ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας

Δωρεά «Γεωργίου & Βικτωρίας Καρέλια» στο Δημοτικό Σχολείο Μελιγαλά

Οκτ 201924

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Μελιγαλά, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Μελιγαλά, η Σχολική Επιτροπή και η Δημοτική Αρχή του Δήμου Οιχαλίας, σας εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας για τη σημαντική δωρεά στην οποία προβήκατε, για την κάλυψη βασικών αναγκών του σχολείου μας σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και προτζέκτορες οροφής.
    Αυτή είναι και η ελάχιστη ένδειξη εκτιμήσεως και ευχαριστίας, έναντι της αξιόλογης και αξιέπαινης πράξης σας, στην οποία προχωρήσατε, χωρίς να είστε υποχρεωμένοι, στηριζόμενοι αποκλειστικά στη βάση του εθελοντισμού και της προσφοράς.

Όπως αναφέρει και η εφημερίδα «Ελευθερία» στο άρθρο της…… γνωστοποιούμε και εμείς με τη σειρά μας…..Πέντε διαδραστικούς πίνακες για τις αίθουσες διδασκαλίας του Δημοτικού Σχολείου Μελιγαλά δώρισε το ίδρυμα «Γεωργίου & Βικτωρίας Καρέλια» στο Δήμο Οιχαλίας.

Τον εξοπλισμό παρέδωσε την Τρίτη 22/10/2019 η πρόεδρος του ιδρύματος Βίκυ Καρέλια στη Δήμαρχο Γιώτα Γεωργακοπούλου , στον πρόεδρο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Κώστα Πέτροβα, στο Διευθυντή του σχολείου Νίκο Τσακπινέλλη και σε εκπροσώπους των διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Η Δήμαρχος Οιχαλίας, αφού ευχαρίστησε την κ.Καρέλια για τη γενναιόδωρη αυτή προσφορά , εξήρε το κοινωφελές έργο του ιδρύματος και ιδιαίτερα της προέδρου του , «ειδικά τις δύσκολες αυτές ημέρες που περνάει ο τόπος μας, με την ελπίδα ο δήμος μας να σταθεί κοινωνός παρόμοιων ενεργειών στο μέλλον.»

 

Ευχαριστήρια Αποστολή

Απρ 201917

Προς Σύλλογο Δημοτικού Σχολείου Μελιγαλά

Το διδακτικό προσωπικό και οι μαθητές του 11/θέσιου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Μελιγαλά, σας εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας για τη σημαντική δωρεά σας για την κάλυψη βασικών αναγκών του σχολείου σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές …Ευελπιστούμε να αναβαθμιστεί ακόμη περισσότερο η άριστη συνεργασία που υπάρχει στο μέλλον, η οποία αποβλέπει και έχει σαν προσανατολισμό στην από κοινού προσπάθεια για την αναβάθμιση της  ποιότητας και των συνθήκων μάθησης των παιδιών που φοιτούν στο σχολείο μας!

Με εκτίμηση

Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Νικόλαος Ε.Τσακπινέλλης

 

Εορτασμός «25ης Μαρτίου»,παρέλαση Δημοτικού Σχολείου Μελιγαλά.

Μαρ 201927

«25η Μαρτιου 1821»

Οι μαθητες της Β & Ε Δημοτικου του Δημοτικου Σχολειου Μελιγαλα καταφεραν να μας ταξιδεψουν πισω στο χρονο ,πισω στην ιστορια που εγραψαν ο Θεοδωρος Κολοκοτρωνης,Ο Παπαφλεσσας,ο Πετρομπεης,ο Αναγνωσταρας ,ο Μαυρομιχαλης….πισω στην απελευθερωση της Καλαματας την 23η Μαρτιου 1821.
Αξιζουν πολλα συγχαρητηρια για ολο αυτο τον καιρο που κουραστηκαν και ξοδεψαν αρκετο απο το χρονο τους για να μας γεμισουν σημερα με θαυμασμο και ικανοποιηση, καθώς επίσης και στις δασκάλες τους κ.Γεωργία Λάσκαρη και κ.Κάββουρα Έλενα. Στον κ.Νανόπουλο Ιωάννη για τη βοήθεια του στα μουσικά τραγούδια μας.

Ευχαριστούμε και τους γυμναστές μας  κ.Βαγγέλη Νάκο και κ. Δημήτρη Αλεξη για την ιδιαίτερη  συμβολή τους καθώς επίσης και την κ. Χριστίνα Αρβανίτη για την εξαιρετική ομιλία της επετειακής αυτής ημέρας.

 

Εθιμα Αποκριας στον προαύλειο χώρο του Σχολείου μας….

Μαρ 20198

Αγοράζοντας μια αποκριάτικη στολή ή φτιάχνοντας μια μεταμφίεση για το παιδί, του δίνουμε τη δυνατότητα να υποδυθεί κάποιο ρόλο. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό, δεδομένου ότι τα παιδιά υποδύονται ρόλους στο παιχνίδι τους ήδη από την προσχολική ηλικία. Πόσες φορές δεν παίζουν το γιατρό, το μάγειρα, το στρατιώτη, την πριγκίπισσα; Τις Απόκριες όμως μπορούν να το κάνουν
«με την άδεια της αστυνομίας», καθώς η αποδοχή της μεταμφίεσης δίνει φτερά στην παιδική φαντασία. Και δεν είναι τυχαίο ότι τα αγόρια συνήθως επιλέγουν στολές που τους επιτρέπουν να υποδυθούν κάποια πρότυπα δύναμης και εξουσίας (αστυνομικός, κάου μπόι, κομάντο κ.ά.), ενώ τα κορίτσια συχνότερα ταυτίζονται με μια όμορφη πριγκίπισσα, κάποιο μοντέλο ή μια σταρ.

Είναι αυτοί ακριβώς οι ρόλοι που η κοινωνία μας επιδιώκει να ενστερνιστούν τα παιδιά, καθώς μεγαλώνουν και αντιλαμβάνονται το ρόλο και τα στερεότυπα του φύλου τους. Δεν είναι κακό για ένα μικρό παιδί να δίνει λύσεις σε κρυφές του φαντασιώσεις και επιθυμίες μέσα από μια μεταμφίεση, μπορεί μάλιστα να είναι ακόμη και λυτρωτικό. Η έλλειψη δύναμης που τόσο έντονα αισθάνονται τα παιδιά, ξεπερνιέται μέσα από μια μεταμφίεση για λίγες ώρες ή με κάποιες συμβολικές πράξεις στο παιχνίδι τους.

Ακόμη καλύτερο είναι να φτιάξουμε μαζί με το παιδί μια στολή, μια μάσκα ή ό,τι άλλο χρειάζεται για να τροφοδοτήσουμε τη φαντασία του αυτή την περίοδο. Δεν είναι δύσκολο να ντύσετε ένα μικρό πειρατή, για παράδειγμα: ένα κόκκινο μαντίλι στο κεφάλι, ένα κάλυμμα ματιού που θα φτιάξετε με λίγο χαρτόνι, λάστιχο και ένα δίσκο από βαμβάκι για ντεμακιγιάζ, ένα ρολό από χαρτί κουζίνας για κιάλι, ένα σπαθί από σκληρό χαρτόνι ντυμένο με αλουμινόχαρτο, ένα ωραίο μουστάκι με το μολύβι των ματιών της μαμάς και… σαλπάρουμε για το νησί των θησαυρών! Τα παιδιά χαίρονται ιδιαίτερα την όλη διαδικασία και εκτιμούν περισσότερο το αποτέλεσμα της συνεργατικής δουλειάς.

Ετσι λοιπον και εμείς ως σύλλογος δασκάλων θελήσαμε να ξυπνήσουμε το αίσθημα της μεταμφίεσης των παιδιών με χορούς και ξεφάντωμα!!Μυήσαμε τους μαθητές στα έθιμα της Αποκριάς αναβιώνοντας τα μέσα από το γνωστο και παραδοσιακό Γαιτανάκι. Τα απολαύσαμε και εμείς χορεύοντας μαζί τους.

Καλές Αποκριές σε όλους!!!

 

Κοπή Βασιλόπιτας 2019

Μαρ 20191
    Την Πέμπτη  17/01/2019 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας ξεχωριστά για κάθε τάξη του Δημοτικού Σχολείου Μελιγαλά καθώς επίσης και η κοπή της πίτας για τον  Σύλλογο Διδασκόντων….
   Ευχαριστούμε θερμά το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που μερίμνησε για τις βασιλόπιτες και για τα δώρα των τυχερών μαθητών!  Καλή χρονιά με υγεία και καλή πρόοδο!                                                                 

Στοματική Υγιεινή

Φεβ 201922

   Οι μαθητές της Ε τάξης του Δημοτικού Σχολείου Μελιγαλά ,

προχώρησαν σε μια διαδραστική άσκηση στοματικής υγιεινής. Πήραν λοιπόν τις οδοντόβουρτσές τους και τις οδοντόκρεμές τους και ξεκίνησαν να ασκούνται στο πλύσιμο της στοματικής κοιλότητας.Θέλησαν λοιπόν με αυτόν τον τρόπο να παρακινήσουν και τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου να μη ξεχνούν να κάνουν το ίδιο , καθώς η άσκηση έλαβε μέρος στην ώρα του διαλείμματος.

Σας υπενθυμίζουν λοιπόν κάποια πράγματα που δε πρέπει να ξεχνούμε μικροί και μεγάλοι!!!

             

 

   Η σωστή στοματική υγιεινή μας εξασφαλίζει στόμα υγιές και ευχάριστη αναπνοή. Η συστηματική και σωστή στοματική υγιεινή είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα για τα δόντια και τα ούλα σας. Τα υγιή δόντια όχι μόνο σας κάνουν να φαίνεστε και να νιώθετε καλά, αλλά σας επιτρέπουν και να τρώτε και να μιλάτε σωστά. Η καλή υγεία του στόματος είναι σημαντική για τη συνολική ευεξία σας. Η στοματική υγιεινή, όπως προαναφέραμε, έχει μεγάλη σημασία για την υγεία του σώματός μας. Γι’ αυτό πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με την προσοχή και τη σοβαρότητα που της ταιριάζει. 
Πέντε σημάδια ότι χρειάζεστε καλύτερη στοματική υγιεινή.
1. Ούλα που ματώνουν

Όταν δεν καθαρίζετε καλά τα δόντια, βακτηρίδια συσσωρεύονται και σχηματίζουν την πλάκα και μετά την πέτρα. Στα ούλα προξενείται  φλεγμονή, η ουλίτιδα. Τότε τα δόντια ματώνουν εύκολα στο βούρτσισμα ή στη μάσηση. Η ουλίτιδα μπορεί να εξελιχτεί σε περιοδοντίτιδα.

2. Κακοσμία
Στις περισσότερες περιπτώσεις οφείλεται σε στοματικό πρόβλημα. Την προξενεί η συγκέντρωση μικροβίων (πλάκα) είτε άμεσα (η πλάκα μυρίζει) είτε έμμεσα από ουλίτιδα ή οδοντική καταστροφή.
3.  Καταστροφή  των δοντιών- τερηδόνα
Προκαλείται από την κατανάλωση σακχαρούχων που διασπώνται από τα μικρόβια της πλάκας.
4. Αυτοέλεγχος
Με ειδικά δισκία ή διαλύματα βάφετε την πλάκα και έτσι είναι εύκολο να την αναγνωρίσετε. Αφιερώνετε τουλάχιστον δύο λεπτά στο βούρτσισμα; Παρακολουθείτε που και πώς χρησιμοποιείτε τη βούρτσα; Χρησιμοποιείτε οδοντικό νήμα ή άλλο μέσο για τα μεσοδόντια διαστήματα; Παρατηρείτε γενικά την κατάσταση του στόματός σας;
5. Η γνώμη του οδοντιάτρου
Θα ελέγξει αν καθαρίζετε καλά και θα σας δώσει τις κατάλληλες οδηγίες.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
· Γερά δόντια που είναι λιγότερο πιθανό να τερηδονιστούν ή να φθαρούν.
· Υγιή ούλα. Απουσία ουλίτιδας από συσσώρευση μικροβίων.
· Μειωμένος κίνδυνος κακοσμίας.
· Ομορφότερο χαμόγελο.
· Μακροημέρευση οδοντιατρικών αποκαταστάσεων.
· Απουσία υπερουλικής και υποουλικής πέτρας.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΔΟΝΤΙΚΟ ΝΗΜΑ
· Ξεκινήστε με το οδοντικό νήμα.

· Εναλλακτικά χρησιμοποιήστε νήμα σε διχάλα, βουρτσάκια μεσοδοντίων ή ειδικές οδοντογλυφίδες.

· Αφιερώστε τουλάχιστον δύο λεπτά για το βούρτσισμα.

· Κάντε το τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα μετά το φαγητό και οπωσδήποτε πριν το βραδινό ύπνο.
· Βεβαιωθείτε ότι καθαρίζετε όλα τα δόντια, όλες τις επιφάνειες
· Ξεπλύντε πολύ ελαφρά ώστε να παραμείνει κάποια ποσότητα οδοντόκρεμας με το φθόριό της στο στόμα.
· Καθαρίστε ελαφρά τη ράχη της γλώσσας
· Ανάλογα με την ηλικία βουρτσίστε τα δόντια των παιδιών ή επιβλέπετέ τα όταν το κάνουν.

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!

Φεβ 201814

Τσικνίσαμε και εμείς στο σχολείο μας! Μασκαρευτήκαμε, φάγαμε, ήπιαμε, γελάσαμε, χορέψαμε και παίξαμε! Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τη διοργάνωση της γιορτής!

Δεκ 201722

Χριστούγεννα στο σχολείο μας!

Δεκ 201721

Γιορτινή ατμόσφαιρα, χαρούμενη διάθεση, τραγούδια, γλυκές φωνές, χριστουγεννιάτικες κατασκευές από όλες τις τάξεις και υπέροχα σκηνικά και γιορτινή διακόσμηση από τις δασκάλες των τμημάτων της Α’ τάξης… Κάπως έτσι είναι τα Χριστούγεννα στο σχολείο μας!

Επίσκεψη στην 120 ΠΕΑ Μεσσήνης 6/11/17

Δεκ 201712

Τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017 το σχολείο μας επισκέφτηκε την 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος στη Μεσσήνη στα πλαίσια του εορτασμού του Προστάτη της Πολεμικής Αεροπορίας, Αρχαγγέλου Μιχαήλ. Ενθουσιαστήκαμε από όσα είδαμε και μάθαμε αλλά και από τις φιγούρες των αεροσκαφών που γίνονταν πάνω από τα κεφάλια μας! Έπειτα φυσικά, πήγαμε και μια βόλτα στην παραλία της Μπούκας για να παίξουμε στην άμμο και στα γήπεδα.

« Παλιότερα άρθρα

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας 2017-2018

Διευθυντής: Τσακπινέλλης Νίκος Υποδιευθύντρια: Δάσκαλοι: Γυμναστές: Ξένων γλωσσών: Πληροφορικής:


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων