Η ειδική αγωγή περιγράφεται από μια μεγάλη ποικιλία ιδιαίτερων αναγκών των μαθητών που εκπαιδεύει, μεγάλη ποικιλία θεμάτων και περιεχομένων που επεξεργάζεται και μεγάλη ποικιλία μεθόδων και μέσων που χρησιμοποιεί. Για μας κάθε αντικείμενο και υλικό αποτελεί παιδαγωγικό / εκπαιδευτικό υλικό, δυνητικό εργαλείο, αφορμή για παρέμβαση και διδασκαλία δεξιοτήτων, μέσο για την εξάσκηση άλλων ήδη αποκτημένων.
Αυτό το διάστημα προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα πρωτότυπο παιδαγωγικό -εκπαιδευτικό υλικό σχετικό με το γραμματισμό τυφλών παιδιών και παιδιών με προβλήματα στην όραση. Δεν έχουμε τυφλούς μαθητές στο σχολείο, ούτε μαθητές με προβλήματα όρασης. Αφορμή στάθηκε ένα αντικείμενο. Ένα χάρτινο αντικείμενο που βρίσκαμε όλο το προηγούμενο διάστημα στα χάρτινα κουτιά με τα selftests που χρησιμοποιούσαμε. Να λοιπόν μια ιδέα που προσπαθούμε να την υλοποιήσουμε. “Κρίμα κάτι τόσο χρήσιμο να πηγαίνει χαμένο”, σκεφτήκαμε.
Αρωγούς σε αυτό βρήκαμε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του 1ου Γενικού Σχολείου Σκιάθου.
Η διάθεση και η αφοσίωση των μαθητών στο σκοπό ήταν πραγματικά συγκινητική.
Μαζεύτηκε μεγάλος αριθμός υλικού που αλλιώς θα κατέληγε στα σκουπίδια. Χρειαζόμαστε κι άλλα αλλά ή αρχή έγινε.
Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά και τους δασκάλους τους. Θα επανέλθουμε με φωτό από το υλικό που φτιάχνουμε.