Βασικός κορμός του άξονα Φροντίζω το περιβάλλον είναι η διαμόρφωση αξιών, στάσεων και δεξιοτήτων ενός ενεργού και ευαισθητοποιημένου προς το περιβάλλον και την κοινωνία αυριανού πολίτη.
Το σχολείο μας το δεύτερο δίμηνο υλοποίησε τα παρακάτω προγράμματα :
Α΄ τάξη : « Σκέφτομαι πριν το πετάξω»
Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η διαμόρφωση ενός νέου τρόπου σκέψης σχετικά με την κατανάλωση και διαχείριση των άχρηστων υλικών με κύριο μέλημα την ανάπτυξη αισθήματος ευθύνης προς το περιβάλλον. Τα Πρωτάκια μας μέσα από το πρόγραμμα αυτό έμαθαν να αναγνωρίσουν τι είδους σκουπίδια παράγουμε, τα υλικά από τα οποία φτιάχνονται, γνώρισαν τη διαδικασία ανακύκλωσης στον μπλε κάδο αλλά και επαναχρησιμοποίησαν με δημιουργικό τρόπο άχρηστα υλικά.
Β΄ τάξη: « Σεισμός και τώρα τι κάνω ; »
Οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν το φυσικό φαινόμενο του σεισμού και τρόπους σωστής αντιμετώπισης του όταν συμβαίνει.
Γ΄ τάξη : «Η πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας: Μνημεία, ήθη κι έθιμα του Νομού Σερρών»
Με αφορμή τον Β κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ τάξης δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο τάξης με στοιχεία τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς, ήθη κι έθιμα του Νομού Σερρών. Κατέγραψαν βασικούς ορισμούς για έννοιες όπως πολιτισμός, ήθη, έθιμα και παραδόσεις και στη συνέχεια βρήκαν πληροφορίες για τα αξιοθέατα όλου του νομού Σερρών με βασικά σημεία τον χώρο της Αμφίπολης καθώς και τις παραδοσιακές στολές του Δραβήσκου.
Δ΄ τάξη : « Τα δάση είναι ζωή»
Οι μαθητές της Δ΄ τάξης με την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος ευαισθητοποιήθηκαν πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα και ιδιαίτερα σε αυτά που έχουν σχέση με το χωριό μας.
Ε΄ τάξη: « Σεισμός και τώρα τι κάνω ;»
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης γνώρισαν το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, προετοιμάστηκαν για την αντιμετώπισή του και γνώρισαν διάφορους μύθους που τον συνοδεύουν.
Στ΄ τάξη : «Μαθητές, ξεναγοί, δημοσιογράφοι . . .Ανάδειξη της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς »
Οι μαθητές της Στ΄ τάξης αναλαμβάνοντας διάφορους ρόλους παρατηρούν, μελετούν και αναδεικνύουν διάφορα τοπικά πολιτιστικά στοιχεία του τόπου τους και φυσικά ρωτούν, ψάχνουν, ανακαλύπτουν και μαθαίνουν την ιστορία του σχολείου τους.