Βασικός κορμός του άξονα Φροντίζω το περιβάλλον είναι η διαμόρφωση αξιών, στάσεων και δεξιοτήτων ενός ενεργού και ευαισθητοποιημένου προς το περιβάλλον και την κοινωνία αυριανού πολίτη. Θέλει να γίνει κατανοητό από τους μαθητές ότι η ανθρώπινη δραστηριότητα επιδρά αρνητικά στον πλανήτη και η βιωσιμότητα του είναι ευθύνη όλων.

Το σχολείο μας το δεύτερο δίμηνο υλοποίησε τα παρακάτω προγράμματα : 

Α΄ τάξη : « Το νερό κυλάει »

Τα Πρωτάκια μας μέσα από το πρόγραμμα αυτό κατανόησαν τη σπουδαιότητα του νερού στη ζωή μας, γνώρισαν τον κύκλο του νερού και έμαθαν να το διαχειρίζονται σωστά.

Β΄ τάξη:   «Ηφαίστεια και σεισμοί ταλαιπωρούν πάντα τη Γη»

Οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν τα φυσικά φαινόμενα του σεισμού και των ηφαιστείων, έμαθαν για τις πλάκες και το εσωτερικό της Γης, ήρθαν σε επαφή με αρχαίους μύθους σχετικούς με τον σεισμό και κατανόησαν την αξία της πρόληψης στην σωστή αντιμετώπιση τέτοιων φυσικών φαινομένων.

1 2 20220225 1217410 20220225 1227540 20220301 113143 20220228 101239 20220304 120346 20220308 144731 20220404 130247 20220404 130551 Un Untitle3 Untitle4 Untitled 5 Untitled 1 Untitled8

 

Γ΄ τάξη : «Πάμε στο μουσείο του Δραβήσκου»

Τα Τριτάκια μας με το συγκεκριμένο πρόγραμμα εξασκήθηκαν στην καταγραφή εκθεμάτων, υιοθέτησαν κανόνες σωστής συμπεριφοράς κατα την επίσκεψη σε μουσειακούς χώρους και απέκτησαν γνώσεις πάνω σε λαογραφικά εκθέματα.

Δ΄ τάξη : « Τα δάση είναι ζωή»

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης με την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος ευαισθητοποιήθηκαν πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα και ιδιαίτερα σε αυτά που έχουν σχέση με το δασικό οικοσύστημα.

Ε΄ τάξη: « Πλημμυρικά φαινόμενα του χωριού μου»

Τα Πεμπτάκια μας ήρθαν σε επαφή με ένα φαινόμενο που τα τελευταία χρόνια πλήττει το χωριό και την γύρω περιοχή μας. Μοιράστηκαν σκέψεις, συναισθήματα εμπειρίες και προσπάθησαν να δώσουν λύσεις.

Στ΄ τάξη : «Ταξιδεύω στα μονοπάτια της λαϊκής τέχνης του χωριού μου »

Τα μεγαλύτερά μας παιδιά ασχολήθηκαν με την λαϊκή πολιτιστική κληρονομιά του χωριού τους. Μάζεψαν πληροφορίες, παρατήρησαν αντικείμενα του χθες και μίλησαν για την τότε αλλά και την τωρινή αξία τους.