Βασικός κορμός του άξονα Ευ ζην είναι αφενός η καλλιέργεια σύγχρονων δεξιοτήτων στους/στις μαθητές/τριες, προκειμένου να συνδέσουν αποτελεσματικά τις σχολικές τους γνώσεις πάνω σε θέματα διατροφής, αυτομέριμνας και οδικής ασφάλειας και αφετέρου η πρωτογενής πρόληψη σε ζητήματα που αφορούν στην ψυχική υγεία και στις διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών/τριών και ώστε να ανταποκρίνονται με ευχέρεια σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον.
Το σχολείο μας το πρώτο δίμηνο υλοποίησε τα παρακάτω προγράμματα :
Α΄ τάξη : “Τρώμε σωστά ;”
Οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν τις ομάδες τροφών, την πυραμίδα διατροφής και φυσικά την αξία της μεσογειακής και ισορροπημένης διατροφής στη ζωή μας. Γιατί ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα.
Β΄ τάξη: ” Σε νιώθω όπως με νιώθεις και συ“
Οι μαθητές της Β τάξης προσπάθησαν να κατανοήσουν την αξία των διαπροσωπικών σχέσεων, να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και να συνεργαστούν μεταξύ τους ώστε να δημιουργήσουν όμορφους δεσμούς.
Γ΄ τάξη : ” Γνωρίζουμε τα δόντια μας”
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης ασχολήθηκαν με τη λειτουργικότητα του κάθε δοντιού ανάλογα με τη θέση και το σχήμα του καθώς και με την αξία της φροντίδας των δοντιών μας.
Δ΄ τάξη : “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”
Τα τεταρτάκια μας γνώρισαν τους κινδύνους που ενέχει η κακή οδική συμπεριφορά και ευαισθητοποιήθηκαν πάνω σε θέματα οδικής ασφάλειας με σκοπό να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες.
Ε΄ τάξη: “Εγώ και ο άλλος”
Τα μεγαλύτερά μας παιδιά σε αυτόν τον κύκλο γνώρισαν καλύτερα τον εαυτό τους και τους άλλους, μίλησαν για τα συναισθήματά τους και φυσικά γλυκάθηκαν.
Στ΄ τάξη : “Γνώθι σ αυτόν – το ανθρώπινο σώμα”
Τα εκτάκια μας μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα μάζεψαν πληροφορίες και ήρθαν σε επαφή με τα επιμέρους συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού. Ζωγράφισαν και ανέλυσαν το αναπνευστικό και κυκλοφορικό σύστημα του ανθρώπου.