Βασικός κορμός του άξονα Ευ ζην είναι αφενός η καλλιέργεια σύγχρονων δεξιοτήτων στους/στις μαθητές/τριες, προκειμένου να συνδέσουν αποτελεσματικά τις σχολικές τους γνώσεις πάνω σε θέματα διατροφής, αυτομέριμνας και οδικής ασφάλειας και αφετέρου η πρωτογενής πρόληψη σε ζητήματα που αφορούν στην ψυχική υγεία και στις διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών/τριών και ώστε να ανταποκρίνονται με ευχέρεια σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον.

Το σχολείο μας το πρώτο δίμηνο υλοποίησε τα παρακάτω προγράμματα : 

Α΄ τάξη : “Τρώμε σωστά ;”

Οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν τις ομάδες τροφών, την πυραμίδα διατροφής και φυσικά την αξία της μεσογειακής και ισορροπημένης διατροφής στη ζωή μας. Γιατί ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα.

253602758 263840699033786 2260633388832813242 n 252580064 241033738011755 5414760864642655963 n 253481938 5143196582363378 2649987354342634904 n 252375072 1574074229658506 479919834791857699 n

 Β΄ τάξη:   ” Σε νιώθω όπως με νιώθεις και συ

Οι μαθητές της Β τάξης προσπάθησαν να κατανοήσουν την αξία των διαπροσωπικών σχέσεων, να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και να συνεργαστούν μεταξύ τους ώστε να δημιουργήσουν όμορφους δεσμούς.

20211124 112057 20211124 111002Untitled 20211103 124948 20220228 101316 20220228 101323 20220217 11523620210915 130806 20210915 130756 20210915 130749 20210915 130829

Γ΄ τάξη : ” Γνωρίζουμε τα δόντια μας”

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης ασχολήθηκαν με τη λειτουργικότητα του κάθε δοντιού ανάλογα με τη θέση και το σχήμα του καθώς και με την αξία της φροντίδας των δοντιών μας.

Δ΄ τάξη : “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”

Τα τεταρτάκια μας γνώρισαν τους κινδύνους που ενέχει η κακή οδική συμπεριφορά και ευαισθητοποιήθηκαν πάνω σε θέματα οδικής ασφάλειας με σκοπό να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες.

Ε΄ τάξη: “Εγώ και ο άλλος”

Τα μεγαλύτερά μας παιδιά σε αυτόν τον κύκλο γνώρισαν καλύτερα τον εαυτό τους και τους άλλους, μίλησαν για τα συναισθήματά τους και φυσικά γλυκάθηκαν.

E10 E6 E5 E9 E3 E2 E12 E1 13

Στ΄ τάξη : “Γνώθι σ αυτόν – το ανθρώπινο σώμα”

Τα εκτάκια μας μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα μάζεψαν πληροφορίες και ήρθαν σε επαφή με τα επιμέρους συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού. Ζωγράφισαν και ανέλυσαν το αναπνευστικό και κυκλοφορικό σύστημα του ανθρώπου.

85 2 1 3 7 6