Βασικός κορμός του άξονα Ευ ζην είναι η καλλιέργεια σύγχρονων δεξιοτήτων στους/στις μαθητές/τριες πάνω σε θέματα διατροφής, οδικής ασφάλειας, σε ζητήματα που αφορούν την ψυχική υγεία και στις διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών/τριών.
Το σχολείο μας το πρώτο δίμηνο υλοποίησε τα παρακάτω προγράμματα :
Α΄ τάξη : «Τρώω καλά, ζω ακόμη καλύτερα».
Οι μικροί μας μαθητές μέσω αυτού του προγράμματος του Α΄ κύκλου δεξιοτήτων γνώρισαν την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Πιο συγκεκριμένα κατανόησαν την προέλευση των τροφών, την αξία τους και τις επιδράσεις τους στην υγεία. Γνώρισαν τις ομάδες τροφίμων, έφτιαξαν τις δικές τους διατροφικές πυραμίδες, έπαιξαν επιτραπέζια με θέμα τις τροφές, δημιούργησαν το δικό τους “υγιεινό” πρωινό και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με την κατανάλωση τοπικών και εποχιακών φρούτων. Για το κλείσιμο του προγράμματος απόλαυσαν μαζί με τις κυρίες τους ένα υγιεινό και θρεπτικό πρωινό.
Β΄ τάξη : « Δε μαλώνω, δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω».
Οι μικροί μαθητές της Β΄ τάξης με το πρόγραμμά τους αυτό ασχολήθηκαν με το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας, μίλησαν για τις διάφορες μορφές της, για το δίκαιο και το άδικο. Προσπάθησαν να βελτιώσουν την αυτοαντίληψή τους και τις σχέσεις με τους συμμαθητές τους.
Γ΄τάξη : «Το ανθρώπινο σώμα: φροντίζω και αγαπώ το σώμα μου».
Γνωρίζω το σώμα μου – Ατομική υγιεινή.
Οι μαθητές της Γ τάξης με αφορμή τον Α κύκλο των δεξιοτήτων εργάστηκαν ομαδικά ανακαλύπτοντας βασικά σημεία και μέρη του σώματος ενώ γνώρισαν τους κανόνες ατομικής υγιεινής.
Δ΄τάξη : «Κυκλοφορώ με ασφάλεια».
Οι μαθητές της Δ΄τάξης ευαισθητοποιήθηκαν πάνω σε θέματα οδικής ασφάλειας με σκοπό να γίνουν οι αυριανοί υπεύθυνοι οδηγοί. Γνώρισαν τα σήματα, τους κανόνες του Κ.Ο.Κ. αλλά και τους κινδύνους που ενέχει η κακή οδική συμπεριφορά. Έστησαν το δικό τους πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στην αυλή του σχολείου, το περπάτησαν και οδήγησαν μέσα σε αυτό με ασφάλεια.
Ε΄τάξη : «Τα γράμματα του Σεβασμού».
Σε αυτό τον κύκλο δεξιοτήτων οι μαθητές της Ε΄ τάξης προσδιόρισαν τα θετικά στοιχεία του εαυτού τους και μας έδειξαν στην πράξη πως είναι να φέρεσαι σεβόμενος τις αξίες της συνεργασίας και του σεβασμού του άλλου.
Στ΄τάξη : «Το σώμα μου: ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω».
Τα μεγαλύτερά μας παιδιά στο πρόγραμμα αυτό ασχολήθηκαν με τα διάφορα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού. Έμαθαν να αγαπούν, να φροντίζουν το σώμα τους και να το προστατεύουν.



























