Στον πρόσφατο διαγωνισμό Μαθηματικών σχ έτους 23-24 , συμμετείχε η Ε-ΣΤ τάξη του σχολείου μας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που έχουν δημοσιοποιηθεί στην ιστοσελίδα της ΕΜΕ, διακρίθηκαν τα παιδιά της Ε-ΣΤ τάξης του σχολείου μας: Βραχνός Ιωάννης, Δημητριάδης Ιωάννης, Γεωργίου Κωνσταντίνος ,Παναγιώτου Αναστασία, Καραμούζης Νικόλαος και Μπιμπίκας Αθανάσιος.
Εκφράζουμε τα συγχαρητήριά μας προς τα παιδιά που διακρίθηκαν, καθώς και σε όλα τα υπόλοιπα που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις και τις γνώσεις τους στον θαυμαστό κόσμο των μαθηματικών.
Πληροφορίες για τη βράβευση θα γνωστοποιηθούν όταν υπάρχει ενημέρωση από την πλευρά της ένωσης της Μαθηματικής Εταιρείας Ν.Ευβοίας.