Στα πλαίσια της 11ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία, την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 να μεταβούν στους χώρους του γηπέδου Αυλωναρίου Ν.Κούκης και να συμμετάσχουν σε αθλητικές δραστηριότητες , υπό την επιμέλεια της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής του σχολείου, κας Τατσιώνα Παναγιώτας. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την Κ.Φ.Α και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που συμμετείχαν στην δράση αυτή.



