Στα πλαίσια του συλλογικού προγραμματισμού και των δράσεων του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2024-25 που αφορούν την επιχειρηματικότητα και τον τρόπο με τον οποίο μια ιδέα γίνεται πράξη και παράδειγμα προς μίμηση, οι μαθητές των Ε΄& ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας, με τους εκπαιδευτικούς τους ( Σαμπάνη Γιώργο και Λίντζιο Δημήτρη) και τον Διευθυντή του σχολείου (Ντούρα Ζαφείρη), επισκέφτηκαν τη Μικροζυθοποιία SEPTEM, στο Αυλωνάρι. Με την εγκάρδια φιλοξενία και την άψογη ξενάγηση στους χώρους του εργοστασίου από τον κύριο Παναγιώτου, οι μαθητές μας έμαθαν, ενημερώθηκαν και συμμετείχαν στη διαδικασία παραγωγής και τυποποίησης των προϊόντων μπύρας της Μικροζυθοποιίας.
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
- 2o Δημοτικό Σχολείο Αλιβερίου
- 3ο Δημοτικό Σχολείου Αλιβερίου
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Επιλογή β' ξένης γλώσσας
- Έργα ζωγραφικής των μαθητών της ΣΤ' τάξης στο μάθημα των Γερμανικών.
- ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Εύβοιας
- Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας
- Υπουργείο Παιδείας


