«Το φαρδύ πουλόβερ»
«Το φαρδύ πουλόβερ» Συγγραφέας: Armelle Modere Μετάφραση: Μάρω Ταυρή Εικονογράφηση: Djohr Εκδόσεις: Μεταίχμιο
Με τα μαθητούδια μας διαβάσαμε “Το φαρδύ πουλόβερ” ένα υπέροχο Χριστουγεννιάτικο παραμύθι, γεμάτο ανθρωπιά και ζεστασιά, που φέρνει στο προσκήνιο την αξία της προσφοράς και της αλληλεγγύης. Μέσα από την ιστορία του αρκούδου, ο οποίος φτιάχνει ένα πουλόβερ τόσο μεγάλο που περίσσευε αρκετό νήμα για να βοηθήσει άλλα ζώα να ζεσταθούν, τα παιδιά μαθαίνουν ότι το περίσσευμα του ενός μπορεί να γίνει θησαυρός για τον άλλο. Η αφήγηση όχι μόνο αγγίζει τις καρδιές των μικρών ακροατών, αλλά και τους εμπνέει να αναλογιστούν τη σημασία της γενναιοδωρίας, ειδικά στις γιορτές. Η πράξη της προσφοράς, όπως δείχνει ο αρκούδος, δεν χρειάζεται να είναι κάτι μεγάλο ή πολύπλοκο. Αρκεί να δίνουμε με αγάπη ό,τι μπορούμε, ακόμα κι αν αυτό μοιάζει μικρό. Μέσα από το παραμύθι οι μαθητές μπορούν να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση, την αλληλοβοήθεια και τη χαρά του να μοιράζονται. Τα ζεστά Χριστούγεννα του δάσους, χάρη στο φαρδύ πουλόβερ, θυμίζουν πως η αγάπη και η προσφορά δεν έχουν εποχές – είναι αξίες που ζεσταίνουν τις καρδιές όλο τον χρόνο.Στη συνέχεια για την καλύτερη κατανόηση της αξίας της προσφοράς και της αλληλεγγύης πραγματοποιήθηκαν δύο δράσεις. Ζήτησα από τα παιδιά να μοιραστούν παραδείγματα μικρών πραγμάτων που μπορούν να προσφέρουν στους άλλους…ένα χαμόγελο…μια ζωγραφιά…μία πράξη ευγένειας. Στόχος της δράσης είναι να αναγνωρίσουν οτι η προσφορά δεν έχει πάντα υλική αξία, αλλά μπορεί να είναι απλό και καθημερινό. Η επόμενη δράση ήταν η κατασκευή καρδιών. Κάθε μαθητούδι έγραψε πάνω σε μια καρδιά μια πράξη καλοσύνης που θα προσφέρει σε κάποιον …θα βοηθήσω τη γιαγιά μου. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε τις καρδιές στο δέντρο της αγάπης.Γ’ τάξη, Νικολαϊδου Αθανασία
Γιορτή Χριστουγέννων
Παρακολουθήσαμε σήμερα τη χριστουγεννιάτικη γιορτή, που ετοίμασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Β΄ τάξεων. Ακούσαμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια, οι μαθητές/τριες της Α΄τάξης παρουσίασαν τη “Γέννηση του Χριστού” και οι μαθητές/ τριες της Β’ τάξης το σκετς “Τι πειράζει;”. Η γιορτή έκλεισε με χριστουγεννιάτικο τραγούδι στην αγγλική γλώσσα.Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς μας, την κ. Παπαδοπούλου Π., τον κ. Ζαπουνίδη Π. και την κ. Τσάνταλη Κ. Καλές γιορτές!
Τι καλύτερο από μια χριστουγεννιάτικη ταινία;
Σήμερα με τα μαθητούδια μας απολαύσαμε μια παιδική χριστουγεννιάτικη ταινία και η αίθουσα μας μύρισε αίθουσα κινηματογράφου….🍿
Ακολουθήσαμε όλα τα βήματα για την προβολή της ταινίας…φυσικά χρειαστήκαμε εισιτήρια, έτσι μέσα από έναν γρίφο που είχαν να λύσουν έλαβαν τα εισιτήριά τους και έπειτα ξεκίνησε η προβολή της ταινίας με ζέστη σοκολάτα, ζαχαρωτά, μπισκότα, ποπκόρν και αναπαυτικά μαξιλάρια!Μια υπέροχη ιδέα για να ενισχύσουμε το πνεύμα των Χριστουγέννων και να δημιουργήσουμε αξέχαστες στιγμές με τα μαθητούδια μας, καθώς πέρα από την ψυχαγωγία, ενισχύεται η φαντασία και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών! Γ’ τάξη, κ. Νικολαίδου Αθανασία.
“Περιβαλλοντικό Μονοπάτι του Νέστου”
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Παρανεστίου «Περιβαλλοντικό Μονοπάτι του Νέστου», που αφορά τη διάσχιση παραποτάμιου μονοπατιού στον Νέστο ποταμό και τη γνωριμία με τοπική χλωρίδα και πανίδα. Ήταν μια ευχάριστη βιωματική δράση,που άφησε σε όλους τις καλύτερες εντυπώσεις. Στ΄τάξη, κ. Ματζιάρη Ειρηλένα και κ. Αδαμίδου Φυλιώ.
Ενημέρωση για βαθμολογία μέσω εφαρμογής e-parents
Σας ενημερώνουμε ότι όσοι γονείς/κηδεμόνες δεν παραλάβουν τους ελέγχους προόδου, μπορούν να ενημερωθούν για τις βαθμολογίες των μαθητών/τριών μέσω της εφαρμογής e-parents (https://eschools.minedu.gov.gr/login), εφόσον εισέλθουν στην εφαρμογή και ταυτοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών του taxisnet.
Μια αλλιώτικη ανάγνωση
Σήμερα στην ανάγνωση του κειμένου χρησιμοποιήσαμε έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης, τη χρήση μικροφώνου. Η χρήση του μικροφώνου μπορεί να κάνει τη διαδικασία πιο διαδραστική και ενδιαφέρουσα για τα παιδιά. Καθώς προσφέρει ένα πιο διασκεδαστικό και σύγχρονο τρόπο προσέγγισης της ανάγνωσης, ενώ παράλληλα ενισχύει δεξιότητες όπως η αυτοπεποίθηση, η δημόσια ομιλία και η δημιουργικότητα!! Γ’ τάξη, κ. Νικολαϊδου Αθανασία
Στην κεντρική σκηνή της Ονειρούπολης
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄τάξης μας έκαναν κομμάτι της ονειρογιορτής παρουσιάζοντας στην κεντρική σκηνή της Ονειρούπολης την κουκλοθεατρική παράσταση “Ο ιός της ανησυχίας” με κείμενο γραμμένο από τα ίδια και έστειλαν μηνύματα ζωής συνοδεύοντάς το με όμορφα τραγούδια. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για την παρουσία τους, τη δασκάλα της τάξης κ. Ματζιάρη Ειρηλένα και τον μουσικό μας κ. Κιορίδη Ευγένιο για την παρουσίαση και την αγάπη, που έχουν στα παιδιά μας!
Κάρτες ελπίδας και αγάπης
Φέτος τα Χριστούγεννα δηλώνουμε το παρόν στο Επισκεπτήριο Αγάπης του Win Cancer , στέλνοντας ευχές καρδιάς σε ασθενείς αντικαρκινικών νοσοκομείων, ελπίζοντας να τους χαρίσουμε ένα χαμόγελο στο δύσκολο δρόμο τους αυτές τις Άγιες μέρες. Οι μαθητές και οι μαθήτριες τις Ε’ τάξης δεν έγραψαν απλές χριστουγεννιάτικες κάρτες. Έγραψαν κάρτες ΕΛΠΙΔΑΣ δίνοντας το μήνυμα της αλληλεγγύης και της αγάπης για τον συνάνθρωπο. E’ τάξη, κ. Χρυσανθίδου Μαρία.



















