ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΘΟΥΣΑΣ

Ενημέρωση και θέματα σχολικής ζωής

Screenshot 6

Ενημέρωση για το σχολικό έτος 2021-2022

Αγαπητοί γονείς ,

Στις 13 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν τα σχολεία σε όλη τη χώρα για τη νέα εκπαιδευτική  χρονιά 2021-2022.

Την επιστροφή στη δια ζώσης λειτουργία της σχολικής μονάδας προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση, σύμφωνα με την οποία  η  διενέργεια  αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι   υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα και οι μαθητές/τριες προσέρχονται με την επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος. Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Η πρωινή προσέλευση θα γίνεται κατά το διάστημα 8:00 – 8:15 π.μ. από τη συρόμενη πόρτα.

Κατά την είσοδό τους στο σχολείο, όλοι οι μαθητές/τριες  και οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να φορούν τη μάσκα τους.

Κάθε μαθητής/τρια  θα έχει τα προσωπικά  του σχολικά αντικείμενα, τα οποία δε θα μοιράζεται με τους συμμαθητές του/της.

Εκτός από την τσάντα τους, οι μαθητές θα πρέπει να έχουν ένα τσαντάκι με το όνομά τους, στο οποίο θα έχουν το κολατσιό, το νερό  και μια θήκη για τις  μάσκες τους.

Τα παιδιά δεν επιτρέπεται να φέρνουν μαζί τους παιχνίδια στο σχολείο (π.χ. μπάλες).

Η είσοδος γονέων- κηδεμόνων ή άλλων προσώπων στο σχολείο, εκτός διδασκόντων και μαθητών, δεν επιτρέπεται παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Την Παρασκευή  10 Σεπτεμβρίου θα ενημερωθείτε από το blog του σχολείου για την ακριβή ώρα προσέλευσης  των μαθητών καθώς και για τον  αγιασμό που θα γίνει την προσεχή Δευτέρα.

                    

 

 

 

ΑΔΥΜ ΓΙΑ ΤΗ Δ΄ ΤΑΞΗ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2021-22

 

Στη Δ΄ τάξη απαιτείται επικαιροποίηση του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ), το οποίο θα πρέπει να προσκομιστεί στο σχολείο με την έναρξη του σχολικού έτους, τον Σεπτέμβριο 2021.

 

Για να κατεβάσετε το ΑΔΥΜ πατήστε ΕΔΩ

ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ (29/7/1925-2/9/2021)

Φωτογραφίες των μαθητών της ΣΤ’ τάξης στα πλαίσια της Εικαστικής και Περιβαλλοντικής Δράσης

Αποχαιρετισμός ΣΤ’ τάξης – Δράσεις

         

Η Τρίτη 22 Ιουνίου 2021 ήταν ημέρα αφιερωμένη στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας. Όλοι μαζί μαθητές και δάσκαλοι,βρεθήκαμε στο προαύλιο για να τιμήσουμε την παρουσία τους στο σχολείο μας αυτά τα έξι χρόνια.Συγκεκριμένα αναφερθήκαμε σε δράσεις προηγούμενων ετών καθώς και στη  φετινή χρονιά.

                                  

                                  

                                  

Ειδικότερα, οι μαθητές/τριές μας ,ακόμη και στις δύσκολες συνθήκες της φετινής χρονιάς εργάστηκαν δημιουργικά μέσα σε πλαίσια συλλογικότητας . Με ζωντανό το αίσθημα της ευαισθησίας προς τον συνάνθρωπο και το περιβάλλον, τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν στις παρακάτω δράσεις :

• Στον διαγωνισμό Παραγωγής Τραγουδιού “Make a wish” με συντονίστρια την μουσικό μας κα Ιουλία Τζανετουλάκου , όπου έγραψαν τους στίχους και απέσπασαν το πρώτο Βραβείο Παραγωγής Τραγουδιού.

           

• Στην δενδροφύτευση την Ημέρα Περιβάλλοντος στο πάρκο της Ανθούσας.

          

• Στην φωτογράφιση λουλουδιών –εν μέσω καραντίνας- και την αποτύπωσή τους στον τοίχο του σχολείου μας.

    

 • Στην συγκέντρωση πλαστικών καπακιών, συνδράμοντας το έργο του Συλλόγου Παραπληγικών στην αγορά αμαξιδίου για   ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.

                

Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για την ευγενική και δημιουργική παρουσία τους στο σχολείο μας και τους ευχόμαστε  καλή πρόοδο και σταδιοδρομία.

21 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής

    

Ημέρα του Πατέρα 2021

                         

Ενημέρωση για το πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα”

Παρακαλούνται οι γονείς να ενημερωθούν για το πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα” από τα παρακάτω αρχεία.

Επισκεφθείτε και την ιστοσελίδα του προγράμματος “Ψηφιακή Μέριμνα”

Διαγωνισμός ζωγραφικής “Το όνειρο της Καρυάτιδας”

Μαθητές και μαθήτριες της Δ’ Τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στον διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα “Το όνειρο της Καρυάτιδας που βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο να επιστρέψει στην Ελλάδα, στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης και να ενωθεί με τις αδερφές της από το Ερέχθειο”.

Παρουσιάζονται κάποια έργα των παιδιών της Δ’ Τάξης:

Μαρία Αφροδίτη Κοκολάκη

  

 

Άννα Μαρία Χατζή

                                                                             

Χαρά Κόντη 

Θάνος Ψαλίδας

 

Γιώργος Κόκκαλης

 

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2021 – Δράσεις του Σχολείου μας

               

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος  εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος και  ιδρύθηκε ως θεσμός το 1972 από τα Ηνωμένα Έθνη, με σκοπό την  ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης του κόσμου  για τα περιβαλλοντικά ζητήματα, την θαλάσσια ρύπανση, τον ανθρώπινο υπερπληθυσμό, την υπερθέρμανση του πλανήτη, την βιώσιμη κατανάλωση, τα εγκλήματα κατά της άγριας φύσης και πολλά άλλα.

Το θέμα φέτος είναι «Ξανασκέφτομαι. Αναδημιουργώ. Αποκαθιστώ». Αγόρια και κορίτσια κουβαλώντας μεγάλα καταπράσινα σακίδια θα κατακλύσουν ολόκληρη την Ευρώπη με σκοπό  να ενθαρρύνουν τους πολίτες να διατηρούν τους δημόσιους χώρους καθαρούς και να τους βοηθήσουν να ανακυκλώσουν τα άδεια κουτάκια αναψυκτικών και μπύρας, όπου κι αν βρίσκονται.

Με τους υπαίθριους δημόσιους χώρους να είναι καταφύγια χαλάρωσης, άσκησης και διαφυγής, οι άνθρωποι αντιλήφθηκαν τη ζωτική τους σημασία ακόμη περισσότερο κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Tο σχολείο μας με εκπροσώπους τους μαθητές /τριες της Ε΄και Στ΄τάξης, συμμετείχαν στη δράση του Δήμου Παλλήνης και φύτεψαν θάμνους και λουλούδια στο πάρκο της Ανθούσας. Οι μαθητές/τριές μας είχαν την ευκαιρία με έμπρακτο τρόπο να δείξουν την ευαισθητοποίησή τους για το περιβάλλον και την κοινότητά τους καθώς επίσης και να συνομιλήσουν με τον Δήμαρχο μας για σχετικά ζητήματα.
Ευχαριστούμε τη δημοτική αρχή για την ευκαιρία που μας έδωσε και παραμένουμε ενεργοί σε όλες τις δράσεις μας για έναν καλύτερο κόσμο.

 

                            

 

 

Σελίδα 40 από 64

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς