Αγαπητοί γονείς σας υπενθυμίζουμε:
- Η προσέλευση των μαθητών γίνεται από την κεντρική είσοδο του προαυλίου από τις 8:00 έως τις 8:15 π.μ.
- Η διενέργεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self–test) κάθε Δευτέρα και Πέμπτη είναι απαραίτητη για την διασφάλιση της υγείας όλων μας.
- Κάθε Τρίτη και Παρασκευή οι μαθητές/τριες έχουν μαζί τους την σχολική κάρτα για covid-19.
- Ενημερώστε το σχολείο για πιθανή αδιαθεσία των μαθητών/τριών.
Παρακαλούμε για τη συνεπή τήρηση των ανωτέρω, διαφορετικά διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου.
Από την Διεύθυνση
Του Δημοτικού Σχολείου Ανθούσας
Το ωρολόγιο πρόγραμμα των δημοτικών σχολείων διαμορφώνεται ως εξής:
| ΩΡΕΣ | ΔΙΑΡΚΕΙΑ | ||
|---|---|---|---|
| 08.00 – 08.10 | 10΄ | Υποδοχή μαθητών | |
| 08.10 – 09:40 | 90΄ | 1η διδακτική περίοδος | |
| 09:40 – 10:00 | 20΄ | διάλειμμα | |
| 10:00 – 11:30 | 90΄ | 2η διδακτική περίοδος | |
| 11:30– 11:45 | 15΄ | διάλειμμα | |
| 11:45 – 12:25 | 40΄ | 5η διδακτική ώρα | |
| 12:25 – 12:35 | 10΄ | διάλειμμα | |
| 12.35– 13:15 | 40΄ | 6η διδακτική ώρα
(Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος) |
|
| 13:15– 13:20 | 10΄ | Μετάβαση μαθητών Ολοήμερου στην αίθουσα σίτισης | |
| 13:20 -14:00 | 35΄ | 1η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος
Σίτιση |
|
| 14:00 – 14:15 | 15΄ | Διάλειμμα | |
| 14:15 – 15:00 | 45΄ | 2η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος
Μελέτη-Προετοιμασία |
|
| 15:00 – 15:15 | 15΄ | διάλειμμα | |
| 15:15 – 16:00 | 45΄ | 3η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος
Επιλογή διδακτικού αντικειμένου (ΤΠΕ, Αθλητισμός, Αγγλικά, (Λήξη ολοήμερου προγράμματος) |
|
Σύμφωνα με την _εγκύκλιο [1]_(20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) (https://www.sch.gr/services).
Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα https://register.sch.gr/students . Στην ίδια σελίδα μπορεί αν φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr[2] ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».
Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας. Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής:
https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf[3]
Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή. Στους γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Α’ και Β’ Τάξεων Δημοτικού Σχολείου το σχολείο μπορεί να φροντίσει για την γνωστοποίηση του Αριθμού Μητρώου των αντίστοιχων μαθητών. Για μαθητές μεγαλύτερων τάξεων ο αριθμός αυτός αναγράφεται στους Ελέγχους Προόδου των μαθητών του προηγούμενου έτους.
Συνιστούμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης e-mail του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί E-MAIL με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που
δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.
Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να γίνει και από το σχολείο σε περίπτωση αδυναμίας του γονέα. Για την δημιουργία μαθητικού λογαριασμού από το σχολείο απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του γονέα. Κατεβάστε το έντυπο γονικής συναίνεσης[4] (Διαθέσιμο και στην σελίδα https://register.sch.gr/students/docs.php)
Σύνδεσμοι:
[1] https://register.sch.gr/students/docs20/39731_psd.pdf
[2] http://www.sch.gr
[3] https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf
[4] https://register.sch.gr/students/help/files/goniki_sygkatathesi.doc
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, ξεκινά η μετακίνηση των μαθητών/τριών που έχουν υποβάλει αίτηση μετακίνησης με λεωφορείο. Για την ενημέρωσή σας σχετικά με τη στάση και την ώρα επιβίβασης και αποβίβασης μπορείτε να επικοινωνείτε με τη συνοδό, κα Αρετή Αφεντούλη στο τηλ. 6988058256.
Επίσης, το ολοήμερο θα λειτουργήσει από την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου έως τις 3:oo μ.μ. Θα ενημερωθείτε εκ νέου για οποιαδήποτε αλλαγή.
Ο καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 στις 8:30 το πρωί. Λόγω των αναγκαίων μέτρων πρόληψης της διασποράς του covid-19, ο Αγιασμός θα τελεστεί με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών στον αύλειο χώρο του σχολείου και στη συνέχεια ο ιερέας θα επισκεφθεί όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, όπου θα παρευρίσκονται οι λοιποί μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί.
Οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων, εκτός από της πρώτης, θα προσέλθουν στο σχολείο το διάστημα 8:10 με 8:20 π.μ. και θα κατευθυνθούν στο εσωτερικό του κτιρίου όπου θα τους περιμένουν οι δάσκαλοί τους.
Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης θα προσέλθουν στο χώρο του σχολείου το διάστημα 8:20 με 8:30 π.μ. Στην είσοδο του προαυλίου θα τους υποδεχτεί η δασκάλα τους για να τους/τις καλωσορίσει.
Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και διενεργείται δυο φορές την εβδομάδα , προ Τρίτης και Παρασκευής και έως 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου. Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Ο δεύτερος έλεγχος, συστήνεται να διενεργείται την 3η ημέρα μετά τον πρώτο σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 53950/4-9-2021 (Β ́4054) ΚΥΑ.
Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος.
Η σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό.
Οι μαθητές/τριες δεν θα χρειαστεί να έχουν μαζί τους τις τσάντες τους την ημέρα του Αγιασμού.
Μετά την τέλεση του Αγιασμού οι μαθητές θα αποχωρήσουν ανά τμήμα, ξεκινώντας από την πρώτη τάξη στο διάστημα 9:00 με 9:15 π.μ.
Οι γονείς δεν εισέρχονται στον αύλειο χώρο του σχολείου και καλούνται όσοι παραμείνουν έξω από τη σχολική μονάδα να τηρούν τις αποστάσεις.
Σας ευχόμαστε Καλή Σχολική Χρονιά με υγεία και αισιοδοξία!
Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί του Δ.Σ. Ανθούσας




