Στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, οι μαθητές μας ταξίδεψαν στον κόσμο των σπηλαίων! Με τη βοήθεια μιας μικρής ταινίας και μιας 3D βόλτας είδανε ζωγραφιές ζώων που έκαναν οι πρώτοι άνθρωποι, μάθανε για τα υλικά που χρησιμοποιούσαν και τους λόγους που ζωγράφιζαν τα ζώα γύρω τους.
Έπειτα, με χαρτί και κάρβουνο, δημιούργησαν τα δικά τους ζώα στους τοίχους και στο πάτωμα, φανταζόμενοι πως ήταν ζωγράφοι της προϊστορίας. Η αλλαγή από τον συνηθισμένο τρόπο ζωγραφικής τους επέτρεψε να αφήσουν τη φαντασία τους ελεύθερη και να δοκιμάσουν νέους τρόπους έκφρασης. Το κάρβουνο, με τις διαφορετικές ποιότητες και την έντασή του, έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να πειραματιστούν και να ανακαλύψουν νέες δυνατότητες δημιουργίας, ενώ η καθιστή θέση στο πάτωμα τους έβγαλε από το συνηθισμένο περιβάλλον του θρανίου, προσφέροντας αίσθηση ελευθερίας και άνεσης.
Η ομαδική εργασία ενίσχυσε την κοινωνική αλληλεπίδραση, τη συνεργασία, τη φιλία και το αίσθημα του «ανήκειν». Συνολικά, η δραστηριότητα αυτή συνδύασε τη μάθηση με τη δημιουργική έκφραση, υποστηρίζοντας την ψυχική ευεξία, μειώνοντας το άγχος, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και τη χαρά της μάθησης, ενώ παράλληλα έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γίνουν πιο δημιουργικοί και να μάθουν για την ιστορία και την τέχνη των ανθρώπων πριν χιλιάδες χρόνια.





















