Το ηχόχρωμα της ανακύκλωσης (1)

Στον χώρο του σχολείου δημιουργήσαμε δύο τρισδιάστατα γλυπτά από συρματένιο πλέγμα, σε σχήμα κιθάρας και αυλού, εμπνευσμένα από το έργο και  το μουσείο του του Θεόδωρου Παπαγιάννη,  συνδέοντας την τέχνη της μουσικής με τη σημασία της ανακύκλωσης. Τα γλυπτά αυτά δεν είναι μόνο διακοσμητικά αλλά έχουν και έναν πρακτικό ρόλο: λειτουργούν ως συλλέκτες μεταλλικών κουτιών από αναψυκτικά, δίνοντας έναν νέο, δημιουργικό τρόπο για τη μείωση των απορριμμάτων στο σχολείο μας.

Πώς λειτουργούν;

📌 Οι μαθητές μπορούν να τοποθετούν τα ανακυκλώσιμα μεταλλικά κουτιά μέσα στις κενές κατασκευές, δημιουργώντας ένα συμβολικό “μουσικό σώμα” από ανακυκλωμένα υλικά.
📌 Καθώς τα κουτιά γεμίζουν τα γλυπτά, αλλάζει η οπτική και ηχητική τους παρουσία, υπενθυμίζοντας τη δυναμική σχέση τέχνης και περιβάλλοντος.

📌 Το σχολείο αποκτά ένα πρωτότυπο έργο τέχνης, το οποίο ενσωματώνει οικολογική συνείδηση, μουσική έκφραση και συνεργατική δημιουργία.
Τα γλυπτά μας μεταμορφώνονται ανάλογα με την εποχή, έτσι ενισχύεται η αλληλεπίδραση των μαθητών με τα γλυπτά και γίνονται ένα ζωντανό έργο τέχνης που αλλάζει και εξελίσσεται μέσα στη σχολική χρονιά.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκάντζου Μαρία, ΠΕ79.01, Μουσικής Επιστήμης

IMG 20241213 121551.jpg compressedIMG 20241213 132213.jpg compressed

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

shttps://blogs.sch.gr/dimanezs/files/2025/01/ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ-ΔΗΜ.-ΣΧ.-ΑΝΕΖΑΣ-2024-25.pdf

Μα πώς φτιάχνεται η φιλία;

Την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025 η θεατρική ομάδα του «Μικρού Ελέφαντα» επισκέφτηκε το σχολείο μας για δύο μοναδικές παραστάσεις.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας  συμμετείχαν  όχι μόνο στη διαδραστική παράσταση «Μα πώς φτιάχνεται η φιλία;» αλλά και  σε δύο ξεχωριστά βιωματικά εργαστήρια (για τα μικρά και τα μεγάλα παιδιά) θεατρικού παιχνιδιού. Λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου: Δύο νεράιδες η Φλέρυ και η Τέρυ  εξερεύνησαν τον μαγικό κόσμο της φιλίας  ανακαλύπτοντας τα συστατικά της φιλίας!! Τα παιδιά ήταν οι βοηθοί που οδήγησαν τις ηρωίδες στη χώρα της φιλίας. Μια παράσταση για την αξία της φιλίας. Τα βιωματικά εργαστήρια που ακολούθησαν κέντρισαν το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών, που  συμμετείχαν ενεργά σε όλη τη διάρκεια τους και δήλωσαν ενθουσιασμένα. Ευχαριστούμε την Άννα, τη Δανάη και τον Βαλεντίνο για την υπέροχη παράσταση, την ενέργεια και τα μηνύματα που πέρασαν στα παιδιά.

6829985b e69f 4388 b11c 090a11a390d9c838ecb6 6a90 4b9d 9fa4 2bd968bf7198

 

 

 

 

21η Ιανουαρίου “Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς”

Η 21η Ιανουαρίου, έχει οριστεί η παγκόσμια ημέρα της αγκαλιάς. Έτσι, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης, την ημέρα αυτή, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη μαγική δύναμη που κρύβει η αγκαλιά τους και τα ευχάριστα συναισθήματα που τη συνοδεύουν! Τα παιδιά κατασκεύασαν τις προσωπικές τους κάρτες αγκαλιάς και όλοι μαζί θα διαβάσαμε το βιβλίο ”Να σε κάνω μια αγκαλιά;”. Με αφορμή το βιβλίο αυτό συζητήσαμε για τις όμορφες αγκαλιές και για τις άβολες αγκαλιές. Τέλος, όσοι μαθητές/μαθήτριες επιθυμούσαν πήραν “εισιτήρια αγκαλιάς”, τα οποία βρίσκονται αναρτημένα στην τάξη καθημερινά.

IMG 4fb72022de92c0dddac5b0f29d771203 V

“Η λατρεία του θεού Απόλλωνα”

Την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου  οι μαθητές & οι μαθήτριες της  Γ΄ τάξης επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Άρτας (ΑΜΑ), με σκοπό να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η λατρεία του θεού Απόλλωνα στην  Αρχαία Αμβρακία”. Με την άφιξη στον χώρο του μουσείου, τα παιδιά οδηγήθηκαν στο εργαστήριο, όπου η υπεύθυνη του προγράμματος τα καλωσόρισε και εξήγησε το πρόγραμμα της επίσκεψης. Αμέσως τα παιδιά ανέλαβαν ρόλους μπαίνοντας στην παρακάτω ιστορία: «Ο Αλεξίωνας ξύπνησε τα παιδιά του και τα βοήθησε να ετοιμαστούν όσο η μητέρα ετοίμαζε τον πολτό για να πάνε στον ναό του Απόλλωνα, προστάτη της Αμβρακίας. Οι ιερείς ήταν έτοιμοι κι όλοι οι πολίτες ξεκίνησαν να έρχονται με τις προσφορές τους…». Τα παιδιά, λοιπόν, συμμετείχαν στη προετοιμασία της γιορτής του Απόλλωνα, δημιούργησαν τις προσφορές με το περίεργο όνομα «Ειρεσιώνη» για να τις προσφέρουν στο ναό. Επίσης βρήκαν ομοιότητες και διαφορές με λατρευτικές συνήθειες των ανθρώπων του χθες και του σήμερα. Λίγα λόγια για το έθιμο “Ειρεσιωνή”: είναι κλαδί ελιάς ή δάφνης τυλιγμένο με μαλλί και με φρούτα να κρέμονται απ’ αυτό, αφιερωμένο στον θεό Απόλλωνα, που το περιέφεραν τραγουδώντας παιδιά στις γιορτές των Πυανοψίων και των Θαργηλίων, ενώ συγχρόνως γίνονταν προσφορές στον Ήλιο και τις Ώρες.

Ήταν ένα εξαιρετικό βιωματικό πρόγραμμα που ενθουσίασε τους μαθητές και τις μαθήτριες μας.

25eb44d0 59f7 4d2a 9744 b68b05df4e0e 1 235d60461 41a1 4206 8b2e d9175e23655c

Πιστοποιητικό υιοθεσίας: Κάνε μια ευχή



Λήψη αρχείου

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά

IMG 97187423bb3b93ab44fd8ad8e8e9cfae V

“Η μπουγάδα του Άγιου Βασίλη”

Την τελευταία ημέρα, πριν τη λήξη των μαθημάτων για τις διακοπές των Χριστουγέννων, οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης, παρουσίασαν τη θεατρική παράσταση “Η μπουγάδα του Αγίου Βασίλη”!

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο είχε στολιστεί, το τζάκι ήταν αναμμένο, το έλκηθρο είχε γυαλιστεί, όμως, η στολή του Αγίου Βασίλη δεν μπορούσε να ετοιμαστεί…

Έτσι, τα ξωτικά, οι τάρανδοι και τα παιδιά όλου του κόσμου, συνεργάστηκαν και βοήθησαν τον Άγιο Βασίλη στη μικρή του περιπέτεια!
Μετά την παράσταση, τα τραγούδια των παιδιών και τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα με τη συνοδεία κλαρίνου, μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν τα εδέσματα που είχαν ετοιμάσει οι γονείς των μαθητών!
Συγχαρητήρια στους μαθητές & στις μαθήτριες και στις δασκάλες κ. Καραγκούνη & κ. Πάνου για την άψογη διοργάνωση της γιορτής!
470489194 4046774912260839 2186049788525684135 n

Χριστουγεννιάτικη γιορτή



Λήψη αρχείου

ΦΡΟΥΤΟ-ΕΒΔΟΜΑΔΑ 16-20/12/2024



Λήψη αρχείου

Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΕΖΑΣ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση