Στο φυλλάδιο αυτό θα βρείτε κάποιες λυμένες ασκήσεις πάνω στο Πυθαγόρειο Θεώρημα αλλά και στο αντίστροφό τουια τα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου.
Το φυλλάδιο μπορείτε να το δείτε παρακάτω ή να το κατεβάσετε εδώ
Στο φυλλάδιο αυτό θα βρείτε κάποιες λυμένες ασκήσεις πάνω στο Πυθαγόρειο Θεώρημα αλλά και στο αντίστροφό τουια τα Μαθηματικά της Β Γυμνασίου.
Το φυλλάδιο μπορείτε να το δείτε παρακάτω ή να το κατεβάσετε εδώ
κύριε καθηγητά, αφού στην λύση γράφετε αναλυτικά την απάντηση.. Οφείλετε να γράψετε το αποτέλεσμα της πρόσθεσης 64+225=289 άρα χ²=289
Και γράφετε άρα χ=η ρίζα του 289
άρα χ=17 αφού 17²=289
και αφού το διάβασε αυτό η ανηψια μου, ήρθε και μου είπε, “γιατί δεν γράφει στην λύση, πως να βρω την ρίζα; μπορεί να εχω ξεχάσει πως να την βρω”
Εφόσον βοηθάτε τα παιδάκια, ίσως θα ήταν καλύτερο να είστε αναλυτικοτερος.. Μπορεί να σφαλω, αν είναι έτσι απολογούμαι!
Άσκηση 2, λύση στο β ερώτημα, η πλευρά ΒΓ λόγο της αντικατάστασης δεν θα πρέπει να βγάζει αποτελεσμα 20 εκ. Και όχι 12 εκ.; και εν συνεχεία άμα ίσχυε το 12 εκ. Στο ΒΓ στο σύνολο δεν συμπληρώνουμε το κριτήριο των 48 εκ. Περίμετρο!
Καλησπέρα! Στην άσκηση 2 υπάρχει ένα λάθος. Έχετε υπολογίσει την ΒΓ 12cm ενώ είναι 20cm . Είναι 4*5 όχι 4*3 . Το τρίγωνο βγαίνει τελικά ορθογώνιο !
Για να μην μπερδεύονται οι μικροί μας φίλοι! Καλή συνέχεια!
Ευχαριστώ γα την υπόδειξη .Διορθώθηκε !
Ευχαριστώ γα την υπόδειξη .Διορθώθηκε !