Στο πλαίσιο της 11ης ημέρας Αθλητισμού διοργανώσαμε αθλητικές δραστηριότητες στο γήπεδο του Αγίου Ανδρέα. Οι μαθητές μας αθλήθηκαν, συνεργάστηκαν και διασκέδασαν μα πάνω απ’ όλα ενημερώθηκαν για το αθλητικό ιδεώδες και τη σημασία του υγιούς αθλητισμού.
