Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης για την καλλιέργεια και την προώθηση της συνεργασίας , την ενδυνάμωση της ομάδας και την ανάπτυξη καλών σχέσεων μεταξύ των μαθητών, οι μαθητές την Ε΄τάξης υλοποίησαν μια δράση στο χώρο της βιβλιοθήκης. Στόχος της δράσης ήταν να κατευθύνει τους μαθητές σε εναλλακτικούς τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών που παρουσιάζονται στην καθημερινότητά τους. Έτσι, οι μαθητές έφτιαξαν μια αγαπημένη τους ζωγραφιά την οποία στη συνέχεια κλήθηκαν να κόψουν σε έξι κομμάτια. Από τα έξι κομμάτια έπρεπε να διαλέξουν άλλα τρία τυχαία κομμάτια από τους άλλους συμμαθητές τους και με αυτά να φτιάξουν μια νέα ζωγραφιά. Τα παιδιά μέσα από αυτή τη διαδικασία κατάφεραν να καταλήξουν σε ένα συμπέρασμα: ¨ Ό,τι δυσκολίες και να μας έρθουν στη ζωή μας προσπαθούμε να μαζέψουμε ΄τα κομμάτια μας΄και να συνεχίσουμε”.