Την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας στελέχη του Περιφερειακού Φο.Δ.Σ.Α Στερεάς Ελλάδας AE με στόχο την ενημέρωση-ευαισθητοποίηση των μαθητών και την προώθηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Οι μαθητές όλων των τάξεων συμμετείχαν στις περιβαλλοντικές δράσεις (προβολή βίντεο & παρουσίασης, παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, μπάσκετ με ανακυκλώσιμα υλικά, παιχνίδι ‘’βρες τα ζευγάρια’’ κ.ά.). …
Την Δευτέρα 13 Νοεμβρίου οι μαθητές μας επισκέφθηκαν το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας στην Κηφισιά και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον πλούτο και το μεγαλείο της φύσης. Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης ξεναγήθηκαν με σταθμούς στον εκθεσιακό χώρο κείμενο και εξηγήσεις για ορισμένα ζώα από κάθε τμήμα του Μουσείου. Ακόμα, είχαν την…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.