1η Θέση στους Περιφερειακούς Αγώνες Στερεάς Ελλάδας και Πρόκριση στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2025 “Can we survive on Mars”, στη Λάρισα

Με την 1η θέση στις βαλίτσες τους και την πρόκριση στον τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2025 “Can we survive on Mars”, επέστρεψαν οι “Zirkonians”, από τους Περιφερειακούς Αγώνες Ρομποτικής, της κατηγορίας “OPEN (Γ΄-Στ΄ Δημοτικού)”, που πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 15 Μαρτίου στο 3ο Γυμνάσιο Λαμίας. Η ομάδα του εκπαιδευτικού πληροφορικής, κου Γιάννη Λαζαρίδη, πραγματοποίησε (κατά τα λεγόμενα των κριτών και του Οργανωτικά και Επιστημονικά Υπεύθυνου, κου Βαρθολομαίου) μία άψογη παρουσίαση του project της. Σύμφωνα με αυτό, η ομάδα ρομποτικής προσομοίωσε με τη μορφή μακέτας μία περιοχή του πλανήτη Άρη, την Acidalia Planitia, η οποία  περιέχει συνθήκες κατάλληλες για ζωή με κατάλληλα επίπεδα νερού, θερμότητας και ενέργειας στο έδαφός της. Από τη συγκεκριμένη περιοχή βρέθηκε στην έρημο Σαχάρα ένας κόκκος Ζιρκονίου (ανθεκτικό ορυκτό), πιθανότατα από μετεωρίτη που έπεσε στη Γη, ο οποίος περιέχει ίχνη νερού. Με όλες αυτές τις πληροφορίες οι “Zirkonians” κατασκεύασαν: α) ρομποτικό όχημα Curiosity – τύπου σκαθάρι – όπου θα κινείται τυχαία μέσα στην περιοχή και έχοντας τοποθετημένο ένα β)microbit data logger στο κάτω μέρος του θα συλλέγει δεδομένα όπως ένταση μαγνητικού πεδίου ίση με αυτή του ζιρκονίου για την ύπαρξη ζιρκονίου στην περιοχή, άρα και νερού, θερμοκρασίας, και έντασης φωτός. Επίσης δημιουργήσαν ένα μόνιμο σταθμό που με την βοήθεια γ) αισθητήρα κίνησης UltraSonic και microbit ανιχνεύει κίνηση σε απόσταση μικρότερη των 40 cm και καταγράφει στην οθόνη του microbit πόσες φορές ανιχνεύτηκε αντικείμενο να κινείται σε απόσταση μικρότερη των 40 cm. Τέλος ο σταθμός στέλνει ασύρματα σε απομακρυσμένο δορυφόρο δ) microbit λήψης της ΝΑSA την τιμή της απόστασης που κατέγραψε. Με αυτόν τον τρόπο οι επιστήμονες στην γη θα γνωρίζουνε αν κινείται κάτι στην περιοχή σε πραγματικό χρόνο. Η τιμή αυτή θα φαίνεται στην οθόνη ενός Η/Υ. Οι “Zirkonians” ανανεώνουν το ραντεβού τους για την Κυριακή 23 Μαρτίου στον τελικό του Διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στο Κλειστό Γυμναστήριο Νεάπολης στη Λάρισα. Σύσσωμη η σχολική μας μονάδα του εύχεται “ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ”!

187292a8 5353 45b8 a151 b98e752fc362 22106bc2 e2fc 4683 80a7 6537594816d9 cc94528b 8ed1 4318 88fb 87d5bc7f7cb7 1c793d1c a64a 40f1 a8c1 00425bf93dd4 49e57f3e 3417 4ebc 8ae5 6a0845802d2d 143feb00 30b2 4c15 b0cf ff65eeb82479 2639e3ac e7ab 4341 8830 6f4431bc6d4f b90981d9 602f 4411 b6f5 d8455687fc9b 1709cdb4 c0f6 4e91 8aeb 1a5645e69968Εικόνα5Εικόνα4Εικόνα3Εικόνα2Εικόνα1

 

Διάχυση της Συμμετοχής στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM 2025

Με το πιο δυνατό χειροκρότημα, μαθητές/τριες της σχολικής μας μονάδας επιβράβευσαν την ομάδα του εκπαιδευτικού πληροφορικής, κου Γιάννη Λαζαρίδη, και τη συμμετοχή της στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM 2025. Σύσσωμη η ομάδα, παρουσίασε, σε μια άτυπη “πρόβα τζενεράλε”, το πρόγραμμα της για το Σάββατο 15 Μαρτίου στη Λαμία. Η διάχυση του προγράμματος ενθουσίασε τους/τις μαθητές/τριές μας οι οποίοι/ες κατέκλυσαν με ερωτήσεις όλα τα μέλη της ομάδας. Η σχολική μας μονάδα στέλνει τη θετική της ενέργεια και εύχεται καλή επιτυχία σε όλους. Για ευνόητους λόγους, αναλυτική περιγραφή της συμμετοχής θα υπάρξει μετά το πέρας της εκδήλωσης.

c7176c44 e09d 408d 9af9 e2a3cbcad144 f5f1230b 0c04 4d3f 8038 101bfa89f0d2 58e8dc33 bf84 4e05 b50d 62b315e444dd 9f1ba758 0dac 4704 954c 88b3d380bd8d da66a840 53c9 4c2e b047 dadb41f94aa0 fcfdf7c2 3f91 41f3 9038 d1fb62018287 6736a99b 2715 47b3 845c 2841b68aaec7 d030c2a7 9568 44b0 b016 01262d8688a3 1c1b9ef9 5895 44a3 abf0 eda975cecbac 4162f83c 0b92 4c0b a70c 38a91edc7232 f17c0ef9 f3fe 4d78 810f b0fab527691b d9176652 a24e 44a5 a018 263c191c095e 9acb64a6 9e69 4ada 9daa 9bf7c8fdc50b cf43bc4a 4728 40aa 83b6 91eb2ad28978

 

Προγράμματα Αγωγής Υγείας σε Συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Αλιάρτου

Μια σειρά ενημερωτικών προγραμμάτων υγείας, πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 11 Μαρτίου στη σχολική μας μονάδα. Η αρχή έγινε με τους/τις μαθητές/τριες των τάξεων Α΄ και Γ΄ και την  παρακολούθηση τους προγράμματος “Δόντια γερά – Στοματική υγεία για παιδιά”, με εισηγήτρια την Οδοντίατρο κα Κουτσιούκη Παναγιώτα. Η κυρία Κουτσιούκη αφού παρουσίασε τις βασικές τροφές που ενδυναμώνουν τα δόντια έδειξε στους/στις μαθητές/τριες τον σώστο τρόπο πλυσίματος των δοντιών. Τη σκυτάλη πήρε η Β΄ τάξη με την παρακολούθηση του προγράμματος “Αναπνέω καθαρό αέρα”, που παρουσιάστηκε από την Κοινωνική Λειτουργό κα Εύα Αρβανιτοπούλου. Η κυρία Αρβανιτοπούλου παρουσίασε στους/στις μαθητές/τριες τον σωστό τρόπο αναπνοής (εισπνοή μύτη, εκπνοή στόμα) αναφέροντας ότι ο συγκεκριμένος τρόπος προφυλάσσει κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό από τις ασθένειες. Τέλος, μαθητές/τριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Εθισμός και Διαδίκτυο- Παρέμβαση” υπό την κυρία Αρβανιτοπούλου, η οποία αναφέρθηκε στους κινδύνους που ελλοχεύουν καθημερινά από την πλοήγηση στο διαδίκτυο. Αξίζει να σημειωθεί ότι στους/στις παραπάνω μαθητές/τριες πραγματοποιήθηκε στο τέλος οδοντιατρικός έλεγχος και μοιράστηκαν φυλλάδια ορθής στοματικής υγιεινής. Η σχολική μας μονάδα ευχαριστεί θερμά, και φέτος, το Κέντρο Υγείας Αλιάρτου για την εκπόνηση των ανωτέρω προγραμμάτων.

f18556c2 40bf 401c 83d9 236f2d04a288 7edf14f9 6828 470f a620 1abd92c54ea7 3cc48250 6e51 4b1e a1ae c2a5569c187a ba2999c5 821f 4a14 b851 f0daca94ed46 927e529b d491 4c7a 94a3 9336c968e53f 382b23ad a358 45fa 877f bb0369da8249 591cce35 55ff 486f 9e3a 3f958aa4ee7c

Εγγραφές Μαθητών/τριών στην Α΄ Δημοτικού για το Σχολικό Έτος 2025-2026

Σας γνωρίζουμε ότι οι εγγραφές στην Α’ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2025-2026 θα γίνουν κατά την χρονική περίοδο 6-26 Μαρτίου σύμφωνα με το ΦΕΚ και την εγκύκλιο Υπ. Αρ.Πρωτ.: Φ.6/24732/Δ1/ 06-03-2025.

Οι εγγραφές γίνονται στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση  https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr/

Ηλεκτρονικές εγγραφές

  1. Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριώνπου συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία έξι (6) ετών.

Για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά, στην Α’ τάξη, σε δημόσιο Δημοτικό σχολείο γενικής εκπαίδευσης, εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:

α) Από την 6η έως την 26ή Μαρτίου του προηγούμενου της εγγραφής σχολικού έτους οι γονείς/κηδεμόνες/ έχοντες την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο Δημοτικό σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας.

Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κατανομή, έχει μεταβληθεί, ο/η αιτών/αιτούσα καλείται να μεταβεί εντός της προθεσμίας εγγραφών στο Νηπιαγωγείο φοίτησης για επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων.

Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο από το οποίο αποδεικνύεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας, όπως λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

β) μετά την ολοκλήρωση των περιγραφόμενων στην ανωτέρω περίπτωση, ο/η αιτών/αιτούσα δύναται να αναρτά: βα) Το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας, ββ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών, και

βγ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία,

γ) ο/η αιτών/αιτούσα, εφόσον δεν αναρτήσει τα περιγραφόμενα στην περ. β) δικαιολογητικά, καλείται να τα προσκομίσει στο Δημοτικό σχολείο κατανομής.

  1. Η σχολική μονάδα που θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες προσδιορίζεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή «GIS- based «Χωροταξικό»» με βάση τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί και επικαιροποιηθεί στο Νηπιαγωγείο  φοίτησης.

Σε περίπτωση που έχει γίνει χωροταξική ανάθεση σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, δεν υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαφορετικού σχολείου.

Εξαιρετικά, αιτήσεις εγγραφής δύναται να υποβάλει ηλεκτρονικά ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, από αυτήν στην οποία έχουν χωροταξικά κατανεμηθεί, εφόσον στη σχολική μονάδα φοιτούν ήδη αδέλφια του/της προς εγγραφή μαθητή/τριας.

  1. Μετά την πιστοποίηση , ο ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα   με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του, ορίζοντας ποιο/ποια εκ των τέκνων του θα φοιτήσει/ουν στην πρώτη τάξη του Δημοτικού σχολείου, ενώ επιβεβαιώνει ότι το/τα τελευταίο/α δεν είναι εγγεγραμμένο/α σε άλλη σχολική μονάδα.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα  διαλειτουργεί με τα πληροφοριακά συστήματα «Μητρώο Πολιτών» και «myschool» και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα/έχοντα την επιμέλεια κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή μερίδα του.

Τα στοιχεία αυτά είναι προσυμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει το τέκνο, το οποίο βρίσκεται σε ηλικία εγγραφής στην πρώτη τάξη του Δημοτικού και για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση.

Τα στοιχεία αυτά του/της μαθητή/ τριας για τον/την οποίο/α αιτούνται την εγγραφή είναι τα εξής: (α) Όνομα, (β) πατρώνυμο, (γ) μητρώνυμο, και (δ) ημερομηνία γέννησης.

  1. Ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει, εάν και εφόσον επιθυμεί, τη φοίτηση του τέκνου του στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (υπό την προϋπόθεση ότι έχει επιλέξει τη φοίτηση στο ολοήμερο).
  2. Ο/Η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα στοιχεία των συνοδών του/της μαθητή/τριας κατά την αποχώρηση από τη σχολική μονάδα.
  3. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα/ έχοντα την επιμέλεια. Έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση διαφωνίας να ακυρώσει την αίτηση και να υποβάλει νέα. 
  4. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες/ έχοντες την επιμέλεια λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους στο κινητό τηλέφωνο και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) ή καταχώρισαν μετά την είσοδό τους στην εφαρμογή.

Εφόσον απαιτούνται διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Δημοτικό σχολείο στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια, προκειμένου να προβούν στις υποδεικνυόμενες διορθώσεις και να την υποβάλουν εκ νέου μέσω της πλατφόρμας.

  1. Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιονδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια – Προϊστάμενο/η του Δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του, ο οποίος προβαίνει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή των τέκνων κάνοντας χρήση των προσωπικών του κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 24 του ν. 4727/2020.

Δικαίωμα πρόσβασης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα

  1. Δικαίωμα πρόσβασης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, έχουν οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία έξι (6) ετών. 

Η πιστοποίηση των γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των ως άνω μαθητών/τριών γίνεται μέσω των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που απαιτείται για τους σκοπούς του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται μετά από αίτημα των γονέων/κηδεμόνων/ εχόντων την επιμέλεια του/της μαθητή/τριας.

Μετά την είσοδο τους στην εφαρμογή αντλείται από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) μέσω διαλειτουργικότητας το κινητό τηλέφωνο και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Στην περίπτωση απουσίας αυτών οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια συμπληρώνουν και επιβεβαιώνουν υποχρεωτικά τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους και προαιρετικά τα στοιχεία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω των οποίων θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους.

  1. Παράλληλα, η πλατφόρμα του άρθρου 3 παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα/έχοντα την επιμέλεια την παρακολούθηση της κατάστασης επεξεργασίας της ηλεκτρονικής αίτησής του, κάνοντας χρήση του Μοναδικού Αριθμού Υποβολής (Μ.Α.Υ.).
  2. Οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια εφόσον οριστικοποιήσουν την ηλεκτρονική αίτησή τους για την εγγραφή του τέκνου τους μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα  και να παρακολουθούν την εξέλιξη της αίτησής τους, χωρίς όμως να μπορούν να προβούν σε οποιαδήποτε τροποποποίησή της, μέχρι την ενημέρωσή τους ως προς το σχολείο εγγραφής.
  3. Η πλατφόρμα του άρθρου 3 δύναται να ενσωματώνει λειτουργικότητα απόδοσης μοναδικού κωδικού που τίθεται επί του εγγράφου στο οποίο αποτυπώνονται τα στοιχεία της ηλεκτρονικής αίτησης.

Τόσο η γνησιότητα  όσο και η μοναδικότητα/ακεραιότητα της υποβληθείσας αίτησης και το αποτέλεσμα της τελικής ανάθεσης σε σχολική μονάδα δύνανται να επαληθεύονται με χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), κατά την έννοια των άρθρων 13 και 14 του ν. 4727/2020 (Α’ 184), ενώ η χρονοσφραγίδα και η ακρίβεια του εγγράφου δύνανται να πιστοποιούνται με την ηλεκτρονική επίθεση εγκεκριμένης ή προηγμένης ηλεκτρονικής σφραγίδας κατά την έννοια των άρθρων 35-46 του Κανονισμού {ΕΕ} 910/2014 (e IDAS).

ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Για οποιαδήποτε πληροφορία, διευκρίνηση και υποστήριξή, παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Οικογένεια Σημαίνει Μαζί

Με ταχυδρομικές κάρτες αλλά και με ψηφιακή αφίσα, μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης εξέφρασαν τα συναισθήματά τους σχετικά τον χωρισμό και την επανένωση οικογενειών, που πλήττονται από τον πόλεμο. Πού βρίσκουν παρηγοριά οι άνθρωποι τις πιο δύσκολες στιγμές;  Πώς θα ήταν αν αναγκαζόσουν να αφήσεις πίσω την οικογένεια και την πατρίδα σου; Τι θα ζητούσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες να αλλάξει από εκείνους που έχουν τη δύναμη να ξαναενώσουν μια οικογένεια; Ποιο μήνυμα θα έστελνες σε έναν πρόσφυγα που έχει χωριστεί από την οικογένειά του και περιμένει χρόνια να επανενωθεί με τους αγαπημένους του; Ερωτήματα που απαντήθηκαν μέσα από τις ανωτέρω κατασκευές, οι οποίες συμμετέχουν στον 28ο ετήσιο πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα με θέμα “Οικογένεια σημαίνει μαζί”. Εμψυχωτές της δράσης οι εκπαιδευτικοί Κατή Δήμητρα και Ζαραμπούκας Βασίλης.

f3b4e51c 7617 4c48 b635 73d5f11fd9e4 549335c3 f1cd 44e1 bd5e 53c0755499cd 37a1b9e5 600f 42cc bf85 66ef30608ae5 ece3ba33 6526 40ab a437 fde92379e021 90ee9d3c 6121 4892 b00e 1448e116a8f2 e26ddf83 e333 4ff7 a1db a4dc5ee98c56 8f4d71a6 f1f1 4f18 9e60 796c420f123b 5b1ad25b d2d4 4153 b190 c5b6821ec33a 769079ec b274 4d8f 9e48 e893cee8f233 957b0bdc 0a30 45d7 b260 0b901971967c 1b3ec966 34e7 4229 8e65 610db9c15001 de963134 898f 4f5c b97d bcf1fc020da1 Διαφάνεια2 imageonline.co merged

Συμμετοχή στους Αγώνες Πετοσφαίρισης

Την 3η θέση κατέλαβε η ομάδα των αγοριών της σχολικής μας μονάδας στους αγώνες πετοσφαίρισης, που διοργάνωσε η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας, χθες 19 Φεβρουαρίου στην Αλίαρτο. Εξαιρετική παρουσία και για τα κορίτσια που για λεπτομέρειες δεν κατάφεραν να προκριθούν στην επόμενη φάση. Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη συμμετοχή, όπως επίσης και στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, κο Χρήστο Φλωκατούλα, για την άριστη εμφάνιση και προετοιμασία. Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που ανέλαβε το κόστος της μετακίνησης των μαθητών/τριών στην Αλίαρτο.

7df87da4 f53f 455d 8371 65bc252ba413 e377eada c6ea 494f a899 1217fe466506 7ca61ff2 b8d6 4be7 a033 117ff40cfd09 f1536f0b 042e 4fb9 b529 dbc3f4b0b214 f67263f3 1801 451d 8829 ae8fd5718217 b6782062 c8cd 4dda 89b9 1d534d7e386e

Συμμετοχή στο 10ο Φεστιβάλ κατά της Σχολικής Βίας

Η 6η Μαρτίου έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού. Η Διεύθυνση ΠΕ Ν. Δράμας σε συνεργασία με τον Δήμο Δράμας, την Αντιπεριφέρεια Δράμας, το Χαμόγελο του Παιδιού και άλλους φορείς διοργανώνουν όπως κάθε χρόνο 3ημερο Φεστιβάλ με σκοπό την ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών σε ένα θέμα που βρίσκεται καθημερινά, για τους λάθος λόγους, στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας. Μαθητές/τριες της Α΄ Δημοτικού ενώνουν τις φωνές τους σε ένα βροντερό STOP στον Σχολικό Εκφοβισμό, συμμετέχοντας παράλληλα σε αυτή την τεράστια διασχολική δράση. Εμψυχωτές της δράσης οι εκπαιδευτικοί Μπίμη Παναγιώτα και Ζαραμπούκας Βασίλης. Δείτε τη συμμετοχή μας στο 1:18:52

8ed83a6c 4dec 4b93 8caa fd4da263f282 0f12d322 5ad7 426b b0d8 8b3f448c5a35 1 2aa8275f d6e7 43ba 95af 8fb5b3b246d9 cbbfaaa8 0592 4119 9e5d 3bf010d8344e 9596dcb6 7fdb 474b 91df 7604d972f2b1 aeaa5bf2 8d35 4640 b3b9 1e686713a4cf 3eb7ba9d 0875 41b8 9ef7 e51b1b1e9130 0e28a9cb f34f 4ac5 953b ce03aa344584 2f723acb 2344 47ca a9d0 2e3c12b4ed69 5b2eba55 b4d4 487e b04e 17a624ed66b0Αφίσα για το όνομα του σχολείου 2025 1 page 0001

10ο Φεστιβάλ κατά της Σχολικής Βίας Νηπιαγωγεία – Δημοτικά Β Μέρος

Δράσεις για την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου

Η 1η Φεβρουαρίου νομοθετήθηκε πέρυσι ομόφωνα από τη Βουλή ως «Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου». Στόχος είναι να καθιερωθεί ως ημέρα μνήμης για όλα τα θύματα οπαδικής βίας, αλλά και ευαισθητοποίησης για την καλλιέργεια του φιλάθλου πνεύματος, με την αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας. Η σχολική μας μονάδα πραγματοποίησε μία σειρά δράσεων για να μεταδώσει στους/στις μαθητές μαθήτριές μας την φιλοσοφία ότι “ο αθλητισμός ενώνει, δεν σκοτώνει”. Εισηγήσεις εκπαιδευτικών εντός της τάξης, συζήτηση και διάλογος ανάμεσα στα παιδιά αλλά κυρίως αθλητικές δραστηριότητες που καλλιεργούν το φίλαθλο πνεύμα και όχι την αντιπαράθεση, ήταν μερικές από τις 2ωρες δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν.  Τελικό συμπέρασμα: “Εχθρός μας είναι το μίσος και η βία, όχι ο αντίπαλος”!

8411abe2 e24a 4fe2 be41 d4ed71456b31 5236741c 2170 4806 ba53 4f7b11dc1314 bea888ac 10e4 443c ba74 867f35be8509 91e96955 85d0 456e b2fc bf7ef0b168a5 cbf7d3df c25c 438e a86e 5f5d64741849 a6d6a8fe bf51 40c4 8ad3 a68bbc02e34f 664f085f 26d2 4ec5 bccc 98044a5c80c8 24f0374e 479a 4048 880f 1c1beb2db892 4d4a651c 9ee9 48cc b0d9 8e93c422920c

Συμμετοχή στη Διασχολική Δράση του Δημοτικού Σχολείου Σοφικού Κορινθίας “Το κίνημα της αγκαλιάς”

Με μια τεράστια αγκαλιά ανάμεσα σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας, καθώς οι αγκαλιές δεν είναι μόνο για μικρά παιδιά, συμμετέχουμε στη διασχολική δράση του Δημοτικού Σχολείου Σοφικού Κορινθίας “Το κίνημα της αγκαλιάς”.  Μαθητές/τριες αλλά και εκπαιδευτικοί προχωρήσαμε σε τεράστιες ποσότητες έκκρισης ωκυτοκίνης, γνωστής και ως η “ορμόνη της αγάπης”, δείχνοντας ότι η αγάπη και η αγκαλιά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του Νέου Σχολείου. Για να δείτε τη συμμετοχή μας πηγαίνετε στον παρακάτω σύνδεσμο ΚΙΝΗΜΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣ

21621215 81ee 429a 9fc5 0dda1736511d 088b9242 e11a 4d82 83c4 a82d07b6ae2b 08f32ba0 b79b 47cb 8411 9df1026eb239 e0b5cf12 b486 41fb bc0f f395d35e6ef0