Πασχαλινές Δημιουργίες

“Γεμάτο” 2ήμερο από πασχαλινές δημιουργίες στη σχολική μας μονάδα, χθες Τετάρτη και σήμερα Πέμπτη!! Κουλουράκια, βάψιμο αυγών, χειροτεχνίες και στολισμός των αιθουσών από τους/τις μαθητές/τριές μας. Οι μυρωδιές, τα χρώματα και τα παιδικά χαμόγελα για τα αποτελέσματα των προσπαθειών πλημμύρισαν όλο το περιβάλλον του σχολείου. Σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

6ac6704e dfe4 4d16 970f 53e16b6bd49b 68f11f1a 946b 4fac a6b4 ac1ed4cdbeb0 36bedb9b fdc9 4f78 8a9a 76475e7f911b 298db1a5 46ce 44d9 9fdf b96c4d736dda 4a7c8565 7888 4fca b17a b3116b0b3307 120209be 8ae9 446f 8282 ee6d6348ef6e 81ffcc7d 584e 476a 80e2 715b6a108808 6cbdafa6 59d3 4b15 80bf e76044b8d993 1 974c6e3b 40df 4682 a1e7 81dca9b70913 b3962f31 a328 46f1 95e3 aeb35f8a139e 353e27d4 9712 400c a886 ee47769a095f 8c122fb7 6245 4061 ba61 3014b05b0c4c 323fb6b2 f127 4246 a823 e84293f24c3e 8dd70144 2f50 45c1 8305 81253ea6e2c8 fea1ac7a 2ad4 44df ba0c f91bf0707eff f1f9a412 81ee 494d aa32 d0500f2dbae0 be543d84 4cef 445a afcf a075d53ed06f e52a4dac 4015 4bd5 9d0b 1f5a21a2965b f32b251d 0f0a 42d8 891c 605767e23b5c 8f1eb583 266a 493c a91f 1b1282830d4d bd58fc02 8520 4997 a8d9 1fa96ea68a0b 09839140 ff97 47d3 929f 0db4cb088cf1 0d549360 7824 4ed4 9287 54c28f3f33ae 80f3b0e6 07f3 4be4 896c e5cb5a042129 3a46efb5 3352 4fae a0c9 4dd94ea048d4 f50acc76 f38a 455d a6cd 8ef06bff74f0 c8cff3e2 6080 494e a34f fb070164db71 1d0a29ab e833 4569 b55a 83c2072f48ec

Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Μαθητές/τριες των Β΄ και Ε΄ τάξεων, “τίμησαν” τη γιορτή της φιλαναγνωσίας με κατασκευές και ανάγνωση αποσπασμάτων από βιβλία της σχολικής μας βιβλιοθήκης. Εμψυχώτριες της δράσης οι εκπαιδευτικοί Κατερίνα Διαμαντοπούλου (Β΄) και Τσιούτσιου Αλεξάνδρα (Ε΄). Μπορείτε να δείτε τον κατάλογο των βιβλίων μας εδώ

2c9081cc 5c3f 4dd4 b3eb eb11fa7d299a 496cc45b b8ce 4f23 ba44 7824b678a4b8 767ec7c9 d303 463b 9b9c 6a2ee3b7eefe b5096e5f a9e8 408a af5c 88c339636174 ec65f5cf 611b 40eb 8976 5d037fe2f7af b3fa904b c225 4b9b a1ab dc22496546e8 33521e2f a81c 40c3 a3c6 a8251b64cde1 7537b9af 2a4a 4ab0 be29 d9ec71802517 6c8a689d 208e 4c6f bc87 78594907046c 3863b789 535e 4cb8 a4fd 79c4d7076079 20c2b6b9 d55d 48f6 a5ff 502db6ee5c31 fb1cdce0 41bf 4295 a2b4 7a4564c426f7 8556f33e fa0d 4a84 ab82 f511bb88042c

Εκπαιδευτική Βαλίτσα “Γη 2030”

Η Εκπαιδευτική Βαλίτσα “ΓΗ 2030”, το καινοτόμο εκπαιδευτικό εργαλείο, που στοχεύει στην εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των παιδιών στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και τη δημιουργία πρεσβευτών για τη διάχυσή τους στο ευρύ κοινό, φιλοξενήθηκε για έναν μήνα στη σχολική μας μονάδα. Στα πλαίσια σχεδιασμού των δράσεων του “Ενεργού Πολίτη”, η εκπαιδευτική βαλίτσα λειτούργησε υποστηρικτικά δίνοντας το έναυσμα στους/στις μαθητές/τριές μας να δράσουν και να προσπαθήσουν να μεταμορφώσουν τον κόσμο μας σε έναν κόσμο χωρίς φτώχεια, πείνα και ανισότητες και στις εκπαιδευτικούς μας να προσπαθήσουν να διαμορφώσουν Ενεργούς Πολίτες, οι οποίοι θα αναλάβουν δράση για τη μεγάλη αλλαγή στον πλανήτη μας μέχρι το 2030 . Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ορχομενού για τις πληροφορίες που μας έδωσε σχετικά με την ύπαρξη της εκπαιδευτικής βαλίτσας αλλά και για όλες τις απαραίτητες ενέργειες που πραγματοποίησε ώστε να δανειστεί το σχολείο μας τη βαλίτσα αμέσως μετά από αυτό.

90820793 0cfe 4caa ae5c 9ac8b18215cf c45f2e31 096d 45d1 99fb b7acf488c4e1 94c72350 06d8 45d5 bdaa 5ce245cfcaa0 99f813c9 e98d 4b6f b060 d5c44e9f8709 842eaa85 f13a 4c95 adcf f0fdce94805c

Επίσκεψη στην Έκθεση “Αρχαία Ελλάδα”

Την Έκθεση “Αρχαία Ελλάδα”, ένα θεματικό πάρκο σε σκηνοθεσία του Σωτήρη Τσαφούλια, για την Αθήνα, τη Σπάρτη, τη Μακεδονία, την Τροία, τις Θερμοπύλες, τους Μεγάλους Φιλοσόφους, το Δωδεκάθεο, την Τέχνη, τις Επιστήμες και την Αρχιτεκτονική επισκέφθηκε χθες Δευτέρα 8 Απριλίου η σχολική μας μονάδα. Μπροστά στα μάτια των μαθητών/τριών μας ζωντάνεψαν εικόνες του Δία και των υπόλοιπων θεών του Ολύμπου, εφευρέσεις και ανακαλύψεις γνωστών Ελλήνων (άνωση του Αρχιμήδη, κούπα του Πυθαγόρα), της Τριήρης, του πολεμικού πλοίου με το οποίο η Αθήνα κυρίευσε σε όλη τη Μεσόγειο, αλλά και διάφορες άλλες στιγμές από την ελληνική μυθολογία και ιστορία. Μαθητές/τριες αναχώρησαν με τις καλύτερες εντυπώσεις και αρκετά ερεθίσματα απολαμβάνοντας κάθε στιγμή της ξενάγησης.

f958189a 1684 4cae 9e9b f91ee1a8ecf0 71de82af a599 4a0a a9f1 dc74eee7bbd4 157f0b69 fdee 4b46 a0a8 6ca784929587 a0fe59d7 62b4 4373 8a9e 27932f7120af f4de71b1 adc8 48eb bfc4 eda7eba921a3 64976317 131c 4036 bef8 af0964c1cec8 fd10b557 1aac 40e9 a7bd 8e639ce80b0c c7001e1a fe49 4646 b5ce d00d9820d033 0b02da9f d8ee 43c3 baa1 8cbe502e22ac ee87a315 2feb 4c29 9368 79136cdb57bd 55fe548e 4d36 4329 b165 c51a1e3db719 79acfaf5 3851 4610 8d1e 7d5f6570281a 655f7b33 e579 4795 9507 fc88ea6f20ee 1842d55f 994d 45fb 9698 3b09f7938f96 75d84f07 64d5 4739 9d19 6e17591a17b7 b465c43e c7e4 4622 88cb 1aaa5579949b a4253589 7c37 4684 8d53 1f6290807f91 d0621281 a8d2 49e0 849e 16721d045ff8 064a86ee ef65 4bc9 8f24 e3e236e062b5 69e35789 3ebe 4e77 bbe3 619bcba3aa7f

Συμμετοχή σε Κινητικότητα του Προγράμματος Erasmus+ στη Ferrol της Ισπανίας

Η σχολική μας μονάδα συμμετείχε την εβδομάδα 30/3-5/4 σε πρόγραμμα κινητικότητας Erasmus+ στη Ferrol της Ισπανίας. Ο εκπαιδευτικός αφού γνώρισε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ισπανίας παρακολούθησε επιμορφωτικά προγράμματα (course training) στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων (CFR Ferrol), πάνω σε θέματα σχετικά με τη συμπερίληψη, τη χρήση των ΤΠΕ και των λογισμικών AI στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και των , στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να μιλήσουμε στα παιδιά για τον σεξουαλικό προσανατολισμό αλλά και στη χρήση καινοτόμων διδακτικών πρακτικών εντός της τάξης. Στη συνέχεια ήλθε σε επαφή με Δημοτικά Σχολεία της περιοχής (Colexio De Primaria Manuel Fraga Iribarne και Colegio Público Francisco López Estrada) δεχόμενος πλήθος ερεθισμάτων, ιδεών, προτάσεων και δημιουργικών δραστηριοτήτων με στόχο την προσαρμογή και εφαρμογή τους στη σχολική μας μονάδα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους υπεύθυνους ευρωπαϊκών προγραμμάτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, κα Γαρυφαλλιά Πούλου και κο Καρτσούκη Θοδωρή, για την επιλογή της σχολικής μας μονάδας στα φετινά σχέδια κινητικότητας αλλά και τον υπεύθυνο εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, κύριο Σακκά Βασίλη, για το πλήθος των ερεθισμάτων και των συναισθημάτων που μας μετέδωσε μέσα από αυτό το ταξίδι.

3ae6e4e1 abe9 4815 938f d21116d4cc26 19098414 e443 4b78 ab90 38243f1aabb7 205ce876 c058 4647 baca 16af61b6100c 2fac73f6 f548 46e0 8679 628663efce5c fabe1d5d 1517 407d 8ae5 a0aa37559e08 4624fba1 3fd2 4869 ac02 12e63cba7685 d03ed0eb 99f5 43c7 8aa9 e304aeec9452 9660f408 2b91 4daa 84e3 b11125d563ee 20ceba8b 4e97 4573 b459 cbe10cd317d8 7656789c 5bfc 4969 9f2a 89ad06adc287 30357933 de54 4f49 aa4b 7d19ed84ea54 eb7d3f1c d6b0 4efa 9f04 fc04f1559ea2 233876e0 4f56 4c90 8ef2 37a65cd79446 94039f3c f2f4 4d41 ab4b 3a2b1f3cf187 47e3bd01 76b4 4d82 ad13 084cee22715d 7bdac4be 3164 4a33 8e3b d1d4918717a1 4b980599 5f30 43ba aba6 cb434dee241d 3861dda2 782b 48be b256 642972b99753 8d588ff8 315d 4bec a53b 25968194f8acIMG 20250403 132234

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ERASMUS

Το δημοτικό σχολείο Αγίου Γεωργίου, στο πλαίσιο συμμετοχής στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+  ΚΑ121   με τίτλο” Art and creativity:  Essential Components of Sustainability”, το οποίο συντονίζει η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Βοιωτίας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, πραγματοποίησε επίσκεψη από τις 17/3/2025 – 21/3/2025 στο Blagoevgrad της Βουλγαρίας.

Στην κινητικότητα αυτή πήραν μέρος δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ( job shadowing):

Καλούτσα Κυριακή ΠΕ70

Μπίμη Παναγιώτα ΠΕ70

Το σχολείο που μας φιλοξένησε ήταν το NHHS St. st. Cyril and Methodius.

Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να γνωρίσουν έναν διαφορετικό πολιτισμό με άλλα ήθη και έθιμα. Οι εντυπώσεις ήταν εξαιρετικές, αφού η φιλοξενία του προσωπικού του σχολείου ήταν πολύ θερμή.

1743669892497 1743669892512

Τίνος είσαι συ;

Με αφορμή το βιβλίο της Σοφίας Δάρτζαλη “Μα πού πήγαν όλοι” μαθητές/τριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων αναπαράστησαν γνωστούς πίνακες ζωγραφικής προσθέτοντας τις δικές τους πινελιές. Σύμφωνα με την υπόθεση του βιβλίου ο Πέδρο, ο μικρός ήρωας του βιβλίου ζει σε ένα κάδρο. Για την ακρίβεια, είναι ο ίδιος πρωταγωνιστής σε έναν πίνακα μπαρόκ. Βρίσκεται σ’ ένα μουσείο μαζί με πολλούς άλλους πίνακες, ωστόσο γνωρίζει μόνο τη δική του αίθουσα. Απολαμβάνει τις επισκέψεις των ανθρώπων και μέσα από τα βλέμματά τους επικοινωνεί με τον τρόπο του μαζί τους. Μια μέρα όμως κάτι συμβαίνει και το μουσείο κλείνει. Ο Πέδρο, αποφασισμένος να μάθει πού πήγαν όλοι, δραπετεύει από το κάδρο του και τριγυρίζει περίεργος στις υπόλοιπες αίθουσες του μουσείου που φιλοξενούν έργα τέχνης διάφορων καλλιτεχνικών ρευμάτων, προσπαθώντας να επικοινωνήσει μαζί τους, να ρωτήσει, να μάθει γιατί το μουσείο είναι κλειστό. Έτσι, συνομιλεί με πρόσωπα που απεικονίζονται σε γνωστούς πίνακες και βλέπει μπροστά στα μάτια του να ζωντανεύουν πασίγνωστες δημιουργίες διάσημων ζωγράφων, τα οποία του δίνουν τις δικές τους απαντήσει. “Το παιδί με το περιστέρι”, “Ο υιός του Ανθρώπου”, “Νεκρή φύση”, “Έναστρη Νύχτα” αλλά και άλλοι γνωστοί πίνακες μεγάλων ζωγράφων, συμμετέχουν στον διαγωνισμό των εκδόσεων Μεταίχμιο “Τίνος είσαι εσύ;”. Εμψυχωτές της δράσης οι εκπαιδευτικοί Ζαγαρίτη Σοφία, Καλούτσα Κυριακή και Ζαραμπούκας Βασίλης.

0b658b94 c557 4aaa b87e 2b74cb381e40 1 2 2 1 2d1b4990 9ea0 4504 a973 a39183d0e26c 3 1 04f225dc 797a 451d 96f0 2633b835afc9 4 1 5 1 5c467b63 d8af 45eb 8408 290a9f01526d 06cef394 011e 44b4 a9b6 987033c5b167 6 1 6ba79348 5254 4298 b656 8ff23305f5bd 7 1 8 1 8d5112af 3920 42c9 9dd5 4c4fe2fb1cb5 9 1 10 11 12 41f8e99e 69a7 4835 b902 aded8a850cdb 83e16d58 6d35 4981 812f 621277bfd594 640c850c 6a89 4cba 962b baef5d0da132 763ff92d c3ed 40ea 81d2 47dd5ca305c5 816dac27 2302 4f09 9f2f a2fff716b1a9 98626b31 678d 4055 9106 3e959a3a662f 437789d3 9f8f 4a78 b539 773e5908e9cb 56058544 fb97 4bf3 975c 0e1075588e9d a1737302 b63b 4b80 9e05 83f7b30be97d b60246b1 e660 4bd7 a73a 733de6f78f3f c0d3c034 2157 4164 9cd2 5a67f8267f81 c66fc3e1 b504 4ee0 81f5 75e235d92ce9 f0eaa80a fc9f 471a 93a4 824f10fdabc413

Συμμετοχή στον 14ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης Δημοτικού από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο

Η σχολική μας μονάδα συμμετέχει και φέτος στον Μαραθώνιο Ανάγνωσης Δημοτικού των Εκδόσεων Μεταίχμιο με τίτλο “Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου”. Μαθητές/τριες των Β΄, Γ΄ και Στ΄ τάξεων αφού διάβασαν τα αντίστοιχα προτεινόμενα βιβλία, τα οποία βρίσκονται στη σχολική μας βιβλιοθήκη και είναι διαθέσιμα προς δανεισμό, συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια με ερωτήσεις πάνω στο περιεχόμενο των βιβλίων.  Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος της φιλαναγνωσίας (σχέδιο δράσης της σχολικής μας μονάδας) και υποστηρίζει το έργο του/της εκπαιδευτικού, ενώ παράλληλα δίνει την ευκαιρία στον/στην μαθητή/τρια να ασχοληθεί με θέματα που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του/της καθώς και με επίκαιρα ζητήματα του τόπου του/της και του κόσμου εν γένει. Εμψυχώτριες οι εκπαιδευτικοί Μόρφω Νέστορα, Ζαγαρίτη Σοφία και Κατή Δήμητρα.

2 1 13 6459 8 7

Εορτασμός 25ης Μαρτίου 1821

Ένας εκπαιδευτικός που προσπαθεί να ετοιμάσει τη γιορτή της 25ης Μαρτίου 1821. Ένας εκπαιδευτικός που προσπαθεί να αφυπνίσει την εθνική συνείδηση των μαθητών/τριών του, για να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ένας εκπαιδευτικός που κάνει άπειρες πρόβες θεατρικών αποσπασμάτων από την ελληνική ιστορία, τονίζοντας τη δράση των κλεφτών, τη θυσία των Σουλιωτισσών, τον Όρκο των Φιλικών, το μένος των Τούρκων στην αρπαγή ανήλικων κοριτσιών, εμπλουτισμένων με τραγούδια όπως ο Θούριος που ξεσήκωσαν το γένος και το ώθησαν στην επανάσταση. Όλα αυτά, μέσα από τη σκηνοθετική ματιά των εκπαιδευτικών Τσιούτσιου Αλεξάνδρας (Ε΄) και Κατή Δήμητρας (Στ΄) αλλά και την άρτια εκτέλεση των μαθητών/τριών των αντίστοιχων τμημάτων, συνέθεσαν τη φετινή μας σχολική εορτή, η οποία ξεκίνησε με την παράδοση της ελληνικής σημαίας στον σημαιοφόρο και μαθητή της Στ΄ Δημοτικού Τοπολιάτη Χρήστο. Οι εκδηλώσεις κορυφώθηκαν σήμερα με τη μαθητική παρέλαση και την εκφώνηση ποιήματος, εκ μέρους του Δημοτικού, από τη μαθήτρια της Στ΄ τάξης Αισώπου Αθανασία Η σχολική μας μονάδας εύχεται σε όλους/ες ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

f5149343 9df5 4720 9003 db2fb1263d19 baec3563 de2c 4c30 8c14 651ab4f9160e f7a167a6 754d 462f a168 eab53518b9e4 e7875253 8879 4aba 8fce 98d8677e76ff 1e4c0ea3 5710 4094 8ffc 843edd36aa3b dd64ce3e c60e 45c8 aa67 4b2405520c98 25595bfc db75 4ea5 8352 c7684da44704 5e23aeac dde4 4871 b39a c4787eebace3 ecc45da7 9030 4934 bb6b 285e603a9a54 846eb684 e9d1 4cb0 bd0c 4f035ef66fa8 18395615 7949 47f3 a699 ed53cccd1d32 0deb62ff f012 48db a583 0c4a5ed58db7 2623c442 4498 4e20 a8ef 7a5ccbee03e8 c959af16 cde1 4351 8cf5 46c328f8e2a9 4c5f14fb 3c0d 4201 b8f8 77b4484fb9fe 2aecaf05 441d 497b 9d10 83d62cd234ab b473cd78 7864 4974 b68e da630c43a0d8b8148421 75be 48eb b240 2383fc6efa5ef2c65c43 084b 4193 a0d7 d710b9dd26730dab6a75 d868 4820 9da3 e66d72fa6438a5f3fbc8 7484 4d13 9882 084b57676a3a20e583c9 9d69 4e71 a40f 9e2bf170b46d

1η θέση στην Κατηγορία “Ειδικό Βραβείο Πρωτότυπης Ιδέας” στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM 2025

Την 1η θέση στην κατηγορία “Ειδικό Βραβείο Πρωτότυπης Ιδέας” κατέκτησε η σχολική μας μονάδα, στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM 2025 “Can we survive on Mars”, που διοργανώθηκε την Κυριακή 23 Μαρτίου στη Λάρισα.  Η ομάδα Zirkonians του εκπαιδευτικού πληροφορικής, κου Γιάννη Λαζαρίδη, παρουσίασε το project της  (1η Θέση στους Περιφερειακούς Αγώνες Στερεάς Ελλάδας και Πρόκριση στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2025 “Can we survive on Mars”, στη Λάρισα | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ), ενθουσιάζοντας τους κριτές. Η παρουσίαση, ο σχολιασμός, οι συμπληρωματικές διευκρινίσεις έγιναν αποκλειστικά από τους/τις ίδιους/ες μαθητές/τριες μιας και όρος του Διαγωνισμού ήταν να μην υπάρχει κοντά τους ο προπονητής εκείνη τη στιγμή. Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών συγχαίρει θερμά τους/τις μαθητές/τριες για την επιτυχία τους αλλά και τον συνάδελφο Γιάννη Λαζαρίδη για όλα τα ερεθίσματα και τις εμπειρίες που αποκόμισαν τα παιδιά.

c32172e5 e2fb 49e1 a1aa cd2b415c12b3 74282062 36ab 42ac add4 1ae9f9d75339 e8f515fb 8f97 44c6 8b25 80e5c725d864 54fb7c32 af6a 45c4 a1af ae81f7440e8d 3b33f34d d113 4a1a 9840 a1cdb67c12e6 ed4d9ced 13eb 4bb4 912e eb4c7ed33406 2bdca7fc e2ea 4d66 b53f 21c822c8ab521