Ρομπότ ανίχνευσης κίνησης

Πώς μπορεί η τεχνολογία να βοηθήσει τον άνθρωπο σε περιπτώσεις εγκλωβισμένων τραυματιών σε χαλάσματα μετά από ένα σεισμό;

Με αφορμή τον β΄ κύκλο Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα τον σεισμό, οι μαθητές της Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης χρησιμοποιώντας δεξιότητες επίλυσης προβλήματος και πλάγιας σκέψης (της ικανότητας να σκέπτονται δημιουργικά και να χρησιμοποιούν την έμπνευση και την φαντασία τους για να παράγουν νέες ιδέες και να λύνουν προβλήματα), κατασκεύασαν ένα ρομποτ ανίχνευσης κίνησης, το οποίο θα βοηθά τις ομάδες διάσωσης στον εντοπισμό εγκλωβισμένων μέσα σε κτίρια.

Με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα το σχολείο μας πήρε μέρος στην Καμπάνια 2023 STEM Discovery Campaign: STEM IDENTITIES
#SDC23

327156670 896830861565763 3601910038528565102 n 327926470 1207073923349541 4919502026116001061 n

 

325610102 552626386821859 4580127606156775651 n
Κατηγορίες: Β' τάξη. Ετικέτες: , , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.