Μένουμε υγιείς
Αγαπητά παιδιά.
Τα σχολεία μας για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα λειτούργησαν πλήρως.
Αυτό οφείλεται σε όλους μας, που τηρήσαμε όλα τα μέτρα που προβλέπονται για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Γιαυτό πρέπει να συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο, ίσως και

