Επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Λιθακιάς!

Σήμερα, Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Λιθακιάς από τους μαθητές της  Γ’ και Δ’ τάξης! Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  « Τα σκουπίδια μου μειώνω, το νησί μου ΔΕ λερώνω!». Τα παιδιά παρακολούθησαν  σχετικά βίντεο, μέσα από τα οποία  πληροφορήθηκαν τρόπους διαχείρισης των

 » (συνέχεια…)

Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο

Στα πλαίσια προγραμματισμένων εκδηλώσεων του Σχολείου μας, σήμερα Τρίτη 11 του Νοέμβρη 2014 και ώρα 11.00′, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη εκ μέρους της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ζακύνθου (συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας), με θέμα: “Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο”

Σκοπός της παραπάνω τηλεδιάσκεψης ήταν η ενημέρωση των μαθητών για τους κινδύνους

 » (συνέχεια…)

Θαλάσσιο περιβάλλον – Απειλούμενα είδη

Το σχολείο μας για ακόμη μια χρονιά λαμβάνει μέρος σε περιβαλλοντικά προγράμματα. Ένα από αυτά είναι το πρόγραμμα “Θαλάσσιο περιβάλλον – Απειλούμενα είδη”, στο οποίο συμμετέχουν οι μαθητές της Πέμπτης (Ε’) και Έκτης (ΣΤ’) τάξης, με υπεύθυνες τις εκπαιδευτικούς κ. Οικονόμου Τασούλα και κ. Πεπόνη Νόπη αντίστοιχα. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού, επισκεφτήκαμε το Κ.Π.Ε.

 » (συνέχεια…)

Χαμόγελο στο ….χαμόγελο του παιδιού!!!

Το σχολείο μας, πιστό στις αρχές για ίσες ευκαιρίες και δικαίωμα στη ζωή κάθε ανθρώπου αλλά και καθημερινής ανάδειξης πνεύματος αγάπης και αλληλεγγύης, συμμετείχε στη συγκέντρωση ειδών διατροφής προκειμένου να ενισχυθεί ο Εθελοντικός Οργανισμός «Το χαμόγελο του παιδιού».
Η ευαισθησία και η κινητοποίηση των παιδιών συνέβαλε ουσιαστικά στην πραγματοποίηση αυτού του σκοπού. Συνελέγησαν συσκευασμένα

 » (συνέχεια…)

Μελετώντας την ελιά

Το Σχολείο μας συμμετέχει και τη φετινή χρονιά σε περιββαλοντικά προγράμματα. Ένα από αυτά είναι και το πρόγραμμα με θέμα την “ελιά”, όπου οι μαθητές της Τρίτης (Γ΄) και Τετάρτης (Δ΄) τάξης, με τη βοήθεια και το συντονισμό των εκπαιδευτικών κ. Καλιακάτσου Μ. καθώς και της κ. Οικονόμου Α. των αντίστοιχων τάξεων, ασχολήθηκαν με τη

 » (συνέχεια…)

Φιλαναγνωσία- μια θετική δράση

Οι μαθητές της Πέμπτης (Ε΄) τάξης του σχολείου μας , στα πλαίσια του προγράμματος “Φιλαναγνωσία” που έχουν αναλάβει,με την υπεύθυνη εκπ/κό τάξης κ.Νόπη, επισκέφτηκαν τη Βιβλιοθήκη Κερίου. Παράλληλα και με την ευκαιρία αυτής της κίνησης , δόθηκε και στους μαθητές των δύο άλλων μεγαλυτέρων τάξεων (Δ΄) και (Στ΄) η δυνατότητα επίσκεψης στο χώρο αυτό. Εκεί

 » (συνέχεια…)