Επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Λιθακιάς!
Σήμερα, Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Λιθακιάς από τους μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης! Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης « Τα σκουπίδια μου μειώνω, το νησί μου ΔΕ λερώνω!». Τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο, μέσα από τα οποία πληροφορήθηκαν τρόπους διαχείρισης των