Εορτασμός επετείου 17ης Νοεμβρίου 1973

ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...τρεις λέξεις, ένα σύνθημα….Ένα σύνθημα των εξεγερμένων φοιτητών του Νοεμβρίου του 1973, που συνόψισε στην απλότητά του τις βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη κάθε κοινωνίας, κάθε λαού…Ένα σύνθημα που ενώθηκε με τη φωνή όλων των πολιτών και κλόνισε το δικτατορικό καθεστώς….Αυτό το σύνθημα ήταν διάχυτο σήμερα τις συζητήσεις, σκέψεις, εργασίες των

 » (συνέχεια…)