Ενημέρωση επαναλειτουργίας σχολείου

Αγαπητοί γονείς, Χρόνια Πολλά

Όπως έχει ανακοινωθεί, τα σχολεία ανοίγουν τη Δευτέρα 10 Μαΐου για τους μαθητές και τους εκπ/κούς.

Οι μαθητές καλούνται να προσέλθουν στα σχολεία, έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (selftest, PCR ή rapidtest) ΚΥΑ (ΦΕΚ 1825/Β΄/5-5-2021)

Το αυτοδιαγωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν (μέσω φαρμακείων) και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων

 » (συνέχεια…)