Ενημέρωση επαναλειτουργίας σχολείου
Αγαπητοί γονείς, Χρόνια Πολλά
Όπως έχει ανακοινωθεί, τα σχολεία ανοίγουν τη Δευτέρα 10 Μαΐου για τους μαθητές και τους εκπ/κούς.
Οι μαθητές καλούνται να προσέλθουν στα σχολεία, έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self–test, PCR ή rapid–test) ΚΥΑ (ΦΕΚ 1825/Β΄/5-5-2021)
Το αυτοδιαγωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν (μέσω φαρμακείων) και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων