Βαθμολογία Α΄τριμήνου
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες.
Σας ενημερώνουμε ότι την ερχόμενη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020 θα γίνει η αποστολή, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( e-mail), της βαθμολογίας των μαθητών μας για το Πρώτο (Α΄) τρίμηνο του σχολικού έτους 2020-21.
Η βαθμολογία αφορά τις τάξεις Γ΄, Δ΄, Ε΄ & Στ΄.
Για τις μικρότερες τάξεις (Α΄ & Β΄) θα γίνει προφορική ενημέρωση