Γιορτή πρώτης ανάγνωσης!!!
Σήμερα, Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018, οι μαθητές της Α΄ τάξης γιόρτασαν με τους γονείς και τη δασκάλα τους, την « Πρώτη Ανάγνωση », το αποτέλεσμα των κόπων τους από το Σεπτέμβρη!!! Διάβασαν ποιηματάκια για την Αλφαβήτα και έπαιξαν παιχνίδια που απαιτούσαν την ανάγνωση απλών λέξεων-φράσεων και προτάσεων . Τέλος μας τραγούδησαν και το παραδοσιακό μας