Ευχαριστήριο από το….χαμόγελο
Τα παιδιά του Σχολείου μας δέχθηκαν τις ευχαριστίες από το Σύλλογο “Το χαμόγελο του παιδιού” για την προσφορά τους σε αυτό.
Τα παιδιά του Σχολείου μας δέχθηκαν τις ευχαριστίες από το Σύλλογο “Το χαμόγελο του παιδιού” για την προσφορά τους σε αυτό.