Τα παιδιά της Ε ΄ τάξης ( με την προδρομική βοήθεια της Δ ΄ τάξης, που την ευχαριστούμε θερμά ) για 3 μήνες δούλεψαν, κουράστηκαν, εμπνεύστηκαν και στο τέλος έλαμψαν! Μια τάξη που παλεύει και φτάνει στα όνειρά της με μεράκι και κόπο καλλιτεχνικό! Μπράβο σας και πολλά συγχαρητήρια σε όσα πετύχατε μικροί ήρωες της ελευθερίας της ψυχής σας! Πάντα περήφανοι οι δάσκαλοί σας που με συνεργασία φτάνουμε όλοι μαζί στο επιθυμητό αποτέλεσμα!
































