Επ… ποιοι ήρθαν;;;;
Η Α΄ τάξη υποδέχτηκε τα χελιδόνια του Μαρτίου, προσφέροντάς τους μαρτάκια για το καλωσόρισμα!!!
Οι Α΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις από την αρχή του τριωδίου επιδόθηκαν σε κατασκευές μασκών από γύψο σε καδράκια, γλυκών μασκών σε μπισκότα σοκολάταςςςςς,χαρταετών από πλαστικές σακούλες, διακοσμητικών χαρταετών με καλαμάκια, πήλινων χαρταετών – μαγνητάκια, ευφάνταστων συσκευασιών ζωγραφισμένων αποκριάτικα, διασκεδαστικών κλόουν για τα δωμάτιά τους!
Σήμερα παρακολουθήσαμε στο Πνευματικό Κέντρο της Άμφισσας την εξαιρετική παράσταση ” Ένα παιδί μετράει τ΄ άστρα ” με τη σκηνοθετική υπογραφή του Αλέξανδρου Ρήγα! Μια παράσταση που ενθουσίασε τα παιδιά λόγω της αμεσότητας των ηθοποιών, της ωραίας πλοκής, του συναισθηματικού μηνύματος και της διδαχής τόσων αξιών μέσα από τον μαγικό κόσμο του Θεάτρου! Μάθαμε λοιπόν πως όταν διψάς για γνώση, όλα γύρω μας γίνονται καλύτερα!
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης με αφορμή τη μέρα εορτασμού της ελληνικής γλώσσας ανέβασαν το θεατρικό ” Μια Γλώσσα… 3.000 χρόνων ”, όπου καταχειροκροτήθηκαν από τoυς μαθητές της Α΄ τάξης που τους παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας!
Ελληνικά, του σήμερα, του χθες και του αύριο, θησαυρός ανεκτίμητος!
Το σχολείο μας αποτίοντας φόρο τιμής στον φίλαθλο ΆΛΚΗ ΚΑΜΠΑΝΟ συμμετείχε με μαθητές όλων των τάξεων σε φιλικό αγώνα ποδοσφαίρου στο γήπεδο του χωριού( με προπονητή τον γονέα κο Χρυσικό Δημήτρη, τον οποίο ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για τη βοήθειά του) με αφίσες των φιλάθλων να ενισχύουν τους παίκτες! Τέλος, οι 3 μεγάλες τάξεις σχημάτισαν στον ουρανό το αρχικό με το όνομά του με τα δάχτυλά τους στέλνοντας την αγάπη τους!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε ΄ τάξης με τη συνδρομή των παιδιών της Α΄ τάξης φιλοτέχνησαν το σκηνικό για το θεατρικό τους με τον τίτλο : ΄΄ Οι 3 Ιεράρχες και η φλόγα της Αγάπης ΄΄, παρουσιάζοντάς το στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου με τη συνοδεία εγχόρδου οργάνου ( κιθάρας ) από μαθητή της Ε΄ τάξης! Το μακιγιάζ, το ενδυματολογικό κομμάτι με τις κομμώσεις για την παρουσίαση των ” ηθοποιών ” έγινε από μαθήτρια της Ε΄τάξης, ώστε να σαγηνέψουν το κοινό μέσα από τα χέρια των ίδιων των παιδιών! Στο τέλος, τα παιδιά των Α΄ και Δ΄ τάξεων από θεατές συμμετείχαν ενεργά στο θεατρικό δρώμενο με το να χορέψουν σε κύκλο το εγκώμιο των Τριών Ιεραρχών, μετουσιώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη γνώση σε θέαμα και χορό!