Με αφορμή το εργαστήρι της έκθεσης έργων τέχνης του Μουσείου Β. και Ε. Γουλανδρή στα πλαίσια του 2ου Φεστιβάλ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης δούλεψαν πάνω σε 4 έργα του μουσείου διευρύνοντας τους καλλιτεχνικούς τους ορίζοντες!





