Η Μουσικός του σχολείου μας με τις μικρές τάξεις μάς έφεραν μια μικρή γεύση από τη Μεγάλη Βδομάδα τραγουδώντας για τον Λάζαρο με τα γλυκά, αυτοσχέδια καλαθάκια τους!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν σε ένα επιμορφωτικό, βιωματικό σεμινάριο από την επιμορφωμένη εκπαιδευτικό των Φυσικών Επιστημών των τάξεων. Αφού μάθανε πολλά για την έμμηνο ρύση των κοριτσιών με προσομοίωση βρώσιμων υλικών σε προϊόντα περιόδου, πήραν μέρος σε ψηφοφορίες με χρωματιστά χαρτάκια και δημιούργησαν στο τέλος αφίσες με τα συμπεράσματά τους! Γιατί το σώμα μας χρειάζεται γνώση από όλους όσους συμβιώνουν μαζί χωρίς φόβο, ντροπή , αλλά με περηφάνεια και ακριβή πληροφόρηση!
Τα παιδιά της Ε ΄ τάξης ( με την προδρομική βοήθεια της Δ ΄ τάξης, που την ευχαριστούμε θερμά ) για 3 μήνες δούλεψαν, κουράστηκαν, εμπνεύστηκαν και στο τέλος έλαμψαν! Μια τάξη που παλεύει και φτάνει στα όνειρά της με μεράκι και κόπο καλλιτεχνικό! Μπράβο σας και πολλά συγχαρητήρια σε όσα πετύχατε μικροί ήρωες της ελευθερίας της ψυχής σας! Πάντα περήφανοι οι δάσκαλοί σας που με συνεργασία φτάνουμε όλοι μαζί στο επιθυμητό αποτέλεσμα!