Πολλά συγχαρητήρια στην Ε΄τάξη που έκανε τον χρησμό… ήχο και μάγεψε το κοινό με τις αέρινες … ματιές της στο Μαθητικό Συνέδριο των Δελφών, συμμετέχοντας σε παρουσίαση χοροθεάτρου, σε δημιουργικά εργαστήρια και σε ονειρεμένες, ιστορικές ξεναγήσεις, όπως στην οικία του Άγγελου Σικελιανού και της Εύας Πάλμερ!
Πάντα να προοδεύετε και να κατορθώνετε να κάνετε τα αδύνατα – δυνατά και οι δάσκαλοί σας θα είμαστε εκεί αρωγοί σε όλα τα σπουδαία να σας εμψυχώνουμε και να σας καμαρώνουμε!










































