
“Νοιάζομαι και δρω,
μια βιβλιοθήκη για τους άλλους δημιουργώ!”
Στέλνουμε μήνυμα:
Γίνε μαζί μας βιβλιοεθελοντής!
Γίνε μαζί μας βιβλιοεθελοντής!
το οποίο εφαρμόζεται για 2η χρονιά σε 150 σχολεία της Ελλάδας με τη συνεργασία των Ιδρυμάτων Λαμπράκη, Μποδοσάκη, Σταύρος Νιάρχος και της ΜΚΟ “Δεσμός”.
ευαισθητοποιήσει τα παιδιά στην ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών εθελοντισμού
και αλληλεγγύης, ώστε να «νοιάζονται και
να δρουν», προάγοντας την ενεργό πολιτειότητα για ζητήματα που απασχολούν την
κοινότητα στην οποία ζουν και κατ’ επέκταση την ευρύτερη κοινωνία και να
ευαισθητοποιηθούν εθελοντικά, ως προς την ανάγκη αντιμετώπισής τους,
αισθανόμενα χρήσιμοι πολίτες με εμπειρίες και γνώσεις.
διαρκείας» του νηπιαγωγείου για τα βιβλία και τα προγράμματα φιλαναγνωσίας,
από την αγάπη των παιδιών για τα βιβλία και τις βιβλιοθήκες με τίτλο: «Νοιάζομαι και δρω μια βιβλιοθήκη για τους άλλους δημιουργώ».
- Οργάνωση υπαίθριας ανταλλακτικής βιβλιοθήκης σε πάρκο της πόλης
- Βιβλιοβαλίτσα για ακριτικό σχολείο με τη συνεργασία της ΜΚΟ “Ομάδα Αιγαίου”
- Βιβλιοβαλίτσα για το νοσοκομείο παίδων για παιδιά που πάσχουν από καρκίνο
Σχολεία Συνεργάτες,
παιδιά συνοδοιπόροι!
και σε κάθε «ταξίδι» της ζωής τους, τα παιδιά χρειάζονται συμπαραστάτες και συνοδοιπόρους. Σας προσκαλούμε λοιπόν,
να συμμετέχετε κι εσείς σε αυτή την προσπάθειά μας, συμβάλλοντας στις
στοχευμένες δράσεις μας, οι οποίες θα υλοποιηθούν μέχρι το τέλος της άνοιξης.
Ένα βίντεο από τα παιδιά για τα παιδιά
έρχεται στο σχολείο σας, να σας ενημερώσει για το σκοπό αυτό. Δείτε το μαζί
με τα παιδιά!
βοηθήσετε: Επιλέξτε
στην τάξη το αγαπημένο σας βιβλίο,
ψηφίστε, ενθουσιαστείτε και σκεφτείτε εθελοντικούς τρόπους να το αποκτήσετε! Την άνοιξη θα δώσουμε ραντεβού να το
τοποθετήσουμε και το δικό σας βιβλίο μαζί με εκείνα όλων των σχολείων σε ένα βιβλιοσπιτάκι-υπαίθρια παιδική ανταλλακτική βιβλιοθήκη στο κεντρικό πάρκο της πόλης
σε μια ζωντανή εκδήλωση με παιδιά, εκπαιδευτικούς, συγγραφείς και φορείς. Δύο βιβλιοβαλίτσες ετοιμάζονται να
ταξιδέψουν μέχρι την άνοιξη. Η Ομάδα Αιγαίου θα μας βοηθήσει στο ταξίδι της βιβλιοβαλίτσας για ένα ακριτικό σχολείο
(Αρκιοί, Θύμαινα, Λειψοί) ενώ μια δεύτερη βαλίτσα θα ταξιδεψει σε νοσοκομείο
παίδων. Θέλετε να είναι εκεί και το δικό
σας αγαπημένο βιβλίο;
κοινού, με στόχο τη
μετάδοση της χαράς της ανάγνωσης, για να απολαύσουμε όλοι μαζί τα αποτελέσματα
των εθελοντικών δράσεων, όπως σίγουρα
κάποια στιγμή στη ζωή μας ίσως καθίσαμε
στη σκιά ενός δέντρου φυτεμένου από εθελοντές αναδάσωσης, όταν βαδίσαμε σε ένα
μονοπάτι σηματοδοτημένο και πάλι από εθελοντές ή όταν διασκεδάσαμε σε ένα
πανηγύρι οργανωμένο από ανθρώπους της τοπικής κοινωνίας χωρίς αντάλλαγμα.
















































