Η Τέχνη στο σχολείο
Μαθητικές Δημιουργίες στο μάθημα των Εικαστικών σε σχολεία της Ελλάδας

2018, Διασχολική Συνεργασία: «Η διδασκαλία του Συμβολισμού και του Υπερρεαλισμού ως ολιστικών φαινομένων στην τέχνη»

Συντάκτης: Yannis Zogakis | 17 Ιανουαρίου 2019 στο Εικαστικά Γυμνάσιο, Εικαστικά Λύκειο

Διασχολική-Συνεργασία-Λύκειο-Γυμνάσιο-τελικό-1

Διασχολική διδακτική προσέγγιση του Συμβολισμού και του Υπερρεαλισμού ως ολιστικών καλλιτεχνικών φαινομένων, στο πλαίσιο συστηματικής διαθεματικής διδασκαλίας των αντίστοιχων ενοτήτων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Β΄, Γ΄ Γυμνασίου και Β΄ Λυκείου και των Εικαστικών. Υλοποιήθηκε στο δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους 2017- 2018 

Υπέυθυνες Καθηγήτριες: Ελένη Γκόνου, Καλυψώ Ν. Λάζου-Μπαλτά, Χριστίνα Παπαδάκη

Πηγή – περισσότερα: https://blogs.sch.gr/xpapadaki/2018/12/15/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b4%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%af%ce%b1-%cf%84/


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Translate
European Radio Logo
Ιανουάριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031