Το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας του 5ου Λυκείου Λάρισας, επιλέχτηκε ως παράδειγμα καλών πρακτικών για την δημιουργική αξιοποίηση των νέων ψηφιακών μέσων από τους μαθητές, σε πανευρωπαϊκή συνδιάσκεψη που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης, στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρώπης. Η συνδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε τη Μεγάλη Εβδομάδα 14 και 15 Απριλίου 2014, στο Ζάππειο Μέγαρο με θέμα την «Προστασία των ανηλίκων στην ψηφιακή εποχή» και συμμετείχαν περισσότεροι από 200 εκπρόσωποι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τρίτων χωρών, τις Ανεξάρτητες ρυθμιστικές Αρχές, τους Ευρωπαϊκούς Τηλεοπτικούς Οργανισμούς, την Ακαδημαϊκή κοινότητα και φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.Συνέχεια →
Δημοσιεύθηκε στηΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΦΗΒΕΙΑ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τιμητική συμμετοχή του προγράμματος Αγωγής Υγείας του 5ου Λυκείου Λάρισας στην ευρωπαϊκή συνδιάσκεψη “Η προστασία των ανηλίκων στην ψηφιακή εποχή” στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.