Ημερίδα “Θυματοποίηση στο σχολείο και στο διαδίκτυο” 15-1-2015

ΑφίσαΤο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας του 5ου Λυκείου Λάρισας, συμμετείχε στην ημερίδα με τίτλο “Θυματοποίηση στο σχολείο και στο διαδίκτυο”, που διοργάνωσαν η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Λάρισας και το Κέντρο Πρόληψης-Ο.ΚΑ.ΝΑ, στο πλαίσιο της λειτουργίας του τοπικού Δικτύου Αγωγής Υγείας για την πρόληψη της ενδοσχολικής βίας. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 15-1-2015, στην Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας κατά τις ώρες 5:30-8:30μμ. Κατά τη διεξαγωγή της, συμμετείχαν με εργασίες και παλιοί μαθητές, οι οποίοι μεταλαμπάδευσαν τις γνώσεις και την εμπειρία τους ως μέλη της ομάδας Αγωγής Υγείας του σχολείου, σε μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών για το φαινόμενο του εκφοβισμού στο σχολείο και το διαδίκτυο.

Συγκεκριμένα πήραν μέρος τα μέλη της ομάδας Αγωγής Υγείας:
  • Αρχοντία Γιαννακάκη, συντονίστρια του προγράμματος Αγωγής Υγείας του 5ου Λυκείου, με θέμα: «Καινοτόμες δράσεις σχολείων: Εμπειρία προγράμματος  παρέμβασης σε 4ο και 5ο Λύκεια Λάρισας»
    και οι φοιτήτριες:
  • Κατερίνα  Γερογιάννη με την παρουσίαση της ομαδικής εργασίας «Μια φορά κι ένα διαδίκτυο»
  • Πηνελόπη Αβδελίδη  με εισήγηση με θέμα «Τα παραμύθια ως εκπαιδευτική διαδικασία στην πρόληψη κι αντιμετώπιση της θυματοποίησης» και
  • Δήμητρα Κατσικά, η οποία μίλησε για τον ρόλο της ομότιμης μάθησης στην ευαισθητοποίηση των μαθητών ενάντια στην ενδοσχολική βία.

 

Επίσης οι μαθητές της Γ’ Λυκείου Μενέλαος Αλεξίου και Δέσποινα Ντικούλη, παρόλο το βεβαρυμένο τους πρόγραμμα, εμπλούτισαν την εκδήλωση με τραγούδια για τη διαφορετικότητα, ενάντια στην ενδοσχολική βία.

Πρόσκληση εδώ

Πρόγραμμα εδώ

Ρεπορτάζ της ημερίδας από τον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο:
Πρόληψη κατά της ενδοσχολικής βίας: http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=36&aid=88517#.VL2EcC6Inm4
Ο «ΔΡΑΚΟΣ» ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΤΗΘΕΙΑφίσα Πρεσβευτές διαφορετικότηταςΠερισσότερα για το πρόγραμμα των εισηγήσεων και παρουσιάσεων: Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΦΗΒΕΙΑ, ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα “Θυματοποίηση στο σχολείο και στο διαδίκτυο” 15-1-2015