Συμμετοχή στο ψηφιακό φεστιβάλ 2014

Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 5ου Λυκείου Λάρισας, συμμετείχε στο πανελλήνιο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας, με τη δραστηριότητα “Μια φορά και ένα …διαδίκτυο”. Το φεστιβάλ διεξήχθη στις 4 και 5 Απριλίου 2014 σε πολλές πόλεις. Στη Λάρισα πραγματοποιήθηκε στο Μουσικό Γυμνάσιο.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρχοντία Γιαννακάκη.
Πήραν μέρος οι μαθητές: Πηνελόπη Αβδελίδη, Κατερίνα Γερογιάννη, Μιχάλης Τζιαστούδης από τη Γ’ τάξη και Τηλέμαχος Κωστούλης, Δέσποινα Ντικούλη, από τη Β’ τάξη.
Περισσότερα…
Ηλεκτρονική παρουσίαση εδώ
Η μουσική σύνθεση και το τραγούδι για το βίντεο “Μια φορά και ένα …διαδίκτυο”, που δημιουργήθηκαν με την αξιοποίηση της χρήσης του IPad και του προγράμματος GarageBand εδώ

Δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΦΗΒΕΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στο ψηφιακό φεστιβάλ 2014