Άρθρα

Εκπαίδευση

Τεχνητή νοημοσύνη και Εκπαίδευση: «Αλλάζει ο ρόλος των δασκάλων» (19/1/2024, alfavita.gr)

Οι μαθητές σήμερα έχουν μικρότερη διάρκεια συγκέντρωσης (Ο ψηφιακός και ο πραγματικός κόσμος) (Δημήτρης Τσιριγώτης, alfavita 12/3/2023)

Μπορεί ο χρόνος που περνούν τα παιδιά καθισμένα μπροστά στις οθόνες να παραμένει μια σημαντική ανησυχία για τους γονείς, όμως το gaming προσφέρει επίσης ορισμένα οφέλη. (André Lameiras, ESET)

Ο ρόλος του Παιδαγωγικού Συμβούλου – Μέντορα στη Σχολική Μονάδα (ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας 1/11/2022)

Σχολική επιτυχία για όλους: Προγράμματα σε όλη την Ευρώπη που συμβάλλουν στην αλλαγή (schooleducationgateway 29/6/2022)

Πληροφορική – Τεχνολογία

Το προφίλ του εφηβικού εθισμού στα social media – Αποκαλυπτικά στοιχεία έρευνας του ΕΠΙΨΥ (Σοφία Χαλδαίου, kathimerini.gr 18/3/2023)

Πώς ο εθισμός στην οθόνη αλλοιώνει τη σκέψη των παιδιών (Απόστολος Λακασάς, kathimerini.gr  8/2/2023)

Τα «αρπακτικά» της ψηφιακής ζωής μας. Πώς και με ποιους μοιραζόμαστε ασυναίσθητα σε καθημερινή βάση τα προσωπικά δεδομένα μας (Απόστολος Λακασάς, kathimerini.gr 5/12/2022)

Μεγαλώνοντας παιδιά στην εποχή των social media. Σκέψου πριν κοινοποιήσεις. (eset, 28/7/2020)

Τεχνητή Νοημοσύνη

O Μπιλ Γκέιτς εξηγεί πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει τη ζωή μας (cnn 16/1/2024, video)

Καμπανάκι από ΔΝΤ: Κίνδυνος για την αγορά εργασίας από την τεχνητή νοημοσύνη (iefimerida.gr, 5/6/2023)

Έχουμε λόγους να φοβόμαστε την τεχνητή νοημοσύνη; (Ε.Μπούλια, ow.gr)

Τόμας Φρίντμαν: Η ανθρωπότητα ανοίγει ταυτόχρονα δύο γιγάντια κουτιά της Πανδώρας – Τεχνητή Νοημοσύνη & κλιματική κρίση
“Ο Θεός να μας φυλάει αν αποκτήσουμε θεϊκές δυνάμεις ώστε να χωρίσουμε στα δύο την Ερυθρά θάλασσα, αλλά να μην μπορούμε να κατανοήσουμε τις Δέκα Εντολές.”
(New York Times, kathimerini.gr, 3/5/2023)

Ποιοι δεν θα χάσουν τη δουλειά τους από την τεχνητή νοημοσύνη; (Νίκη Μπακούλη, news247, 24/3/2023)

10 απαντήσεις για το ChatGPT, από έναν καθηγητή υπολογιστικής γλωσσολογίας (Άγγελος Κλάδης, oneman.gr 21/3/2023)

Ο Νόαμ Τσόμσκι γελάει που οι άνθρωποι παίρνουν στα σοβαρά το ChatGPT (Κώστας Μανιάτης, news247 10/3/2023)

Η τεχνητή νοημοσύνη αποψιλώνει το οικοσύστημα της γνώσης (Διομήδης Σπινέλλης, Καθημερινή, 7/3/2023)

Τεχνητή Νοημοσύνη: νέες ελπίδες και παλιοί φόβοι (Δρ Δημήτριος Καλλές) (ΠΕΚΕΣ Δ.Ελλάδας, 5/3/2023)
Πώς μπορούμε να διδάξουμε την TN στο σχολείο και πώς η ΤΝ βοηθά στη διδασκαλία (Δημήτριος Τζήμας)(ΠΕΚΕΣ Δ.Ελλάδας, 5/3/2023)
Αξιοποίηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στο σχολείο (Αθανασία Ζαφειροπούλου) (ΠΕΚΕΣ Δ.Ελλάδας, 5/3/2023)

Ποιος είναι ο δημιουργός της εφαρμογής ChatGPT (kathimerini.gr 3/3/2023)

Οι επιπτώσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξέλιξή μας ως είδος μπορεί να συγκριθεί με τη φωτιά και τον ηλεκτρισμό. Εως το 2030 αναμένονται σημαντικές πρόοδοι σε σχεδόν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας, αλλά και δραματικός αριθμός απωλειών θέσεων εργασίας. Τελικά, ποιος από τους δύο θα έχει το πάνω χέρι στο μέλλονς Οι μηχανές ή οι άνθρωποι; (Μάριος Καμχής, Protagon.gr 27/2/2023)

Πρέπει να φοβόμαστε το ChatGPT; (Σταύρος Διοσκουρίδης, news247 14/2/2023)

Τεχνητή νοημοσύνη: παράδεισος ή δυστοπία; (Γιώργος Παπασωτηρίου, artinews.gr 13/2/2023)

Η τεχνητή νοημοσύνη Deep Mind της Google έμαθε να παίζει και Stratego (capital 1/12/2022)

Διαδικτυακές Ημερίδες

Real World| Real Education| Διεθνές #online Εκπαιδευτικό συνέδριο – 16/3/2022

 Διαδικτυακές Ημερίδες ΔΟΕ