Πέμπτη, 7 Μαΐου
Εργασίες
Διαβάσαμε στο σχολείο τα κεφάλαια «Αγγελική» και «Μετακόμιση» (αν και δεν είναι στην ύλη) για να δούμε τη συνέχεια της ιστορίας των ηρώων του βιβλίου της Γλώσσας. Στη συνέχεια προχωρήσαμε στο μάθημα «Παίζουμε παντομίμα;» και διαβάσαμε τη σελίδα 48, όπου και θα εξασκηθούμε στην ανάγνωση. Mαθαίνoυμε απ’ έξω την κλίση του ρήματος «εγώ είμαι….» και το αντιγράφουμε προσεκτικά προσέχοντας την ορθογραφία. Στα Μαθηματικά λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας.

