Σήμερα Δευτέρα 4 Μαΐου, μοιράστηκε στους μαθητές το βιβλίο Ελληνική Μυθολογία (ΓΛΩΣΣΑ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ) , το οποίο διανέμεται από το Υπουργείο Παιδείας ως εγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό. Η διανομή του αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη για τα παιδιά και εντάσσεται στη διδασκαλία του μαθήματος της Γλώσσας, ενισχύοντας τη φιλαναγνωσία και την επαφή τους με τον κόσμο της μυθολογίας.
Δευτέρα, 4 Μαΐου
📚✨ Ταξίδι στον κόσμο της Ελληνικής Μυθολογίας!
Στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας, οι μαθητές/τριές μας διάβασαν το κείμενο «Οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου» (σελ. 16) από το βιβλίο Ελληνική Μυθολογία, το οποίο αποτελεί εγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό και διανέμεται από το Υπουργείο Παιδείας για την υποστήριξη της μάθησης.
- Ανάγνωση: Όλο το κείμενο, σελ. 16
✏️ Απαντώ στις ερωτήσεις με ολοκληρωμένες προτάσεις (στο κόκκινο τετράδιο) :
🔴 Πού πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες ότι κατοικούσαν οι θεοί;
🔴 Πόσοι ήταν οι θεοί;
🔴 Τι έτρωγαν και τι έπιναν οι θεοί;
🔴 Ποιος ήταν ο αρχηγός των θεών;
🗣️ Εξασκούμαστε να αφηγούμαστε το κείμενο με δικά μας λόγια.
📖 Μελετάμε τους κανόνες από τη φωτοτυπία που μας δόθηκε στην τάξη.
🔢 Μαθηματικά: Λύνουμε τις ασκήσεις της φωτοτυπίας.



