Παραλλαγές σε ένα οκτάγωνο


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Προσκλήσεις στην συναυλία της Γ’ Γυμνασίου 2016

Προσκλήσεις που σκάρωσαν οι μαθητές για την συναυλία τους. Πάμε;


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

 

Πιστοποίηση μαθητών στις ΤΠΕ 2η Περίοδος Αιτήσεις

Σε συνέχεια της εγκυκλίου του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων (αρ. πρωτ. 146908/Δ2 18.09.2015), ανακοινώνεται ότι το χρονικό διάστημα υποβολής αιτήσεων συμμετοχής για εξετάσεις πιστοποίησης στις ΤΠΕ των μαθητών της Δ/μιας Εκπαίδευσης, ξεκινά από την 2/10/2015 και ολοκληρώνεται την 15/10/2015.

Δείτε την ανακοίνωση:

anakoinosh_hmeromhnion_ipovolis_aithseon_2hperiodos

 

Πιστοποίηση Μαθητών στις ΤΠΕ / Σχολικό έτος 2015-16 / 2η περίοδος

Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης: http://com2cert.cti.gr/

Εγκύκλιος ενημέρωσης: 150918_pistopoihsh_mathiton_DE_TPE

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Οι εξετάσεις της 2ης περιόδου θα διεξαχθούν και για τα δύο (2) επίπεδα και απευθύνονται σε μαθητές του τρέχοντος σχολικού έτους προκειμένου να συμμετέχουν, εφόσον το επιθυμούν, σε διαδικασίες πιστοποίησης δεξιοτήτων και ικανοτήτων στις ΤΠΕ.
Ειδικότερα για το σχολικό έτος 2015-2016:
Α) για το επίπεδο εξετάσεων Γυμνασίου δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν οι μαθητές που φοιτούν στη Γ’τάξη του Γυμνασίου καθώς και οι μαθητές της Α’ τάξης του Λυκείου
Β) για το επίπεδο εξετάσεων Λυκείου δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν οι μαθητές που φοιτούν στη Β’ και στη Γ’ τάξη του Λυκείου
Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν σε ελεγχόμενη γεωγραφικά κλίμακα στα τέλη Οκτωβρίου και θα μπορούν να εξυπηρετηθούν 5.000 περίπου μαθητές. Θα πραγματοποιηθούν σε εργαστήρια πληροφορικής σχολικών μονάδων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον σε ανοιχτή πρόσκληση που απεύθυνε το ΙΤΥΕ-«ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγκεκριμένα στις πρωτεύουσες (ή / και πόλεις) των ακόλουθων νομών της χώρας:
Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ, Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Ν. ΑΧΑΪΑΣ, Ν. ΛΑΡΙΣΗΣ, Ν. ΣΕΡΡΩΝ, ΚΡΗΤΗ (Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Ν. ΡΕΘΥΜΝΗΣ)

Πρόσβαση στο σύστημα αιτήσεων – απόκτηση κωδικών
Όσοι μαθητές επιθυμούν να συμμετέχουν θα πρέπει να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://com2cert.cti.gr/ επιλογή μενού «ΕΓΓΡΑΦΗ» – «ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΙΤΗΣΕΩΝ» συμπληρώνοντας αρχικά τη φόρμα απόκτησης κωδικών πρόσβασης στο σύστημα των αιτήσεων συμμετοχής.

Για την επιλογή του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης αρκεί να πληκτρολογήσετε στο πεδίο Ονομασία την λέξη ΜΟΥΣΙΚΟ και να επιλέξετε το σχολείο μας στη λίστα που ακολουθεί.

Στιγμιότυπο από 2015-09-30 09:53:54
Εφόσον συμπληρωθούν τα ζητούμενα στοιχεία, μετά την καταχώρηση ελέγχονται για την πληρότητά τους και αφού δοθεί έγκριση, επιβεβαιώνεται η ενεργοποίηση των κωδικών μέσω μηνύματος στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλωθεί από τον ενδιαφερόμενο.
Προσοχή: η απόκτηση κωδικών πρόσβασης δεν ισοδυναμεί με υποβολή αίτησης συμμετοχής στις εξετάσεις. Η αίτηση συμμετοχής πραγματοποιείται μόλις  ανακοινωθεί ο προγραμματισμός διενέργειας εξετάσεων με ευθύνη του ενδιαφερόμενου μαθητή (ή γονέα / κηδεμόνα).

Πρόσβαση σε υλικό προετοιμασίας
Περισσότερες πληροφορίες και αντιπροσωπευτικό υλικό προετοιμασίας διατίθενται στην πύλη πληροφόρησης του έργου στη διεύθυνση:
http://com2cert.cti.gr επιλογή μενού «ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ» η οποία οδηγεί στο υλικό προετοιμασίας.

Όσοι αποκτήσουν κωδικούς πρόσβασης στο σύστημα αιτήσεων έχουν χωρίς άλλη ενέργεια πρόσβαση και στο υλικό προετοιμασίας.
Έχει ληφθεί μέριμνα για πρόσβαση στο υλικό προετοιμασίας και από άλλους ενδιαφερόμενους (εκπαιδευτικούς, γονείς). Η δυνατότητα παρέχεται από την επιλογή μενού «ΕΓΓΡΑΦΗ» – «ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ»

Συνοπτικά τα βήματα για όσους μαθητές ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος:
 Απόκτηση πρόσβασης στο σύστημα αιτήσεων (http://com2cert.cti.gr -> ΕΓΓΡΑΦΗ -> ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
 Μετά από έγκριση γίνεται ενεργοποίηση των κωδικών πρόσβασης (η ενημέρωση ενεργοποίησης
στέλνεται στο προσωπικό e-mail που δηλώθηκε) με τους οποίους οι μαθητές μπορούν:
o Να προετοιμαστούν μελετώντας δειγματικό υλικό προετοιμασίας
o Να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής σε εξετάσεις
 Υποβολή αίτησης (http://com2cert.cti.gr/kppCertMis/home -> Είσοδος Μαθητή)
 Αναμονή για το αποτέλεσμα της κλήρωσης συμμετοχής, το οποίο ανακοινώνεται στον προσωπικό
λογαριασμό των μαθητών που αιτήθηκαν
 Προσέλευση στο Κέντρο Εξέτασης, την ημέρα και ώρα που υποδεικνύει το έντυπο συμμετοχής
έχοντας μαζί τους τα παραπάνω έγγραφα

Για τις ανάγκες παροχής πληροφόρησης προς τους ενδιαφερόμενους θα λειτουργούν οι ακόλουθες
υποδομές:
Α) Πύλη ενημέρωσης – πληροφόρησης στην διεύθυνση:
http://com2cert.cti.gr
B) Υποστήριξη με φόρμα υποβολής ερωτήματος στη διεύθυνση:
http://com2cert.cti.gr/ipostiriktikes-domes/contact.html
Γ) Πληροφόρηση μέσω τηλεφώνου:
2610-960434 – κα Μπούρου Αναστασία
2610-960356 – κα Δημητρέλου Μαρία
2610-960406 – κα Γιαννούλη Βέρα

Βραδιά Ερευνητή 2015

λογο ερευνητή 2

Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (EKETA) διοργανώνει την «Βραδιά του Ερευνητή» στην Αποθήκη Γ΄ στο Λιμάνι με ώρα έναρξης στις 18:00 και Ελεύθερη Είσοδο.

λογο ερευνητηςΔείτε ένα πρωτότυπο μουσικο-επιστημονικό δρώμενο πλαισιωμένο με Blues-Rock μουσική, διασκεδάστε με νεανικά μουσικά σχήματα, γνωρίστε τις «λεπτές ισορροπίες» μέσα από μια πρωτότυπη παρουσίαση και ανακαλύψτε τα φυσικά μαγικά που εξηγούν τα ανεξήγητα. Παρακολουθείστε τις ενδιαφέρουσες ομιλίες για επίκαιρα θέματα και δείτε από κοντά τις λύσεις που προτείνουν ερευνητές για τη βελτίωση της καθημερινότητάς μας.

Πάρτε μέρος στο κυνήγι θησαυρού και λύστε τους γρίφους που κρύβονται σε διαφορετικά σημεία της Θεσσαλονίκης, μπείτε στο ταξί του ερευνητή και συζητήστε μαζί του, κάντε μετρήσεις της ατμοσφαιρικής ρύπανσης μαζί με το κινητό εργαστήριο Mobilab.

H Βραδιά του Ερευνητή είναι μια πανευρωπαϊκή δράση, που πραγματοποιείται σε 300 ευρωπαϊκές πόλεις την τελευταία Παρασκευή του Σεπτεμβρίου που φέτος συμπληρώνει 10 χρόνια. Σκοπός της Βραδιάς Ερευνητή είναι να φέρει πιο κοντά τους ερευνητές με την κοινωνία και να παροτρύνει περισσότερους νέους να ακολουθήσουν το επάγγελμα του ερευνητή.

Δείτε το αρχείο: Βραδιά Ερευνητή 2015

 

 

Ψήφισμα για την λήψη μέτρων για την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία

Επιστήμονες Κρούουν τον Κώδωνα του Κινδύνου για Προστασία της Υγείας από την έκθεση στη Μη-Ιονίζουσα Ηλεκτρομαγνητική Ακτινοβολία.
Στις 11 Μαΐου 2015, επιστήμονες από 39 χώρες, υπέβαλλαν ένα ψήφισμα στον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών και στον Γενικό Διευθυντή του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Η ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για τον σκοπό αυτό είναι η https://emfscientist.org.
emfscientist
Στηριζόμενοι σε επιστημονικές δημοσιεύσεις αναφέρουν τη μεγάλη γκάμα των επιδράσεων της μη-ιονίζουσας ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας:
“Οι επιδράσεις περιλαμβάνουν αυξημένο κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου, κυτταρικό στρες, αύξηση των επιβλαβών ελευθέρων ριζών, γενετικές

βλάβες, δομικές και λειτουργικές αλλαγές του αναπαραγωγικού συστήματος, διαταραχές των γνωστικών λειτουργιών μάθησης και μνήμης, νευρολογικές διαταραχές, καθώς επίσης και αρνητικές επιπτώσεις στην γενική ευημερία στους ανθρώπους. Οι αρνητικές επιπτώσεις δεν σταματούν στον άνθρωπο, καθώς υπάρχουν ολοένα αυξανόμενες ενδείξεις για επιδράσεις και στο φυτικό και ζωικό βασίλειο.”
Αιτιολογούν την ανάγκη θέσπισης ορίων ασφαλείας με βάση τα νέα επιστημονικά δεδομένα και τη δημιουργία μιάς Ανεξάρτητης Διεπιστημονικής Επιτροπής η οποία θα διερευνήσει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των εναλλακτικών λύσεων στις τρέχουσες πρακτικές που θα μπορούσαν να μειώσουν σημαντικά την ανθρώπινη έκθεση σε ΗΜΠ ραδιοσυχνοτήτων και εξαιρετικά χαμηλών συχνοτήτων, στην οποία η βιομηχανία θα μπορεί να συμμετέχει αλλά όχι να προκαταβάλει τις αποφάσεις και τα συμπεράσματα.
Ζητούν απο τον ΟΗΕ και τον ΠΟΥ να θεσπίσουν μέτρα όπως:
“1. Τα παιδιά και οι έγκυες να προστατεύονται.
2. Τα ισχύοντα όρια να γίνουν πιο αυστηρά.
3. Οι κατασκευαστές να ενθαρρυνθούν να αναπτύξουν ασφαλέστερη τεχνολογία.
4. Οι κοινωφελείς υπηρεσίες που είναι αρμόδιες για την παραγωγή, τη μεταφορά, τη διανομή, και την παρακολούθηση της ηλεκτρικής ενέργειας να διατηρούν επαρκή ισχύ ρεύματος και να εξασφαλίζουν την ορθή ηλεκτρική καλωδίωση για την ελαχιστοποίηση επιβλαβών επιπέδων ηλεκτρικού πεδίου στο έδαφος.
5. Το κοινό θα πρέπει να ενημερώνεται πλήρως για τους πιθανούς κινδύνους στην υγεία από την ηλεκτρομαγνητική ενέργεια και να διδάσκεται στρατηγικές μείωσης των επιβλαβών επιπτώσεων.
6. Όσοι απασχολούνται επαγγελματικά στον ιατρικό τομέα θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με τις βιολογικές επιδράσεις της ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας και να τους παρέχεται εκπαίδευση σχετικά με τη θεραπεία των ηλεκτροϋπερευαίσθητων ατόμων.
7. Οι κυβερνήσεις να χρηματοδοτούν την εκπαίδευση και την έρευνα σχετικά με τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία και την υγεία που είναι ανεξάρτητες από τη βιομηχανία και να επιβάλλουν τη συνεργασία των εταιριών με τους ερευνητές.
8. Τα μέσα ενημέρωσης να αποκαλύπτουν οικονομικές σχέσεις εμπειρογνωμόνων με τη βιομηχανία όταν παραθέτουν τις απόψεις τους σχετικά με τις επιπτώσεις στην υγεία και την ασφάλεια των συσκευών που εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητικά πεδία.
9. Να καθιερωθούν λευκές-ζώνες (περιοχές) «ελεύθερες» από ακτινοβολία.”

Διαβάστε αναλυτικά το ψήφισμα που υπογράφουν από την Ελλάδα οι Δρ. Αδαμαντία Φραγκοπούλου (Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Δρ. Χρήστος Γεωργίου (Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών), Λουκάς Μαργαρίτης (Καθηγητής, Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Δρ. Αικατερίνη Σκουρολιάκου (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο Αθηνών), Δρ. Στέλιος Ζινέλης (Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία)

Greek_EMF_Scientist_Appeal_2015

Παρουσίαση του musescore – Μουσικές Σπουδές

Παρουσίαση του   musescore logo

(λογισμικό σύνθεσης και επεξεργασίας μουσικού κειμένου
ανοιχτού κώδικα)

Παρασκευή 24 Απρίλη 2015,

6η ώρα (12:15-13:00)

Αμφιθέατρο Μουσικού Σχολείου


Ομιλητής:

Ιωάννης Τουλής,

Τουλής

επίκουρος καθηγητής,με αντικείμενο Βιολοντσέλο με γνώσεις στη βιόλα ντα γκάμπα, Συντονιστής της Ομάδας Εργασίας & Ανάπτυξης του Musescore, στο τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου.

http://www.jtoulis.weebly.com

Στο τέλος της παρουσίασης θα γίνει ενημέρωση – συζήτηση για τις μουσικές σπουδές, με τη συνδρομή του απόφοιτου του ΜΣΘ κ. Πάρη Παρασχούδη.

Πάρης Παρασχούδης,

Parasxoudis

καθηγητής βιολιού και Head of the Strings and Chamber Music Department του Mahidol University, της Μπανκόκ στην Ταϊλάνδη.

https://th.linkedin.com/pub/paris-paraschoudis/66/600/4b1

Στo πλαίσιo την συζήτησης οι μαθητές του σχολείου θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τις σπουδές και το επάγγελμα του μουσικού σε έναν απόφοιτο του σχολείου τους που κάνει ακαδημαϊκή καριέρα στο εξωτερικό και σε έναν καθηγητή ενός ελληνικού πανεπιστημίου.

Οργάνωση: Αναστασία Πένογλου

Το Διαδίκτυο, μία Φράουλα και η Ταχύτητα του Φωτός

Αν κάποιος συνδύαζε όλα τα ηλεκτρόνια που τροφοδοτούν το διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας την εξίσωση Ε=mc2, θα ζύγιζαν περίπου δύο ουγκιές (56,7 γραμμάρια), δηλ. όσο μία μεγάλη φράουλα.

strawberry-medium

Πηγή: https://www.linkedin.com/company/7034?trk=hp-feed-company-name

 

Ιστορίες μαθητών Α’ Γυμνασίου, 2014-15

α2 ΝικολαΐδουΜπορείτε να ταξιδέψετε στις ιστορίες των μαθητών μας, που για την χρονιά αυτή εμπνεύστηκαν από έναν σπόρο και μία νότα.

http://msth-sporos-nota.wikispaces.com/

Λογισμικό Φιλτραρίσματος Διαδικτύου

Πληροφορίες για το λογισμικό φιλτραρίσματος από το  saferinternet.gr: http://www.saferinternet.gr/index.php?childobjId=Category113&objId=Category36&parentobjId=Page2 και από

Δείτε την ανασκόπηση των λογισμικών για το 2015: http://internet-filter-review.toptenreviews.com/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση