Εορτασμός επετείου του Πολυτεχνείου
Τη 17η Νοεμβρίου 2014 με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθούν στο σχολείο εορταστικές εκδηλώσεις:
Αρχικά θα προηγηθεί μία συζήτηση με τους μαθητές, όπου θα μας πουν τι γνωρίζουν και τις απορίες τους.
Θα ακολουθήσει σύντομη εξιστόρηση των γεγονότων και στη συνέχεια θα γίνει προβολή των ακόλουθων video:
