Εξ αποστάσεως Μουσική Αγωγή

1664.jpgΤο πρόγραμμα έχει σαν στόχο να ενθαρρύνει ενδιαφερόμενους από όλες τις περιοχές της χώρας ή εκτός αυτής να ξεκινήσουν ή να συνεχίσουν τις μουσικές τους σπουδές στην πράξη παρακολουθώντας, υπό την επίβλεψη γονέων δασκάλων ή καθηγητών τους αν πρόκειται για ενδιαφερόμενους μικρής ηλικίας, μαθήματα διδασκαλίας οργάνων σε χώρους κοντινών τους φορέων (σχολεία, δημοτικά καταστήματα, τηλεκέντρα, μορφωτικά ιδρύματα κλπ.), ή όπου αλλού υπάρχει πρόσβαση σε ευρυζωνική διαδικτυακή σύνδεση. Δείτε ενδεικτικά τα μαθήματα φλογέρας

ΛΟΓΟΤΕΧΝΟΥΜΕ

To project >ΛΟΓΟΤΕΧΝΟΥΜΕ είναι ένας ιστότοπος που συντηρείται από τους μαθητές του Β1 και του Β5 του 1ου Λυκείου Παλλήνης, για το μάθημα της Λογοτεχνίας Β’ Λυκείου, των Βλαχογιάννη Έλενας και Παπαδαντωνάκη Ανδρέα – φιλόλογων.

Ολοκλήρωση α’ επιπ. αξιολόγησης

success.JPGΜεταξύ 695 συμμετοχών συνολικά, αξιολογήθηκαν τα 27 από τα 37 ελληνικά έργα (6η χώρα σε επίπεδο συμμ.)! Τα υπόλοιπα 10 των Ελλήνων συναδέλφων δηλώθηκαν σε άλλη γλώσσα (όχι ελληνική) και κατά συνέπεια αξιολογήθηκαν από τους αντίστοιχους παιδαγωγικούς συμβούλους. Τα ελληνικά έργα που δηλώθηκαν στο φετινό διαγωνισμό είναι όλα πολύ αξιόλογα και ο ανταγωνισμός κυμάνθηκε σε υψηλά επίπεδα.

Ακολουθεί η αξιολόγηση σε β’ επίπεδο, αφού προκύψει το Top-50 για το 2009, κατά πάσα πιθανότητα την άλλη εβδομάδα, με κάθε επιφύλαξη. Ευχή και πεποίθηση είναι ότι τουλάχιστον ένα ελληνικό έργο θα είναι μεταξύ των νικητών. Για το επόμενο χρονικό διάστημα θα αφιερώνεται και από μία ανακοίνωση για κάθε ελληνική συμμετοχή, έτσι ώστε να δουν περισσότερες/οι συνάδελφοι το επίπεδο καθώς και να μπορέσουν να εργαστούν σε δικές τους ιδέες για την επόμενη χρονιά. Η σειρά παρουσίασης επ’ουδενεί δεν αναφέρεται και στη σειρά αξιολόγησης.

11 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα elearning

Διαδώστε τα νέα! Spread the news!
Ας κάνουμε την 11η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα elearning…
Let’s all make 11th of March, the International elearning Day…
Πατήστε στο παρακάτω κουμπί – click on the button

“Ψηφιακά παιχνίδια στα σχολεία”

Το ομότιτλο εγχειρίδιο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς οι οποίες/οι ενδιαφέρονται για την ενσωμάτωση χρήσης των ψηφιακών παιχνιδιών στα μαθήματά τους. Παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για να κατανοήσουν τα εκπαιδευτικά οφέλη των ψηφιακών παιχνιδιών και για να μάθουν πώς να τα χρησιμοποιήσουν ως εκπαιδευτικούς και κινητήριους μοχλούς.

Αφού διαβάσετε αυτό το εγχειρίδιο, πρέπει να είστε σε θέση να λάβετε τις αποφάσεις σχετικά με την επιλογή και τη χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών στην τάξη, και να λάβετε όλα τα οφέλη που μπορούν να προσφέρουν τα ψηφιακά παιχνίδια. Αυτό το εγχειρίδιο είναι ένας πρακτικός οδηγός που στοχεύει στην παροχή τόσο θεωρητικών όσο και πρακτικών πληροφοριών. Είναι μια
εισαγωγή στην εκπαιδευτική χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών και παρέχει αναφορές σε χρήσιμους πόρους όπως άρθρα, ιστοχώρους και βιβλία στα οποία μπορείτε να βρείτε τις πρόσθετες πληροφορίες.

Περισσότερα για παιχνίδια στα σχολεία διαβάστε στο αντίστοιχο ιστολόγιο του EUN

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση