ailiadi's blog

"Ποίηση, ζωγραφική, ιστορία, πολιτισμός ως έννοιες αδιαπραγμάτευτες"

« Οι ελληνικές-βυζαντινές νεκρές πόλεις της Συρίας» Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Διευθύντρια 5ου ΓΕΛ Τρικάλων

Παράρτημα 1.

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

  ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
      ΝΑΙ

Ημερομηνία ……11.-12-2018……………….

Αριθ. Πρωτ.  ……………………..

Σχ. Έτος: 2018-19…….……….

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:      5o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ …………………………………………………..

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ : ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ………..

Τηλ. 243103378      ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ : ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ…… Δ/νση: Καλαμπάκας & Σταυροπούλου- 42100 Τρίκαλα

FAX ……24310 2431071559….……….…….          Email ……mail@5lyk-trikal.tri.sch.gr

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: ΗΛΙΑΔΗ  ΑΜΑΛΙΑ             ΠΕ/ΤΕ: ..ΠΕ. 02…….…….

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

Ονοματεπώνυμο: ΑΜΑΛΙΑ ΗΛΙΑΔΗ ……………………………………………….                                      Ειδικότητα…ΠΕ02-Φιλόλογος -Τηλ. Επικοινωνίας…2431071402  ηλ. Ταχυδρομείο ailiadi@sch.gr  

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΝΑΙ

   ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: (Ονοματεπώνυμο- Ειδικότητα)

1) ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ……ΠΕ11………..……………………………………………

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

2) ΜΟΥΖΑΚΙΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ02…………………………………………………………….

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/OXI)

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: : « Οι ελληνικές-βυζαντινές νεκρές πόλεις της Συρίας»

(Κατά το σχεδιασμό, λαμβάνονται υπόψη οι βασικές αρχές που διέπουν την υλοποίηση τους)

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: Πολιτιστικών Θεμάτων

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (κάθε σχ. μονάδα, καταθέτει ένα φωτοαντίγραφο της πράξης για όλα τα προγράμματα)

Αρ. Πράξης: ___________________

Ημερομηνία:  11-12-2017___________________

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : …21………….     ΑΓΟΡΙΑ: 11…  ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 10…

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: ΝΑΙ ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:   ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΛ/ΕΚ:  

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΗΜΕΡΑ: ΩΡΑ: ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
Τρίτη 15:00 Σχολείο
     

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα φέτος)ΝΑΙ.

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ  

(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως 100 λέξεις) :

Φέτος, στο πλαίσιο του πολιτιστικού εκπαιδευτικού προγράμματος «Οι ελληνικές-βυζαντινές νεκρές πόλεις της Συρίας» αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με αυτό το  άκρως ενδιαφέρον θέμα.

 

 

Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις )

Εμπνεόμενοι από εικόνες και σχετικά κείμενα και διαπνεόμενοι από δημιουργική ορμή και ερευνητική διάθεση, οι μαθητές/τριές μας εκτιμούν τη σημασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και εκφράζουν παράλληλα τα συναισθήματά τους για το αγαθό της απόλαυσης της αρχαίας και βυζαντινής ελληνικής τέχνης και της μεσογειακής φύσης.

 Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)

Ομαδοσυνεργατική-Καταιγισμός ιδεών-Καταγραφές-Συνδέσεις λόγου και εικόνας. Εκτίμηση της σημασίας του ιστορικού πλαισίου-Συνθετική Παρουσίαση.

 

Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:

4 μήνες (από Ιανουάριο έως Απρίλιο 2019)

 

Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-– ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

1) Εκπαιδευτική εκδρομή πολυήμερη, τριών  ημερών  σε χώρους ιστορικού &  αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.

 

 ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ  ΤΕΧΝΗΣ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ –ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ-ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΠΕ.

 

Παρουσίαση: το πολιτιστικό εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα θα παρουσιαστεί σε μορφή power point στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και  η σχετική μας παρουσίαση θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου καθώς και σε άλλες εκπαιδευτικές και ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και ιστολόγια, εθνικής και τοπικής εμβέλειας.

Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:

 

  1. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ – ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 (20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ
Διερεύνηση θέματος: βιβλιογραφική έρευνα και αποδελτίωση πληροφοριών,   με κατόπτευση και φωτογράφηση, ψηφιοποίηση  πολιτισμικών τεκμηρίων, διερεύνηση ηλεκτρονικών πηγών στο διαδίκτυο,- με τελικό μας σκοπό τη συλλογή επιστημονικών στοιχείων  και την ολοκληρωμένη πραγμάτευση και σύνθεση του θέματός μας.

 

2ος ΜΗΝΑΣ Επεξεργασία: Αναζητώντας εικόνες και σχετικά κείμενα και διαπνεόμενοι από δημιουργική ορμή και ερευνητική διάθεση… οι μαθητές και οι μαθήτριές μας επαναδιατυπώνουν τις σκέψεις, τις απόψεις, τις αντιλήψεις τους, εκτιμώντας τη σημασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και εκφράζοντας παράλληλα τα συναισθήματά τους για το αγαθό της βυζαντινής τέχνης και κουλτούρας καθώς και το φυσικό κάλλος το οποίο τη γέννησε.
3ος ΜΗΝΑΣ Επεξεργασία: Εμπνεόμενοι από εικόνες και σχετικά κείμενα και διαπνεόμενοι από δημιουργική ορμή και ερευνητική διάθεση,  οι μαθητές και οι μαθήτριές μας περιγράφουν τις αντιλήψεις τους για τα πολιτισμικά εκθέματα των συμβατικών & ψηφιακών μουσείων εκτιμώντας τη σημασία της Βυζαντινής-Ελληνικής πολιτιστικής μας κληρονομιάς, και εκφράζοντας παράλληλα τα συναισθήματά τους για το αγαθό της ιστορικής αυτοσυνειδησίας και της αισθητικής απόλαυσης μέσω της Ιστορίας της βυζαντινής ιστορίας και τέχνης.
4ος ΜΗΝΑΣ Επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων: η  στέρεα  δόμηση  και  η  ορθολογική  κατάταξη  του  υλικού  μας, αξιοποιώντας  δημιουργικά  μια  ποικιλία  πηγών,  άμεσων  και  έμμεσων, προσφέρει  παντοειδή  κίνητρα  και  εναύσματα  για  εναλλακτικές   αφηγήσεις  νου  και  καρδιάς καθώς και  διαδρομές-περιηγήσεις στην βυζαντινή τέχνη και την  μουσειολογία: μέσα  από  ένα  παλίμψηστο   εικόνων, φωτογραφιών, αναπαραστάσεων, σχημάτων, γραπτών πηγών, κειμένων,  αναδύεται  η  πολύτιμη  εμπειρία, η  παλιά  ζωή  και  η  μετουσιωμένη,  σε  εσωτερικό  πλούτο,  γνώση.

Παρουσίαση: το πολιτιστικό εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα θα παρουσιαστεί σε μορφή power point στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και  η σχετική μας παρουσίαση θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου καθώς και σε άλλες εκπαιδευτικές και ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και ιστολόγια, εθνικής και τοπικής εμβέλειας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του Προγράμματος, εκτός από το έντυπο του σχεδίου, υποβάλλονται

επιπλέον (α) ονομαστική κατάσταση των μαθητών/τριών της ομάδας (τάξη, τμήμα, τμήμα

ειδικότητας) και (β) αντίγραφο της Πράξης του Συλλόγου Διδασκόντων.

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση