3o Εργαστήριο/ Μπαίνω στη θέση του άλλου
Διαβάζουμε το σενάριο ΄Μιμή η κουταλαυτού’ . Στην αρχή τα παιδιά σχεδιάζουν πως είναι το περίγραμμα της Μιμής, πριν τον εκφοβισμό που δέχεται . Μετά καθώς εξελίσσεται το δράμα εκφράζουν τα συναισθήματα που νιώθει και τα γράφουμε εντός του περιγράμματος και εξωτερικά γράφουμε αν ήταν χρώμα, αντικείμενο τι θα μπορούσε να ήταν.
Αν εμείς είχαμε μεγάλα αυτιά ή στόμα ή μύτη ή χέρια; θα μας αγαπούσαν λιγότερο οι φίλοι μας; Θα είμασταν κάποιοι άλλοι;
Τα λόγια πληγώνουν την καρδιά μας και δεν επουλώνεται όσο κι αν προσπαθήσουμε!
























































































