Το σχέδιο δράσης κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023 είναι η αισθητική βελτίωση του εξωτερικού σχολικού χώρου και η ικανοποίηση των εμπλεκομένων στη σχολική διαδικασία. Αρωγός όλης αυτής της προσπάθειας είναι ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων που σε συνέχεια του περσινού σχεδίου δράσης πρόσφερε ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για την αποτελεσματική υλοποίηση του φετινού σχεδίου.
Οι τοίχοι μας πριν το βάψιμο από τους τεχνικούς του Δήμου Βόλου και το τελικό αποτέλεσμα με κάποια αλλαγή χρώματος στην πρόσοψη.




Δώσαμε στους γονείς κάποια ερωτηματολόγια , τα οποία ανέδειξαν τις απόψεις τους για το αν κρίνεται απαραίτητη η εικαστική επέμβαση των εξωτερικών τοίχων και προέκυψε η διάθεση για εθελοντική εργασία. Επίσης δόθηκε στα παιδιά ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να αποτυπώσουν τα σχέδια που επιθυμούν.

Πριν την έναρξη των εργασιών πραγματοποιήθηκε επίσκεψη με σκοπό τον σωστό σχεδιασμό από την μητέρα – ζωγράφο ( παλιού μαθητή μας) για να συζητήσει μαζί με τα παιδιά για την τέχνη της ζωγραφικής , τη μίξη των χρωμάτων , τα έργα που αποφάσισαν και να ορίσουν το συγκεκριμένο μέρος που θα γίνει η ζωγραφική των σχεδίων .Οι γονείς ειδοποιήθηκαν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για την έναρξη των εργασιών στο σχολείο ώστε να πληροφορηθούν για την ακριβή ημέρα και ώρα της δράσης .Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφάσισε ότι οι εργασίες και ο εθελοντισμός θα πραγματοποιούνταν κατά τις πρωινές ώρες , δηλαδή κανονικά την ώρα λειτουργίας και τις ημέρες λειτουργίας του νηπιαγωγείου και όχι απόγευμα ή Σαββατοκύριακο . Επίσης τα παιδιά θα συμμετείχαν τμηματικά ώστε να μην χαλάει η λειτουργία του προγράμματος του νηπιαγωγείου. Αρχικά θα ζωγράφιζαν οι μαθητές των οποίων οι γονείς θα παραβρίσκονταν στο σχολείο και σταδιακά θα ζωγράφιζαν όλα τα παιδιά , γράφοντας και το όνομά τους. Ακόμη αποφασίσαμε να δώσουμε στους μικρούς καλλιτέχνες λευκά, άνετα μπλουζάκια ώστε να μην υπάρχει το άγχος του λερώματος. Υπήρξε συνεννόηση με τους γονείς για το πότε ακριβώς θα έρχονταν, ώστε να δρομολογούμε την συμμετοχή των παιδιών τους.


Κατά την πρώτη ημέρα εργασιών η καλλιτεχνική διάθεση ήταν φανερή και η χαρά μεγάλη!!!Δημιούργησαν πρώτα οι μαθητές των γονέων που ήλθαν στο χώρο του σχολείου μας. Γονείς και παιδιά συνεργάστηκαν μεταξύ τους και ο ένας βοηθούσε τον άλλο με σκοπό το καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που βοήθησαν και πιστεύουμε, όπως εξάλλου μοιράστηκαν μαζί μας ότι το χάρηκαν κι αυτοί πολύ και ήταν μια μοναδική εμπειρία να εργαστούν με τα παιδιά τους κάτω από αυτές τις συνθήκες.



Δεύτερη μέρα εργασιών με μεγαλύτερο ενθουσιασμό και με μεγαλύτερη συμμετοχή από εθελοντές γονείς. Τους ευχαριστούμε θερμά , γνωρίζοντας ότι οι περισσότεροι πήραν άδεια για να μπορούν να συμμετέχουν στην δράση του σχολείου !!!











Συνεχίζουμε και στο τελευταίο κομμάτι τοίχου έχοντας στο πλάι μας και τα παιδιά του δημοτικού ως θερμούς υποστηρικτές. Αποφασίσαμε να αφήσουμε το αποτύπωμα μας, με το όνομά μας και να γράψουμε ένα ισχυρό μήνυμα που μας χαρακτηρίζει μικρούς μεγάλους. Τα παιδιά ύστερα από το συμβούλιο της τάξης που έκαναν αποφάσισαν ότι το πιο κατάλληλο μήνυμα είναι αυτό που κατά την διάρκεια της χρονιάς έλεγαν συνεχώς και τα εξέφραζε απόλυτα: ‘ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ !!!’ Η ικανοποίηση τεράστια καθώς ολοκληρώνονται οι τοιχογραφίες και το κτίριο μας αλλάζει όψη και εικόνα.














Τρίτη ημέρα εργασιών και συνεχίζουμε….απλά φανταστικά!!!




Τέταρτη μέρα και ολοκληρώνεται σιγά σιγά!!!

Φτάνοντας προς το τέλος…. γράφουμε τα ονόματά μας δίπλα στις παλάμες μας.









Ολοκληρώθηκαν και οι τελευταίοι εξωτερικοί τοίχοι . Το αποτέλεσμα απίθανο!!! Η αισθητική βελτίωση του νηπιαγωγείου μας είναι πια δεδομένη.

Με το πέρας των εργασιών δόθηκαν τα ερωτηματολόγια αξιολόγησης στα παιδιά με σκοπό να αντιληφθούμε τις νέες του απόψεις σχετικά με τις τοιχογραφίες.

Μια που βρήκαμε την ζωγράφο σκεφτήκαμε να δώσουμε λίγο χρώμα και στο εσωτερικό του σχολείου μας. Έτοιμες λοιπόν και οι πόρτες γεμάτες χρώματα και υπέροχα σχέδια. Ευχαριστούμε από καρδίας την Χαρούλα Καρασμάνογλου που κατανόησε την διάθεση μας για αισθητική αναβάθμιση και έκανε πραγματικότητα τις καλλιτεχνικές μας επιθυμίες!!!

