25η Μαρτίου 1821- Η γιορτή μας!

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024 τιμήσαμε την επανάσταση του 1821 κάνοντας δραματοποίηση με Σουλιώτισσες ,Κλεφτόπουλα και Ήρωες!Δεν παραλείψαμε ωστόσο να εστιάσουμε στην Ειρήνη και στα καθημερινά απλά πράγματα ,που προσφέρει.

 

 

3ος Άξονας: Δημιουργώ και Καινοτομώ-STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα απο τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική

Στον 3ο Άξονα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με το νερό και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν. Διερευνήσαμε τις γνώσεις τους γύρω απο το θέμα και φτιάξαμε εννοιολογικό χάρτη με τις απορίες τους και όσα θα ήθελαν να μάθουν.

20240214 114015

Είδαμε βίντεο, διαβάσαμε παραμύθια για τον κύκλο του νερού και συζητήσαμε σχετικά. Χωριστήκαμε σε ομάδες και η καθεμία ζωγράφισε μια φάση μέσω μια εφαρμογής στον υπολογιστή

20240215 094625 20240215 095149 20240215 101652 20240215 102336  και το αποτέλεσμα ήταν αυτό

20240215 100609 20240215 101826 20240215 102703 20240215 110724.    Έτσι, έμαθαν τις έννοιες “εξάτμιση”, “συμπύκνωση”, “συγκέντρωση”.

Πραγματοποιήσαμε πολλά πειράματα τα οποία κρατούσαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών και για τα οποία έπρεπε να υιοθετήσουν επιστημονική σκέψη: παρατηρώ, κάνω πρόβλεψη, εκτελώ το πείραμα επιβεβαιώνοντας ή διαψεύδοντας την πρόβλεψή μου, συμπεραίνω.

“Δημιουργήσαμε” βροχή με το καπάκι μιας κατσαρόλας που το νερό της βράζει και έπειτα αποτύπωσαν στο χαρτί όσα κάναμε.

20240219 092356 20240219 102024

Ελέγξαμε τη διαλυτότητα ή μη υλικών όπως το αλεύρι, η ζάχαρη, το λάδι, το ξύδι, το σαπούνι, ο καφές, το αλάτι, το ρύζι.

20240221 110201  20240221 120210

Ελέγξαμε ποια αντικείμενα επιπλέουν, ποια βυθίζονται και γιατί

20240222 113916 20240222 114420 20240223 095849

Διαπιστώσαμε οτι το νερό κινείται και μεταφέρεται και για αυτό μπορεί να μεταφερθεί ακόμα και το χρωματιστό νερό που όταν συναντά άλλα χρώματα γίνεται μια μίξη.

20240227 120602

 

 

6 Μαρτίου: Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας

Σπουδαία μέρα η σημερινή για όλους! Πραγματοποιήσαμε τη δράση μας κατα του σχολικού εκφοβισμού. Ωστόσο, τις προηγούμενες μέρες στην τάξη προηγήθηκε διεξοδική ενημέρωση και δραστηριότητες. Αρχικά, είδαμε το βίντεο που προσφέρει υλικό για συζήτηση και ενδεχομένως περιστατικά που έχουν βιώσει. Μάθαμε τις έννοιες θύτης-θύμα https://www.youtube.com/watch?v=YyDJafzuUK4h

Διαβάσαμε το παραμύθι “Τα μπαλόνια της φιλίας” και ” Η Μόνα σε καινούριο σχολείο”. Φτιάξαμε τα μπαλόνια της φιλίας, σκεφτήκαμε τρόπους για να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας αντί να χτυπάμε, γεμίσαμε το κουβαδάκι μας με αγάπη και όμορφα λόγια αντί με άσχημες κουβέντες και πράξεις που τσαλακώνουν την καρδιά μας, παίξαμε τους ρόλους θύτης-θύμα φορώντας μάσκες συναισθημάτων.

20240306 122828  20240306 122836     20240306 122842 20240306 122904       20240306 123252

Σήμερα, λοιπόν, ξεκινήσαμε για την κεντρική πλατεία της Θήβας μαζί με το αγαπημένο μας 10ο Νηπιαγωγείο. Στο δρόμο φωνάζαμε συνθήματα “Δε χτυπάμε, μόνο αγαπάμε” και “Φίλοι όλοι μαζί, γελάει όλη η γη”. Οι περαστικοί ενθουσιάστηκαν βλέποντας την αποφασιστικότητα και τον ενθουσιασμό των μικρών μας φίλων. Στην πλατεία φωνάξαμε και τα δικά μας συνθήματα “Μίλα για ό,τι σου συμβαίνει, μίλα” και “Κανείς δεν είναι μόνος του εδώ” τα οποία αποτελούν μέρος τραγουδιού το οποίο τραγουδήσαμε και αναγραφόταν και στις μπλούζες μας.

Έπειτα, σπάσαμε τα μπαλόνια μας σύμφωνα με το σλόγκαν της φετινής δράσης “Σπάω τη σιωπή, σπάζονατς μπαλόνια” το οποίο έγινε πανελλαδικά στις 11.00!

20240306 101542

20240306 105239  20240306 105454.mp4 snapshot 00.02.423   20240306 105738.mp4 snapshot 00.00.000

Εντύπωση μας έκανε που κάποιοι περαστικοί αναρωτιόνταν τι φωνάζαμε και γιατί το κάναμε αυτό σήμερα…Η έγκαιρη πρόληψη και ενημέρωση είναι απαραίτητη απο μικρή ηλικία. Σίγουρα πια θα θυμούνται αυτή τη μέρα αφού η εμφάνισή μας ήταν μοναδική!

Συγχαρητήρια παιδάκια, εσείς είστε το μέλλον μας!

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης) υπο την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Από την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 θα γίνει, σύμφωνα με τον νόμο, η ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας για το σχολικό έτος 2024-2025

Πρόκειται για την πλατφόρμα proti-eggrafi.services.gov.gr, η οποία θα παραμείνει ανοιχτή έως την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

 

Η διαδικασία αίτησης εγγραφής

Ο γονέας – κηδεμόνας, αφού αυθεντικοποιηθεί με τους κωδικούς στο Taxisnet, θα επιλέξει το νηπιαγωγείο που αντιστοιχεί στην διεύθυνση κατοικίας του και θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής του νηπίου καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία που απαιτούνται, μέσω της πλατφόρμας proti-eggrafi.services.gov.gr.

Η ίδια πλατφόρμα αυτοματοποιεί και τους μηχανισμούς διαχείρισης των αιτήσεων από τους διευθυντές των νηπιαγωγείων και από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για την τελική κατανομή των νηπίων σε σχολικές μονάδες.

Οι αιτούντες γονείς ενημερώνονται μέσω SMS για την εξέλιξη της αίτησής τους, καθώς και για κάθε πιθανή διόρθωση που θα διαπιστώνεται ότι αυτή χρειάζεται

Παράλληλα, από 1 έως και 20 Μαρτίου 2024 θα ξεκινήσει, σύμφωνα με τον νόμο, και η υποβολή αιτήσεων για την εγγραφή των μαθητών και μαθητριών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά στην Α τάξη του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025.

Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στη σχολική μονάδα με κάθε πρόσφορο τρόπο, όπως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή ταχυδρομείου.

 

Η Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

 

Οι σχετικές διατάξεις έχουν ως εξής:

Νόμος 4777/2021 – ΦΕΚ Τεύχος A’ 25/17.02.2021
Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις

Άρθρο 44
Εγγραφές σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία – Τροποποίηση των άρθρων 6, 7 και 8 του π.δ. 79/2017

1. Η περ. α΄ και το τελευταίο εδάφιο της περ. δ΄ της παρ. 4 του άρθρου 6 του π.δ. 79/2017 (Α΄ 109, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 112) τροποποιούνται ως προς τις προθεσμίες και η παρ. 4 του άρθρου 6 διαμορφώνεται ως εξής:

«4. Για την εγγραφή των νηπίων και των δύο (2) ηλικιών που φοιτούν για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:

α) Από την 1η έως την 20ή Μαρτίου του προηγούμενου της εγγραφής σχολικού έτους οι γονείς και κηδεμόνες υποβάλλουν αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις εγγραφής στο νηπιαγωγείο που ανήκουν, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας, προσκομίζοντας:

αα) έγγραφο από το οποίο αποδεικνύεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου – προνηπίου,

ββ) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή και

γγ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.

Αιτήσεις εγγραφής δύνανται να υποβάλλουν και γονείς ή κηδεμόνες που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, εφόσον στο σχολείο αυτό φοιτούν ήδη αδέλφια του προς εγγραφή μαθητή.

β) Ο διευθυντής ή προϊστάμενος του νηπιαγωγείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

γ) Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο προϊστάμενος του νηπιαγωγείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει δύο (2) καταστάσεις: ονομαστική κατάσταση νηπίων και ονομαστική κατάσταση προνηπίων και τις αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο (2) εργάσιμων ημερών στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

δ) Στην περίπτωση κατά την οποία δεν καθίσταται δυνατή η συγκρότηση τμημάτων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επί σχετικού αιτήματος του προϊσταμένου σχολικής μονάδας ιδρύεται επιπλέον τμήμα, εφόσον υπάρχει στο σχολείο διαθέσιμη αίθουσα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα ο προϊστάμενος της σχολικής μονάδας αποστέλλει στον διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πίνακα με τα ονόματα των νηπίων-προνηπίων που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου, με τις σχολικές περιφέρειες όμορων νηπιαγωγείων. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμει τα νήπια-προνήπια από τον πίνακα στα όμορα νηπιαγωγεία, λαμβάνοντας υπόψη την απόσταση των νηπιαγωγείων από τη διεύθυνση κατοικίας των νηπίων-προνηπίων που έχει δηλωθεί. Τα νήπια-προνήπια που είναι αδέλφια ή είναι αδέλφια μαθητών που φοιτούν στο ίδιο ή σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο ή σε συστεγαζόμενο δημοτικό σχολείο εξαιρούνται της ανωτέρω διαδικασίας. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τα νηπιαγωγεία εγγραφής. Η ανωτέρω διαδικασία ολοκληρώνεται μέχρι τη 10η Απριλίου εκάστου έτους».

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στον Οδηγό του Πολίτη (https://www.odigostoupoliti.eu), της πηγής προέλευσης

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2024-2025 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

mail@9nip-thivas.voi.sch.gr

Tηλέφωνο: 2262028385

  2262350308

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 1 έως 20 Μαρτίου 2023 και κατά τις ώρες 13:00- 13.30μμ  τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού.

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 1 – 20 Μαρτίου, 13:00μ.μ. –13:30μ.μ.

Διευκρινίζουμε τα όρια του 9ου νηπιαγωγείου

ΟΡΙΑ   9ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ
ΚΥΠΡΟΥ 4-6-8-10-12-14
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ Το  τετραγωνο του Εμπορικου κέντρου(δεξιά)
ΠΙΝΔΑΡΟΥ 1-68(ΖΥΓΟΙ)
ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 1-19(ΜΟΝΟΙ)
ΙΟΚΑΣΤΗΣ 1-5(ΜΟΝΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ)
ΔΑΓΛΑΡΙΔΟΥ 1-18
ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΥ   ΒΟΓΚΛΗ 23-26
ΛΑΜΠΡΑΚΗ 2-13
ΚΕΡΑΜΙΔΙΑΡΗ ΖΥΓΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΑΝΑΠΑΥΣΕΩΣ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ  ΔΡΟΜΟΙ
ΑΜΦΙΩΝΟΣ   4-37 ΕΥΡΥΔΙΚΗΣ, ΕΚΑΤΗΣ, ΕΡΜΟΥ, ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΗΦΑΙΣΤΟΥ
ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΘΙΣΒΗΣ
ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΙΓΓΛΕΣΗ
ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΛΟΥΚΑΤΖΙΚΟΥ
ΒΑΡΝΑΛΗ  3-39 ΜΟΥΣΩΝ
ΓΛΗΝΟΥ   6-45 ΟΙΔΙΠΟΔΟΣ             1-15
ΔΙΡΚΗΣ  1-27 ΠΕΛΟΠΙΔΟΥ  2-37
ΔΡΑΚΟΥ 1-4         ΔΟΛΟΓΛΟΥ(ΟΛΗ) ΠΟΛΥΝΕΙΚΟΥΣ
ΖΕΓΓΙΝΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ

 



Λήψη αρχείου

Ζωντανεύοντας τον Αρλεκίνο του Πικάσο.

Κάνουμε μια εισαγωγή στην θεματική ενότητα της αποκριάς προσεγγίζοντας την μέσα από την τέχνη.Διαβασαμε την ιστορία του Αρλεκίνου (Τάνια Μάνεση). Συζητήσαμε τον σχετικό πίνακα του Πικάσο και έπειτα με μεγάλη προθυμία τον  αναπαραστήσαμε.

Ιδού τα αποτελέσματα!

screenshot 9 5

IMG 20240228 172032

IMG 20240228 172001

IMG 20240228 171855

IMG 20240228 171833

Στην αναπαράσταση του πίνακα συμμετείχαν όσα παιδιά ήθελαν .Στην  δημιουργία της στολής πήραν μέρος όλα τα παιδιά.

 

2ος Άξονας – Φροντίζω το περιβάλλον: Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης

Ταξιδέψαμε μαζί με τα παιδιά σε διάφορα μέρη σχετικά με το φαγητό κρατώντας κάθε φορά το εισιτήριό μας και γεμίζοντας τις βαλίτσες της γνώσης μας με εμπειρίες και κατάλληλες διατροφικές συνήθειες.

1     2

Αρχικά, παρουσιάστηκε η έννοια της τροφής ως πηγή ενέργειας και αποτύπωσαν τα αγαπημένα τους φαγητά.

3

Έπειτα, προσεγγίστηκε η έννοια του οικολογικού αποτυπώματος (φυσικοί πόροι που αξιοποιήθηκαν για την παραγωγή της τροφής, οι ρύποι από τη διαδικασία παραγωγής της) και οι συνέπειες αυτού για το μέλλον του πλανήτη μας τόσο στην ξηρά όσο και στη θάλασσα.

4  5

Καταγράψαμε το πρωινό που καταναλώνουν στο σπίτι και το δεκατιανό στο σχολείο και συζητούσαμε ποια απο αυτά αυτά είναι τα πιο υγιεινά και έχουν μικρότερο οικολογικό αποτύπωμα. Παράλληλα, ευαισθητοποιήθηκαν στον τρόπο διαχείρισης των απορριμάτων και του περισσεύματος φαγητού.

20231206 121434     20231206 121505

Παρουσιάστηκε στα παιδιά η σύνδεση της μεσογειακής διατροφής με την περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλούν οι τροφές που καταναλώνουμε συμπεραίνοντας οτι η μεσογειακή διατροφή είναι καλή για το περιβάλλον οπότε έκαναν σε κολάζ μια πλούσια, πολύχρωμη και θρεπτική σαλάτα. Αναφέρθηκε η σωματική άσκηση, τα οφέλη της για την υγεία και η ενυδάτωση του οργανισμού μέσω της λήψης επαρκούς ποσότητας νερού.

1 1   2 1  20240110 12012520240110 120137

Τονίσαμε τη διατροφική αξία του κρέατος και την ποσότητα που πρέπει να καταναλώνεται εβδομαδιαία, καταλήγωντας να εξετάζεται το οικολογικό αποτύπωμα του κρέατος μέσα από την παρακολούθηση ενός βίντεο και οι επιπτώσεις της υπερκατανάλωσης αυτού στο περιβάλλον.

20240122 113007   20240122 120741

Αφού είδαν πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη λαϊκή αγορά και τους σχολιάσαμε, υποδύθηκαν τους πελάτες και τους πωλητές ενώ έφτιαξαν έναν δικό τους πίνακα που απεικονίζει τη λαϊκή. Έμφαση δίνεται στο πέταμα μεγάλου αριθμού παραγόμενων προϊόντων και πώς αυτό επιβαρύνει το περιβάλλον.

20240123 113525 20240123 113653 20240123 122143 20240123 122338

Στο σούπερ μάρκετ παρατηρούν τις συσκευασίες προϊόντων προσέχοντας την ένδειξη «ημερομηνία λήξης» και την ένδειξη «ανάλωση κατά προτίμηση πριν από» ενώ ενημερώνονται για το σωστό τρόπο αποθήκευσης των προϊόντων στο ψυγείο και στα ντουλάπια παρακολουθώντας ταυτόχρονα τη σπατάλη τροφίμων στο σπίτι τους.

20240124 120456 20240124 122839

Ένα πάντα ευχάριστο για τα παιδιά γεγονός είναι το πάρτι. Προτείνουν φαγητά χαμηλού οικολογικού αποτυπώματος, υγιεινά και χωρίς σπατάλη τροφίμων. Παιδιά που έχουν ίδιες επιλογές κάθονται μαζί.

20240124 125009  IMG 8846119dcbebcd42ea0f3b932bbbfaca V

Τέλος, αξιολογήσαμε τα παιδιά με ένα φύλλο εργασίας όπου έπρεπε να ξεχωρίσουν τις εικόνες εκείνες που έχουν τελικά μεγαλύτερο οικολογικό αποτύπωμα απο κάποιες άλλες και για αυτό χρήζουν προσοχής.

20240126 102036

 

Ευχαριστήριο μήνυμα.

Ευχαριστούμε πολύ τον σύλλογο γονέων του σχολείου μας που ανταποκρίνεται σε όλες τις ανάγκες της σχολικής μονάδας. Το stem και όχι μόνο, υλικό  μας αναβαθμίστηκε!

20240208 07072420240208 070624IMG 20240131 100308IMG 20240131 100259