MY WORLD OF SCIENCE

Σκοπός του etwinning έργου είναι τα παιδιά να μάθουν για την επιστήμη, τις εφευρέσεις, τις ανακαλύψεις και τη ζωή των επιστημόνων βιώνοντάς τα. Έτσι, αναμένεται να αυξηθούν το ενδιαφέρον και η ευαισθητοποίηση τους για την επιστήμη και τους επιστήμονες. Με τα εργαλεία web.2 που χρησιμοποιούνται σε όλο το έργο, τα παιδιά θα μάθουν να χρησιμοποιούν τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Στο έργο θα συμμετέχουν εκπαιδευτικοί απο Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία, Λιθουανία. Το έργο θα διαρκέσει 3 μήνες με διάφορες δραστηριότητες.

  • Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Οκτωβρίου 2024

Παρουσιάσαμε το σχολείο μας και τους εαυτούς μας, μαθητές και εκπαιδευτικοί ενώ βρήκαμε την πόλη μας στο χάρτη

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 17 175824    Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 17 180011  Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 17 180428

Αποφασίσαμε το δικό μας ψηφιακό logo και poster για το έργο

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 17 180749        Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 17 180909

ενώ έπειτα απο ηλεκτρονική ψηφοφορία το τελικό logo και poster του έργου θα είναι αντίστοιχα αυτά:

logo    poster

Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαμε στην αρχική αξιολόγηση του έργου

teachers 1  Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 17 182051

Μαθητές και εκπαιδευτικοί πραγματοποιήσαμε την 1η διαδικτυακή μας συνάντηση όπου είδαμε του εταίρους

1st students 1

συνάντηση μαθητών

1st teachers 1

συνάντηση εκπαιδευτικών

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024

Ξεκινήσαμε με τον σπουδαίο Ισαάκ Νιούτον και την ανακάλυψη της βαρύτητας.

Μιλήσαμε για τον επιστήμονα (ήταν φυσικός, μαθηματικός, αστρονόμος και με τις θεωρίες του ενέπνευσε κι άλλους επιστήμονες), είδαμε ένα βίντεο για την ανακάλυψη της βαρύτητας (https://www.youtube.com/watch?v=jwPc0kK9VHU&t=1s), κάναμε πειράματα με διαφορετικά αντικείμενα και σχεδιάσαμε τις υποθέσεις μας ανάμεσα σε 2 αντικείμενα κάθε φορά (ποιο θα πέσει πρώτο) και μετά τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Για επιβεβαίωση, ζυγίσαμε και συζητήσαμε τα υλικά από τα οποία κατασκευάζονται τα αντικείμενα. Στο τέλος, έπαιξαν και ένα ψηφιακό παιχνίδι σχετικό με όσα έμαθαν. Τους άρεσαν όλα τόσο πολύ!

Isaac Newton The Father of Modern Physics  gravity

Συνεχίσαμε με τον σπουδαίο αρχαίο Έλληνα επιστήμονα και μαθηματικό Πυθαγόρα.

Μιλήσαμε για τη ζωή του και τη σχέση του με τα σχήματα, τους αριθμούς, τη μουσική. Αναφερθήκαμε στο Πυθαγόρειο θεώρημα και την αρμονία των σχημάτων με τη μουσική. Τα παιδιά έκαναν διάφορους συνδυασμούς με τα σχήματα.

kolaz 2

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024

Ο μήνας ξεκίνησε με τη διαδικτυακή συνάντηση των εκπαιδευτικών του έργου προκειμένου να συζητήσουμε το πλάνο που θα ακολουθήσουμε στο χρόνο που διαθέτουμε καθώς τα σχολεία θα κλείσουν σε λίγες μέρες για τις διακοπές των Χριστουγέννων.

December

Ο πρώτος επιστήμονας που μας ανατέθηκε ήταν ο Αρχιμήδης. Είδαμε 2 βίντεο για τον Αρχιμήδη και την ανακάλυψη της άνωσης και τι σημαίνει αυτό το φαινόμενο. Στη συνέχεια ζωγράφισαν σε ένα ανοιχτό φύλλο εργασίας τον Αρχιμήδη, ο οποίος όταν ανακάλυψε τη άνωση, έκανε μπάνιο. Πειραματιστήκαμε με διάφορα υλικά που επιπλέουν και βυθίζονται, καταγράφοντας τις υποθέσεις μας και στη συνέχεια κάνοντας τα πειράματα. Γίναμε μικροί επιστήμονες και το λατρέψαμε!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 10 175852

Παίξαμε 2 ψηφιακά παιχνίδια φτιαγμένα με το εργαλείο Liveworksheet web 2.0. Το ένα είχε να κάνει με αντικείμενα που επιπλέουν ή βυθίζονται (https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=uz2tz8rkjj&sr=n&l=md&i=snszxto&r=f7&f=dzdcudzs&ms=uz&cd=pxg5zg6scqqlvnplpgmzje3ngnkxngpxg&mw=hs) και το άλλο για την ιστορία εκείνη όπου ο βασιλιάς ρώτησε τον Αρχιμήδη αν το στέμμα του ήταν χρυσό και έτσι οδηγήθηκε στην ανακάλυψη της άνωσης (https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=uz2tz8rkjj&sr=n&l=av&i=snsdxnf&r=ze&f=dzdcudzs&ms=uz&cd=pxg5zg6scqqldyplpnmlegrngnkxngpxg&mw=hs). Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με όλα όσα ασχοληθήκαμε!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 10 180034