3ος Άξονας: Δημιουργώ και Καινοτομώ-STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα απο τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική

Στον 3ο Άξονα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με το νερό και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν. Διερευνήσαμε τις γνώσεις τους γύρω απο το θέμα και φτιάξαμε εννοιολογικό χάρτη με τις απορίες τους και όσα θα ήθελαν να μάθουν.

20240214 114015

Είδαμε βίντεο, διαβάσαμε παραμύθια για τον κύκλο του νερού και συζητήσαμε σχετικά. Χωριστήκαμε σε ομάδες και η καθεμία ζωγράφισε μια φάση μέσω μια εφαρμογής στον υπολογιστή

20240215 094625 20240215 095149 20240215 101652 20240215 102336  και το αποτέλεσμα ήταν αυτό

20240215 100609 20240215 101826 20240215 102703 20240215 110724.    Έτσι, έμαθαν τις έννοιες “εξάτμιση”, “συμπύκνωση”, “συγκέντρωση”.

Πραγματοποιήσαμε πολλά πειράματα τα οποία κρατούσαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών και για τα οποία έπρεπε να υιοθετήσουν επιστημονική σκέψη: παρατηρώ, κάνω πρόβλεψη, εκτελώ το πείραμα επιβεβαιώνοντας ή διαψεύδοντας την πρόβλεψή μου, συμπεραίνω.

“Δημιουργήσαμε” βροχή με το καπάκι μιας κατσαρόλας που το νερό της βράζει και έπειτα αποτύπωσαν στο χαρτί όσα κάναμε.

20240219 092356 20240219 102024

Ελέγξαμε τη διαλυτότητα ή μη υλικών όπως το αλεύρι, η ζάχαρη, το λάδι, το ξύδι, το σαπούνι, ο καφές, το αλάτι, το ρύζι.

20240221 110201  20240221 120210

Ελέγξαμε ποια αντικείμενα επιπλέουν, ποια βυθίζονται και γιατί

20240222 113916 20240222 114420 20240223 095849

Διαπιστώσαμε οτι το νερό κινείται και μεταφέρεται και για αυτό μπορεί να μεταφερθεί ακόμα και το χρωματιστό νερό που όταν συναντά άλλα χρώματα γίνεται μια μίξη.

20240227 120602

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *